Dus pas weer gekeken en toen van het van 15,99 naar 5,99 per stuk, heb er gelijk 4 genomen en aangezien ik met 1 potje 6 maanden doe heb ik nu voor 2 jaar gezichts crème
Verder gaat het steeds beter met haku en anderen honden, hij vind ze steeds minder eng en negeerd ze steeds beter.
Wat ik helemaal geweldig vind is dat als hij los loopt en hij ziet een anderen hond dat hij metheen naar mij toe komt en in mijn arme springt voor bescherming inplaats van dat hij het zelf op lost. ( ik til hem altijd op als ik een anderen los lopende hond zie, ga niet meer vragen of de baas zijn hond bij wilt houden heb geen zin om nog een keer geslagen te worden
Hij luisterdt echt veel beter dan ik ooit heb gedacht omdat ik heb eigenlijk nooit los liet, nu dus steeds vaker en het gaat echt zo goed.
Hij heeft ook bijvoorbeeld de asosatie met auto's, fietsers en wandelaars zonder hond om metheen naar me toe te komen en een snoepje te komen halen, en dan net zo lang naast me te blijven tot ze gepaseerd zijn.
Heerlijk als dingen die je een hond zonder na te denken en uit gewoonte geleerd hebt zo goed werken als hij los loopt, het is steeds leuker om met hem te lopen