Ja , dat zou ook idd kunnendinky89 schreef:Of je plaatst een windscherm aan de voorkant (zie je ook altijd bij babyzitjes voor op de fiets)
Zoiets bijvoorbeeld: https://johnnyloco.nl/shop/accessories/ ... 2=17&137=3
Zit jacy nog droog ook ;-)
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Mowgli en meneer Mowgli,gecondoleerd en heel veel sterkte!
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Mowgli, meneer Mowgli en familie heel veel sterkte.
Mogwli, gecondoleerd en veel sterkte!
Door dit broeierige weer stikt het hier van de dazen.
Door dit broeierige weer stikt het hier van de dazen.
Waarom zijn er elke keer medicijnen van Oscar niet leverbaar
. Ik krijg er de zenuwen van. Het gaat best heel goed, maar hij is zo kwetsbaar stabiel en een wisseling in medicijnen zou zo rot uit kunnen pakken. Met wat mazzel kunnen we nog de handen leggen op een kleine voorraad, maar de fabrikanten moeten gewoon normaal doen!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn dochter zit ook in de 3e klas VMBO op dezelfde school waarvan dat filmpje met vechtende meiden momenteel een hot item is. Gelukkig niet in dezelfde klas! Echt shocking dit.
-
frodo quin
- 5-sterren

Heel vervelend. Misschien best redelijk wat voorraad in huis houden? Ik snap heel goed dat je met een hond als Oscar geen risico wil nemen.Kaela schreef:Waarom zijn er elke keer medicijnen van Oscar niet leverbaar. Ik krijg er de zenuwen van. Het gaat best heel goed, maar hij is zo kwetsbaar stabiel en een wisseling in medicijnen zou zo rot uit kunnen pakken. Met wat mazzel kunnen we nog de handen leggen op een kleine voorraad, maar de fabrikanten moeten gewoon normaal doen!
Doen we ook, maar daar zit ook een grens aan. Ook financieel, want er wordt ook nog eens steeds minder vergoed. Steeds meer van de voorgeschreven medicatie is vrij verkrijgbaar en dan vergoeden ze niet meer. Dus omdat zoiets als MedPets het aanbiedt krijg ik geen vergoeding meer, dikke k*tzooi.frodo quin schreef:Heel vervelend. Misschien best redelijk wat voorraad in huis houden? Ik snap heel goed dat je met een hond als Oscar geen risico wil nemen.
Bedankt voor het medeleven lieve BP-ers, dat doet goed
We weten niet hoe het nu verder gaat met mijn schoonmoeder en alle honden en katten, omdat er al veel problemen waren die nu nog groter gaan worden. We laten alles maar over ons heen komen en bekijken van dag tot dag hoe het verder gaat.
Mijn Schatzi en ik proberen van ieder (klein) mooi moment met en zonder elkaar te genieten. Ook denken we weer na over onze toekomst, aangezien de wet in Duitsland erg verschilt van die in Nederland.
We weten niet hoe het nu verder gaat met mijn schoonmoeder en alle honden en katten, omdat er al veel problemen waren die nu nog groter gaan worden. We laten alles maar over ons heen komen en bekijken van dag tot dag hoe het verder gaat.
Mijn Schatzi en ik proberen van ieder (klein) mooi moment met en zonder elkaar te genieten. Ook denken we weer na over onze toekomst, aangezien de wet in Duitsland erg verschilt van die in Nederland.
Let ook op de houdbaarheidsdatum.Kaela schreef:Doen we ook, maar daar zit ook een grens aan. Ook financieel, want er wordt ook nog eens steeds minder vergoed. Steeds meer van de voorgeschreven medicatie is vrij verkrijgbaar en dan vergoeden ze niet meer. Dus omdat zoiets als MedPets het aanbiedt krijg ik geen vergoeding meer, dikke k*tzooi.
Het is een drama, met die medicatie. Als ze het geld nu toch eens niet altijd op de eerste plaats zouden zetten maar het welzijn van dieren (bij humane medicatie gebeurd dit ook steeds vaker trouwens) dan zou het allemaal zo veel makkelijker zijn.
Gijs komt binnen, net gedronken en zijn bek halfvol water....schud zijn kop, hatseflats zo al dat kwijl in mijn net weggezette glas water. 
Oh ja dat is wel herkenbaar . Ik heb een tafeltje met glasplaat .... als dat net gelapt is . Meer hoef ik niet uit te leggen denk ikeelke schreef:Gijs komt binnen, net gedronken en zijn bek halfvol water....schud zijn kop, hatseflats zo al dat kwijl in mijn net weggezette glas water.
Re: RE: Re: Klaagtopic
Haha daar begin ik al niet eens aan!smulpaap schreef:
Oh ja dat is wel herkenbaar . Ik heb een tafeltje met glasplaat .... als dat net gelapt is . Meer hoef ik niet uit te leggen denk ik
Mowgli en familie, gecondoleerd.
Heel veel sterkte Mowgli