Dat is een goede tip. Morgen en overmorgen kan ik moeilijk naar de winkel, maar als ik het nodig heb ga ik maandag eens zoeken.Jump schreef:Ooit heeft een hele stapel geitjes in mijn kofferbak gelekt,met als resultaat een vreselijke lijkenlucht.
Met Hagesan "alle nare geurtjes weg " was het zo weg.
Werkt biologisch met enzymen die de geurmoleculen afbreken
Barf en geurprobleem. Graag hulp.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Barf en geurprobleem. Graag hulp.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Baksoda wordt in België ook natrium bicarbonaat genoemd en wordt in iedere supermarkt verkocht.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
ja, als moeilijk woord en in de volksmond maagzout.hannabelgje schreef:Baksoda wordt in België ook natrium bicarbonaat genoemd en wordt in iedere supermarkt verkocht.
Weet jij of dat nog altijd in blauwe bussen met wit deksel zit? (dan weet ik naar wat ik moet zoeken)
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Barf en geurprobleem. Graag hulp.
In zo'n gele bus met wit deksel. Staat bij de bakmelen.Chouka schreef: ja, als moeilijk woord en in de volksmond maagzout.
Weet jij of dat nog altijd in blauwe bussen met wit deksel zit? (dan weet ik naar wat ik moet zoeken)

Dankjewel Hannabelgje. Dat is handig om te zoeken.hannabelgje schreef:In zo'n gele bus met wit deksel. Staat bij de bakmelen.
Vandaag, 3 dagen later dus hing er nog een geurtje in de auto, geen stank meer. Dit is goed te verdragen. Ik denk dat ik niets meer moet doen. Morgen nog eens open zetten wel en nu staat er een bakje ontgeurder in.
-
src_esther
- 5-sterren

Zuiveringszout/natriumbicarbonaat/baking soda/maagzout werkt ook als ontgeurder. Het is geweldig spul met heel veel doeleinden, internet staat er vol mee.Chouka schreef:Vandaag, 3 dagen later dus hing er nog een geurtje in de auto, geen stank meer. Dit is goed te verdragen. Ik denk dat ik niets meer moet doen. Morgen nog eens open zetten wel en nu staat er een bakje ontgeurder in.
Groet, Esther
Als de honden hier in rotte vis hebben liggen rollen was ik ze altijd met tomaten puree, wat enorm goed werkt tegen de geur !
Weet alleen niet of je dat ook op vloerbedekking kan gebruiken
Had je me dat advies 13 jaar geleden niet kunnen gevenMonique77 schreef:Als de honden hier in rotte vis hebben liggen rollen was ik ze altijd met tomaten puree, wat enorm goed werkt tegen de geur !
-
Lil
tomatenpuree geeft helaas hele nare vlekken.Monique77 schreef:Als de honden hier in rotte vis hebben liggen rollen was ik ze altijd met tomaten puree, wat enorm goed werkt tegen de geur !
Gisterenmorgen was de garage geurvrij (autoramen waren open) en de kofferbak rook naar ontgeurproduct.
Gisterenavond was er nog een miniem luchtje en vanmorgen was dat weer weg.
Probleem is dus opgelost met 1 keer desinfectie te spuiten.
Gisterenavond was er nog een miniem luchtje en vanmorgen was dat weer weg.
Probleem is dus opgelost met 1 keer desinfectie te spuiten.
Fijn!
Ik wilde al gaan voorstellen om voortaan met een wasknijper op de neus auto te rijden
Of katten nemen, want die kotsen nooit
Ik wilde al gaan voorstellen om voortaan met een wasknijper op de neus auto te rijden
Beiden geen goed ideekoekje schreef:Fijn!
Ik wilde al gaan voorstellen om voortaan met een wasknijper op de neus auto te rijden![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn hond kotst nooit, mijn katten meerdere keren per week.koekje schreef:Fijn!
Ik wilde al gaan voorstellen om voortaan met een wasknijper op de neus auto te rijden![]()
-
Lil
Neuh katten verslikken zich nooit in het gras en hebben ook nooit braakballen en doen dat al helemaaaaaaal niet op onbereikbare plaatsen eruit gooien.koekje schreef:Fijn!