Re: Wat heb je enzovoort....deel 665
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Auto opgehaald. Hij rijdt lekker! Wel moeilijk om afscheid te nemen van mijn blauwe autootje.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik heb nog geen foto gezien.
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 665
Hanna welke kleur heeft de 'nieuwe blauwe' ?
Mijn vriend werkt voor een metaal bedrijfzurca schreef:Ja bij de bouwmarkten weten ze het wel...![]()
![]()
Zulke dingen zijn nu helemaal hip net als "do it your self" met pallets...zag laats pallets te koop bij de bouwmarkt![]()
Misschien eens op internet kijken of eens informeren bij een bedrijf wat iets met staal doet? Wie weet tref je op zo'n manier iets leuks aan..
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 665
Hij is shark grijs. Vrij donkergrijs dus.Too schreef:Hanna welke kleur heeft de 'nieuwe blauwe' ?

Inmiddels veilig gearriveerd in de noordoostpolder waar mijn ouders aan het huissitten zijn. Mijn nichtjes van 14 en 15 zijn met me meegereden en gaan zondag ook weer met mij terug naar huis. Het autootje is heel braaf geweest onderweg.
Mooi autootje!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja een leukerd!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bedankt!
Mijn eerste dag thuiswerken. Zoë wilde gewoon om 5 uur opstaan dus we liepen om 5.30 alweer in het bos. Nu ben ik braaf aan het werk. [emoji41]
Mijn eerste dag thuiswerken. Zoë wilde gewoon om 5 uur opstaan dus we liepen om 5.30 alweer in het bos. Nu ben ik braaf aan het werk. [emoji41]
Mooi autootje Hanna.
Mooie heiwandeling gehad met Fozzel. Wel afgesloten met een typisch voorbeeld van een infantiele eikel.van het ras homo-sapiens.
Op de P plaats kwam iemand met een pupsel dwerg teckeltje. Ik ff praten en hondje dat overigens met Fozzy wilde spelen knuffelen. Komt er een auto om de hoek gevlogen. Teckeltje wordt ook aangespoord pm te lopen, maar je weet hoe dat is he een pupsel aan de lijn. En ik denk fuck! Die rijdt door!
Dus voor de auto gesprongen, van hooo! ( Paste geen vinger meer tussen mijn been en bumber
)
Die vent schelden dat we met dat k*tbeest moesten opflikkeren. Nou ja ik heb hem maar gezegd, doe ff normaal kerel, op een.wat denegrerend toontje. Gelukkig liet ie het daarbij want mijn man stond nog verderop, dat was niet goedgegaan als ie doorging. Bleek dat ie het kind van de andere vrouw die erbij was ook al zo.bruut voorbijreed.
En ik zweer het, hij was gewoon tegen.de pup aangereden als ik niet gesprongen had!
Nouja gelukkig had pupsel in ieder geval niks in de gaten.
Mooie heiwandeling gehad met Fozzel. Wel afgesloten met een typisch voorbeeld van een infantiele eikel.van het ras homo-sapiens.
Op de P plaats kwam iemand met een pupsel dwerg teckeltje. Ik ff praten en hondje dat overigens met Fozzy wilde spelen knuffelen. Komt er een auto om de hoek gevlogen. Teckeltje wordt ook aangespoord pm te lopen, maar je weet hoe dat is he een pupsel aan de lijn. En ik denk fuck! Die rijdt door!
Die vent schelden dat we met dat k*tbeest moesten opflikkeren. Nou ja ik heb hem maar gezegd, doe ff normaal kerel, op een.wat denegrerend toontje. Gelukkig liet ie het daarbij want mijn man stond nog verderop, dat was niet goedgegaan als ie doorging. Bleek dat ie het kind van de andere vrouw die erbij was ook al zo.bruut voorbijreed.
Kek autootje Hanna, veel veilige kilometers gewenst.
Bizar weer vandaag in ieder geval te klef en als de zon komt te heet om veilig een beer in de auto te laten zitten. Dus beetje dummy's zoeken, zwemmen, gewerkt, menuutje bedacht voor avond eten etc. Morgen is het weer voor ons weer positief dus vandaag lekker relaxen.
Bizar weer vandaag in ieder geval te klef en als de zon komt te heet om veilig een beer in de auto te laten zitten. Dus beetje dummy's zoeken, zwemmen, gewerkt, menuutje bedacht voor avond eten etc. Morgen is het weer voor ons weer positief dus vandaag lekker relaxen.
Ik ben gezwicht. De kabouter is in het bezit van een lila paard met heel lang paars haar. Ze gebruikt de drinkbak als hoed voor het paard 
@Hanna...Die is leuk! Veel plezier ermee!
@Koek...Lila paarden met hoed zijn heeeel hip
@Koek...Lila paarden met hoed zijn heeeel hip
-
frodo quin
- 5-sterren

Zo iemand zou onmiddelijk een rijverbod moeten krijgenKaio schreef:Mooi autootje Hanna.
Op de P plaats kwam iemand met een pupsel dwerg teckeltje. Ik ff praten en hondje dat overigens met Fozzy wilde spelen knuffelen. Komt er een auto om de hoek gevlogen. Teckeltje wordt ook aangespoord pm te lopen, maar je weet hoe dat is he een pupsel aan de lijn. En ik denk fuck! Die rijdt door!![]()
![]()
Dus voor de auto gesprongen, van hooo! ( Paste geen vinger meer tussen mijn been en bumber
)
Die vent schelden dat we met dat k*tbeest moesten opflikkeren. Nou ja ik heb hem maar gezegd, doe ff normaal kerel, op een.wat denegrerend toontje. Gelukkig liet ie het daarbij want mijn man stond nog verderop, dat was niet goedgegaan als ie doorging. Bleek dat ie het kind van de andere vrouw die erbij was ook al zo.bruut voorbijreed.En ik zweer het, hij was gewoon tegen.de pup aangereden als ik niet gesprongen had!
![]()
![]()
Nouja gelukkig had pupsel in ieder geval niks in de gaten.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Veel plezier van je autootje, Hanna!
Over auto's gesproken: helaas reed meneer met zijn auto gisteren ook door de smurrie op de A28. Morgen een afspraak bij de wasstraat voor een speciale behandeling want het wil er niet zomaar af.
Over auto's gesproken: helaas reed meneer met zijn auto gisteren ook door de smurrie op de A28. Morgen een afspraak bij de wasstraat voor een speciale behandeling want het wil er niet zomaar af.