Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
Ik vind de IKEA echt geweldig. En met al die onmogelijke namen en een aandoenlijke elandknuffel waande ik me bijna weer in Zweden.
-
Martine-Tom
Eindelijk van mijn huis naar Tom's favo park gereden op de scoot zonder de weg kwijt te raken 
-
Lil
Goed man!Martine-Tom schreef:Eindelijk van mijn huis naar Tom's favo park gereden op de scoot zonder de weg kwijt te raken
Hier zo'n muts die als ze een winkel instapt daarna niet meer weet of ze van links of rechts kwam.
-
Martine-Tom
hahahaLil schreef:Goed man!
Hier zo'n muts die als ze een winkel instapt daarna niet meer weet of ze van links of rechts kwam.
Normaal heb ik een heel goed richtingsgevoel maar in mijn hoofd klopt het hier niet, rechts van de weg ligt Ridderkerk en links heb je Beverwaard, Bolnes en Slikkerveer, dus in mijn hoofd moest ik uiteindelijk een keer de weg over want het park ligt in Ridderkerk....maar nee, Ridderkerk loopt in een heel smal strookje boven Slikkerveer door...en dat klopt in mijn gestructureerde hoofd niet, Ridderkerk moet gewoon braaf rechts van de weg liggen en niet ineens links verder gaan
Ik ging dus elke keer onder de weg door waardoor ik in een grote cirkel reed en ineens weer op 100 meter van mijn eigen huis uit kwam
-
Lil
Welke idioot verzint nu zo iets geks! Moest verboden worden!!!Martine-Tom schreef:hahaha
Normaal heb ik een heel goed richtingsgevoel maar in mijn hoofd klopt het hier niet, rechts van de weg ligt Ridderkerk en links heb je Beverwaard, Bolnes en Slikkerveer, dus in mijn hoofd moest ik uiteindelijk een keer de weg over want het park ligt in Ridderkerk....maar nee, Ridderkerk loopt in een heel smal strookje boven Slikkerveer door...en dat klopt in mijn gestructureerde hoofd niet, Ridderkerk moet gewoon braaf rechts van de weg liggen en niet ineens links verder gaan![]()
Ik ging dus elke keer onder de weg door waardoor ik in een grote cirkel reed en ineens weer op 100 meter van mijn eigen huis uit kwam
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Yep! hardlopen lukt helaas nog niet zo, maar lekker even alles eruit gedraaid op de fiets en afgesloten met een yoga sessie. Ikke happy en relaxed.Kaela schreef:Wow, goed van je! Hoop dat je het net zo lekker vond als ik!
En vandaag in de stad een blik met Whisky fudge op de kop getikt. Daar mag ik er nu 1 van - of twee
Goed zo , de aanhouder wint tochMartine-Tom schreef:Eindelijk van mijn huis naar Tom's favo park gereden op de scoot zonder de weg kwijt te raken
Oh ja ikke is ook blij
twee keer een jaarcontract gehad . En dat is nu toch een vast contract geworden 
-
Lil
Gefeliciteerd! Dat is iets dat niet overal vanzelfsprekend is.smulpaap schreef:Oh ja ikke is ook blijtwee keer een jaarcontract gehad . En dat is nu toch een vast contract geworden
Nee , dat is het zeker niet . Ik ben er op mijn leeftijd dan ook wat blij mee .Lil schreef:Gefeliciteerd! Dat is iets dat niet overal vanzelfsprekend is.
Bij de recallers workshop van vandaag werd je Restraint recall even getimed aan het begin en het einde van de dag. We begonnen met 4.06 seconden over 20 meter en eindigden met 3.36 seconden. En dat na een leerzame maar erg vermoeiende dag.
Vandaag verkeerd meegegeven vleesjes gaan ruilen bij 'Hope'. Of ik dat niet erg vond....
Beste excuus om kennis te maken met Nelson
Wat een heerlijke knuffelkont. Die je broek maar al te graag als handdoek gebruikt
Ook nog even kennis gemaakt met (ik denk) Jimmy. Komt even heel zelfverzekerd op je af lopen om hallo te zeggen en wat kopjes te geven. Had dat wel uren vol kunnen houden
Beste excuus om kennis te maken met Nelson
Ook nog even kennis gemaakt met (ik denk) Jimmy. Komt even heel zelfverzekerd op je af lopen om hallo te zeggen en wat kopjes te geven. Had dat wel uren vol kunnen houden
- Angelique
- 5-sterren

Thessa en Shanti schreef:Ik vind de IKEA echt geweldig. En met al die onmogelijke namen en een aandoenlijke elandknuffel waande ik me bijna weer in Zweden.
Ja goed, maar op zaterdag
Ik was nogal druk met hyperdepieper Tess... Jammer dat we elkaar zijn misgelopen...Aprilsnow schreef:Vandaag verkeerd meegegeven vleesjes gaan ruilen bij 'Hope'. Of ik dat niet erg vond....
Beste excuus om kennis te maken met Nelson![]()
![]()
Wat een heerlijke knuffelkont. Die je broek maar al te graag als handdoek gebruikt
![]()
Maar het was Jimmy inderdaad, Lotje was op stap. Jimmy heeft de knuffelkunsten afgekeken bij Nelson, het is echt net een labrador. Hij vreet alles en begroet iedereen.
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ow zo bedoel je het. Het was verrassend rustig, we vonden gelijk een parkeerplek en er stonden geen wachtrijen.Angelique schreef:Ja goed, maar op zaterdag
Geluksmomentje van gister, alles in elkaar gezet en de laatste dingen in de keuken gemaakt en dat ging allemaal goed.
Mijn kamer
(de lampen, kastjes, spiegels, manden en bureau zijn van de IKEA)

Bij gebrek aan bankje maar mijn schaapje op de kast gelegt, dat zat best wel prima.

(Deze rommeloze foto wordt vast iets om te koesteren

Maarja, waar ik een bankje kwijt wil op die 12m2 weet ik nog niet zo goed.