Ik heb een baan!!!!! Pffff..... Was het zat om altijd afgewezen te worden op leeftijd en geen goede (aansluitende) opleiding...... Ik heb SPW gedaan, maar ik wilde niet meer die richting op..... Nu hadden wij, met het krijgen van de dames, besloten dat ik gewoon thuis zou blijven en dat heb ik altijd met plezier gedaan.... Tussendoor wel bij een peuterspeelzaal gewerkt, 2 ochtenden per week, maar dat was te doen en het zat in de school vd de kids, dus ik zag ze ook gewoon nog (en vakanties vrij)...... Ook doe ik al 9 jaar de overblijf, dus ik had wel wat om handen.....
Maar de jongste gaat na de vakantie naar de middelbare school, mn man werkt 2 dg per week thuis, dus ik wilde toch weer werken..... Tig sollicitaties de deur uit... Operatie tussendoor..... En vanmiddag gesprek gehad.... Vrijdag en zaterdag als cassièrre bij van der Valk versmarkt (en alles wat erbij hoort)... Helemaal perfect... En in de schoolvakanties kan ik wat meer werken, omdat de kids Appie kunnen uitlaten.....
Helemaal happy!!!!! Woensdag de papieren tekenen en dan word ik meteen ingewerkt..... En dan een weekje met vakantie en dan kan ik echt beginnen..... Heb er helemaal zin in

.....