Ja joh, het zal wel. Van leven ga je dood.Lil schreef:Ik al jaren niet meer...
http://eerstkoken.blogspot.nl/2014/03/c ... g.html?m=1
Er zijn meer plaatsen waar dit te lezen is.
Als ik dit lees: "Dat het toch op fruit mag zitten komt doordat men er van uitgaat dat de schil van dit soort fruit niet gegeten wordt" en in de volgende zin staat "Wie wel de schil van citrusfruit wil raspen of een stuk ervan in een drankje wil doen, kan beter zoeken naar biologische soorten", dan denk ik: je spreekt jezelf tegen. Citroenrasp wordt in heel veel recepten gebruikt, zowel zoet als hartig, dus dat "doordat men ervan uitgaat dat de schil niet wordt gegeten" klopt alvast niet.
En dan deze: "Bij de AH zag ik laatst al biologische sinaasappelen liggen. En ja, biologisch, dat zijn die doffe, vaag oranje dingen. Zo ziet een sinaasappel er nou echt uit. Maar ze smaken hetzelfde als die met het glimmende feloranje jasje. En wanneer er niets bij staat, ga er dan maar vanuit dat het fruit is behandeld." Waarom zou ik daarvan uitgaan? Omdat die blogger het zegt? Al die beweringen zonder onderbouwing... Nogmaals, het zal wel. Ik ga gewoon door met het gebruiken van de schil. Door het juicen krijg ik zoveel gezonde stoffen binnen dat dat beetje gif vast wel door mijn lichaam wordt gezuiverd.