Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Vandaag met mijn mama een sapje gedronken, de hondjes mochten ook mee

- Pauline
- 5-sterren

Gelukkig was Joep vandaag weer goed te pas (is dat Twents??). Gisteren was het een zielig hoopje hond. 90% van de wandeling in de buggy gezeten, doffe verdrietige ogen, niet achter me aan schommelen als ik naar de garage liep, Eddie niet begroeten toen hij thuis kwam en allemaal "totaal-geen-Joep-acties".
Gelukkig was vanmorgen alles weer anders. Hij stond me onder aan de trap op te wachten, duwde Joris aan de kant om mij als eerste te begroeten en schommelde vrolijk naar de achterdeur om mee te gaan wandelen. En ook tijdens het wandelen was het als vanouds.....

Gelukkig was vanmorgen alles weer anders. Hij stond me onder aan de trap op te wachten, duwde Joris aan de kant om mij als eerste te begroeten en schommelde vrolijk naar de achterdeur om mee te gaan wandelen. En ook tijdens het wandelen was het als vanouds.....

Ik kom er zo graag...het "alleen op de wereld gevoel", Ziggy die er lekker los kan, de rust..de ruimte... Als onze "bouwkeet" af is zitten we er elk weekend en de vakanties heerlijk vlakbij!joel schreef:Je kan daar zo lekker wandelen met die racemonsers
"Goed te pas" die uitdrukking ken ik ookPauline schreef:Gelukkig was Joep vandaag weer goed te pas (is dat Twents??). Gisteren was het een zielig hoopje hond. 90% van de wandeling in de buggy gezeten, doffe verdrietige ogen, niet achter me aan schommelen als ik naar de garage liep, Eddie niet begroeten toen hij thuis kwam en allemaal "totaal-geen-Joep-acties".
Ahh die Joep.... gelukkig dat het vandaag weer als vanouds ging
Ik heb mijn wagen volgeladen ......Fenixjuh schreef:Vandaag met mijn mama een sapje gedronken, de hondjes mochten ook mee
- Spikkelneus
- 5-sterren

Dali heeft een muis gezien aan de andere kant van het hek. Al een half uur geleden. Maar je weet maar nooit of die nog terug komt.....

Spikkelneus schreef:Dali heeft een muis gezien aan de andere kant van het hek. Al een half uur geleden. Maar je weet maar nooit of die nog terug komt.....
En op de achtergrond wordt hij voor gek verklaard...
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Hahaha, inderdaad daar wordt meewarig geschud [emoji23]Hope schreef:
![]()
En op de achtergrond wordt hij voor gek verklaard...
Standje standbeeld noemen we dat hierSpikkelneus schreef:Dali heeft een muis gezien aan de andere kant van het hek. Al een half uur geleden. Maar je weet maar nooit of die nog terug komt.....
- Spikkelneus
- 5-sterren

Ha! Gelukt!
Zelf zijn toetje gevangen na de reeribben, hertenvlees en -pens.

- Angelique
- 5-sterren

Spikkelneus schreef:Ha! Gelukt!
Flinke muis
Stomme vraag...bevalt het nieuwe stekje?
- Spikkelneus
- 5-sterren

Jazeker bevalt dat! Zo heerlijk rustig hier. En zoals je ziet vermaakt onze scharrelhond zich kostelijk. En de drie puntneuzen ook.Angelique schreef:Flinke muis![]()
Stomme vraag...bevalt het nieuwe stekje?
- Border Bandit
- 5-sterren

Angelique, ik vind het toch wel knap om zo'n muisje te vangen! Bandit doet zijn best, maar het is hem nog nooit gelukt. 
Eet hij hem ook op?
Wat fijn dat je nieuwe huis zo goed bevalt!
Eet hij hem ook op?
Knap!Spikkelneus schreef:Ha! Gelukt!
Nelson eet ze wel, al laat hij ze wel bezorgen door Lotje
- Border Bandit
- 5-sterren

Je moet natuurlijk wel je personeel hebben!Hope schreef:Knap!
Nelson eet ze wel, al laat hij ze wel bezorgen door Lotje
- Spikkelneus
- 5-sterren

Ja, hij eet hem ook op. De foto van 2 seconden later is deze: al helemaal verdwenen. Soms zijn ze blijkbaar vies, dan eet hij ze half of laat ze liggen.Border Bandit schreef:Angelique, ik vind het toch wel knap om zo'n muisje te vangen! Bandit doet zijn best, maar het is hem nog nooit gelukt.
Eet hij hem ook op?
O, en ik ben niet Angelique, maar Gerda, maar dat geeft niks. Die quotes zijn soms ook verwarrend