titeren voorjaar 2016 Zeeland / Zuid Holland / west Brabant
Moderator: Lizzy
Re: titeren voorjaar 2016 Zeeland / Zuid Holland / west Brabant
Malimaniac heb je mijn pb gehad?
-
sandra.aerns
- 2-sterren

voor diegenen die hier reageerden, ik heb eigenlijk ook wel een hondje die ik graag zou willen laten titeren. wellicht kunnen we wat met elkaar regelen?
ik woon tussen breda en dordrecht in dus zowel breda als rotterdam is voor mij prima aan te rijden
ik woon tussen breda en dordrecht in dus zowel breda als rotterdam is voor mij prima aan te rijden
-
malimaniac
- 4-sterren

- Contacteer:
Nee, ik zie geen nieuwe pb in mijn postvak staaneelke schreef:Malimaniac heb je mijn pb gehad?
Nu wel als t goed is?
Ik heb geïnformeerd over het titeren bij Beestenspul, maar dat doen ze niet op locatie, alleen maar op hun eigen locatie. Het gaat via een dierenkliniek, Dr. Woof genaamd. En op de tijden dat ik kan, kunnen zij niet. Dus ik ga verder kijken.
Breda vind ik net te ver weg
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Brenda Ooms, Den Haag?Nynke schreef:Ik heb geïnformeerd over het titeren bij Beestenspul, maar dat doen ze niet op locatie, alleen maar op hun eigen locatie. Het gaat via een dierenkliniek, Dr. Woof genaamd. En op de tijden dat ik kan, kunnen zij niet. Dus ik ga verder kijken.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
In Ridderkerk inc concult 55.-, 2 de hond zelfde eigenaar 45._
Dierenzh in Rotterdam titeren ze ook
Dierenzh in Rotterdam titeren ze ook
Maakt het niet uit waar je je hond laat titeren? Wellicht een domme vraag hoor. Ik hoor dat het lezen van de resultaten en daarbij het advies nogal verschillend is. Wanneer er een lage titer is, is er nog bescherming en is een enting niet nodig, of ligt het zo eenvoudig niet?
Ik heb gekeken bij beestenspul, omdat het hier vermeld werd in het topic, maar daarvoor ben ik te laat met aanmelden.
Ik heb gekeken bij beestenspul, omdat het hier vermeld werd in het topic, maar daarvoor ben ik te laat met aanmelden.
Ik wil m'n jongste hond ook graag laten titelen. Beide plaatsen zijn voor mij ook goed te doen.sandra.aerns schreef:voor diegenen die hier reageerden, ik heb eigenlijk ook wel een hondje die ik graag zou willen laten titeren. wellicht kunnen we wat met elkaar regelen?
- Sybrandina
- 1-ster

Op 5 augustus gaan we met een paar honden naar Brenda Ooms in Den Haag om te titeren. Brenda is mij aangeraden door Tannetje Koning.
Er kunnen nog meer honden mee. Hoe meer hoe goedkoper.
-
malimaniac
- 4-sterren

- Contacteer:
Vandaag samen met Eelke de honden laten titeren in Breda. Alle honden hebben ruim voldoende antistoffen en hoeven pas over 3 jaar weer terug te komen 
Wat jammer, dan ben ik er niet.Sybrandina schreef:Op 5 augustus gaan we met een paar honden naar Brenda Ooms in Den Haag om te titeren. Brenda is mij aangeraden door Tannetje Koning.
Dat is helemaal super!malimaniac schreef:Vandaag samen met Eelke de honden laten titeren in Breda. Alle honden hebben ruim voldoende antistoffen en hoeven pas over 3 jaar weer terug te komen
Jullie waren bij de silverlinde toch? Breda is voor mij ook goed te doen, dus dan ga ik daar denk ik ook naar toe.
-
malimaniac
- 4-sterren

- Contacteer:
Klopt, we waren bij Silverlinde. Ben erg tevreden. Er werd goed de tijd genomen voor elke hond.
- Joyce1985
- 5-sterren

Ik wil ook graag de honden (3) laten titeren bij Brenda. Kan dat nog op 5 augustus, of hebben jullie er al genoeg?Sybrandina schreef:Op 5 augustus gaan we met een paar honden naar Brenda Ooms in Den Haag om te titeren. Brenda is mij aangeraden door Tannetje Koning.
- Sybrandina
- 1-ster

Hoi,
Dat kan nog hoor . Ik heb met Brenda afgesproken dat ik de vrijdag voor 5 augustus doorgeef hoeveel honden er definitief komen.
Dat kan nog hoor . Ik heb met Brenda afgesproken dat ik de vrijdag voor 5 augustus doorgeef hoeveel honden er definitief komen.