Vraag over vlees
Moderator: eelke
Vraag over vlees
Hallo ik ben nieuw en heb wat vragen over vers vlees wat ik nu via via koop
onze hond doet het er prima op ik koop versvlees { diepvries}en nu hoorde ik weer van een kennis dat je het ook in de Makro kan kopen ik kom daar wel eens
maar nog nooit eigen gezien dat ze daar Honden vlees verkochten ? ik woon in Delft dus iemand een tip
dank je en alle info welkom
grtjes peetje
onze hond doet het er prima op ik koop versvlees { diepvries}en nu hoorde ik weer van een kennis dat je het ook in de Makro kan kopen ik kom daar wel eens
maar nog nooit eigen gezien dat ze daar Honden vlees verkochten ? ik woon in Delft dus iemand een tip
dank je en alle info welkom
grtjes peetje
Re: Vraag over vlees
Welkom op Barfplaats! 
Welke merken kvv voer je? Voerwijzer.com geeft een overzicht van verkooppunten. Verschillende webshops brengen ook aan huis. Ik geloof niet dat ze bij de Makro merken kvv verkopen, in ieder geval geen bekende. Intratuin weet ik het wel van, verschillende dierenwinkels ook wel. Welkoop/Boerenbond verkoopt het geloof ik ook wel.
Welke merken kvv voer je? Voerwijzer.com geeft een overzicht van verkooppunten. Verschillende webshops brengen ook aan huis. Ik geloof niet dat ze bij de Makro merken kvv verkopen, in ieder geval geen bekende. Intratuin weet ik het wel van, verschillende dierenwinkels ook wel. Welkoop/Boerenbond verkoopt het geloof ik ook wel.
- pearlsofpassion
- Moderator
Er zijn heel wat mensen die zelf samenstellen die bij promotie soms vlees kopen.voor hun hond. Van het paardenstoofvlees weet ik dat vb.
Maar kant en klaar versvlees, dat denk ik niet.
Maar kant en klaar versvlees, dat denk ik niet.
-
dribbeldiesel
- 2-sterren

Bij de makro wordt vaak "mensenvlees"gekocht in de aanbieding.
- Angelique
- 5-sterren

Volgens mij ligt er bij de Makro al minstens 13 jaar Rodi in de vriezer. Die zou ik overigens niet kopen, veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt.
Het Vlees wat ik koop {diepvries } Heet Excellent
Is dat het enige wat je voert? Volgens mij is dat geen compleet merk. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Dat [Excellent] is onvoldoende compleet hoor, je zou door variëren compleet moeten kunnen voeren volgens de fabrikant maar imo lukt dat nooit
calciumgehaltes zijn alleen in rund/kip en rund/eend ok, verder veel pens en veel orgaan... ik zou dat echt niet als hoofdmoot voeren
calciumgehaltes zijn alleen in rund/kip en rund/eend ok, verder veel pens en veel orgaan... ik zou dat echt niet als hoofdmoot voeren
Makro heeft inderdaad een klein stukje in de diepvries voor honden. Daar ligt Rodi als KVV merk en vaak wat lamshart en zulke dingen. Stelt weinig voor.