Oh lekkerconstance.blokzijl schreef:Ik krijg net een appje van mijn collega, de voorman van een van onze vaste bouwbedrijven (die man loopt dus al een jaar of 9 alle dagen bij ons rond, en hebben we dus ook veel contact mee) heeft gerookte paling gebracht voor ons! Oooh dat vind ik zo lekker! Het geluksmomentje werd nog groter, mijn collega lust het niet! Dus alles is voor mij. Ligt in de koeling te wachten tot morgen op mij.
Omdat we zoveel contact hebben, botst het zakelijk natuurlijk wel eens. Vinden wij nooit erg en hij ook nooit, we maken het ook altijd goed. Dit is dus zijn manier van laten weten hoe hij ons waardeerd, dus ik vind dit echt weer een super gebaar!
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Kan me er ook echt op verheugen [emoji2]smulpaap schreef:
Oh lekker![]()
![]()
Daar mogen ze mij ook voor wakker maken
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

*stapt onmiddellijk in de auto*constance.blokzijl schreef:Ik krijg net een appje van mijn collega, de voorman van een van onze vaste bouwbedrijven (die man loopt dus al een jaar of 9 alle dagen bij ons rond, en hebben we dus ook veel contact mee) heeft gerookte paling gebracht voor ons! Oooh dat vind ik zo lekker! Het geluksmomentje werd nog groter, mijn collega lust het niet! Dus alles is voor mij. Ligt in de koeling te wachten tot morgen op mij.
Omdat we zoveel contact hebben, botst het zakelijk natuurlijk wel eens. Vinden wij nooit erg en hij ook nooit, we maken het ook altijd goed. Dit is dus zijn manier van laten weten hoe hij ons waardeerd, dus ik vind dit echt weer een super gebaar!
Eet smakelijk!
-
Martine-Tom
M'n internet alles in 1 provider gebeld dat ik het abb op wilde zeggen omdat het elders goedkoper was (is niet zo maar ok hihi) en voorwaar kon ik ineens voortijdig van mijn 2e tv box af omdat ik er echt nooit gebruik van maak en kreeg ik ook weer de welkomst aanbieding al met al op 12 maanden een besparing van 200 euro 
Niet zo zeer geluks momentje als meer humor momentje
Ik kan haku nooit buiten laten eten, als het regend is het te nat, als de wind waaid is het onmogelijk want wind is verschrikkelijk, dus had ik heb pas op een zonnige wind stille dag buiten laten eten.
Na een half uur heb ik hem maar naar binnen gedaan zo dat hij in rust zijn eten kon opeten, hij kon namelijk niet stoppen met de vliegen weg te jagen en was na het eten ook echt totaal uit geput
Mijn kleine dopie
Ik kan haku nooit buiten laten eten, als het regend is het te nat, als de wind waaid is het onmogelijk want wind is verschrikkelijk, dus had ik heb pas op een zonnige wind stille dag buiten laten eten.
Na een half uur heb ik hem maar naar binnen gedaan zo dat hij in rust zijn eten kon opeten, hij kon namelijk niet stoppen met de vliegen weg te jagen en was na het eten ook echt totaal uit geput
Mijn kleine dopie
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Tegen de tijd dat jij hier bent is het wel op hoor [emoji16]Anne in Duitsland schreef:
*stapt onmiddellijk in de auto*![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk!
De katten vergeten binnen te halen voor ik ging wandelen met Nelson. Eigenlijk niet handig, maar o zo leuk om ze achter ons aan te zien lopen. Het is best een optocht dan. Ik voorop, dan Nelson, dan Jimmy, dan Lotje. We zijn maar weer omgedraaid want ik wil niet dat ze leren te ver van huis te gaan.
Dan draai je dus om, zeg je "kom kinders" en lopen ze in dezelfde volgorde weer fijn mee naar huis. Staartjes in de lucht, keurig in een rij.

Dan draai je dus om, zeg je "kom kinders" en lopen ze in dezelfde volgorde weer fijn mee naar huis. Staartjes in de lucht, keurig in een rij.
Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
En dan heb je geen telefoon bij om even een foto te maken? ??Hope schreef:De katten vergeten binnen te halen voor ik ging wandelen met Nelson. Eigenlijk niet handig, maar o zo leuk om ze achter ons aan te zien lopen. Het is best een optocht dan. Ik voorop, dan Nelson, dan Jimmy, dan Lotje. We zijn maar weer omgedraaid want ik wil niet dat ze leren te ver van huis te gaan.
Ik heb mijn eerste vakantie-middag-dutje gedaan 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hope schreef:De katten vergeten binnen te halen voor ik ging wandelen met Nelson. Eigenlijk niet handig, maar o zo leuk om ze achter ons aan te zien lopen. Het is best een optocht dan. Ik voorop, dan Nelson, dan Jimmy, dan Lotje. We zijn maar weer omgedraaid want ik wil niet dat ze leren te ver van huis te gaan.
Ooow, ik heb beeld! Enig, zoiets! Vooral die staartjes parmantig opgestoken, whahahaha!
- Angelique
- 5-sterren

eelke schreef:Ik heb mijn eerste vakantie-middag-dutje gedaan
Toch niet buiten in het zonnetje hé
Angelique schreef:Toch niet buiten in het zonnetje hé
Nee die hadden we hier toen al niet meer.
Het lijkt er op dat we maandag een voorlopige koopovereenkomst gaan tekenen voor een nieuwe huis
Al durf ik het pas echt te geloven wanneer het daadwerkelijk zover is na de eerdere ervaringen
Al durf ik het pas echt te geloven wanneer het daadwerkelijk zover is na de eerdere ervaringen
- Angelique
- 5-sterren

dinky89 schreef:Het lijkt er op dat we maandag een voorlopige koopovereenkomst gaan tekenen voor een nieuwe huis![]()
Onder voorbehoud gefeliciteerd....en idd pas de kurk eraf als je desleutels in de hand hebt.
-
Lil
Dinky gefeliciteerd!
Eelke; zalig! Ik heb dat woensdag voor het eerst gedaan en voel mij dan zooooo goed na zo'n dutje. Kan dan opeens ook 's avonds nog (wat) actief zijn,
Mijn geluksmoment: Kimba komt uit de auto, doet haar behoefte en geeft zeer duidelijk te kennen absoluut niet meer te willen wandelen.
Jones wandelt braaf mee en hij mocht en kon op een stuk los; klik lijn eraf en hij sukkelt gewoon in hetzelfde slakkentempo door. Jongen ga eens rennen en ik kreeg toch een dodelijke blik.
Ze zijn zoooooooooo moe.... dit weekend blijft het heerlijk bij korte uitlaatrondes.
(het kan "stuk", yeah, het kan "stuk"; had ik nooit verwacht, maar het lukt mij yeah).
Eelke; zalig! Ik heb dat woensdag voor het eerst gedaan en voel mij dan zooooo goed na zo'n dutje. Kan dan opeens ook 's avonds nog (wat) actief zijn,
Mijn geluksmoment: Kimba komt uit de auto, doet haar behoefte en geeft zeer duidelijk te kennen absoluut niet meer te willen wandelen.
Jones wandelt braaf mee en hij mocht en kon op een stuk los; klik lijn eraf en hij sukkelt gewoon in hetzelfde slakkentempo door. Jongen ga eens rennen en ik kreeg toch een dodelijke blik.
(het kan "stuk", yeah, het kan "stuk"; had ik nooit verwacht, maar het lukt mij yeah).