Wacht maar.... Atz is nog geen 5 maanden [emoji16]Kim_S schreef:Zoiets zou Atz echt nooooit doen...
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Re: Klaagtopic
- Angelique
- 5-sterren

constance.blokzijl schreef:Wacht maar.... Atz is nog geen 5 maanden [emoji16]
Kim heeft vast geen bloembakken met goed uitziende petunia's
Jij snapt emAngelique schreef:Kim heeft vast geen bloembakken met goed uitziende petunia's
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik ook niet meer [emoji17]Angelique schreef:
Kim heeft vast geen bloembakken met goed uitziende petunia's
Ik heb het benauwd
Heb zelf pijn in mijn longen als ik loop
Ben nog steeds ziek en heb het helemaal gehad er mee, zwanger zijn alleen is al zwaar genoeg hoef daar niet nog een een verkoudheid overheen
En mijn buik doet de laaste 3 dagen pijn als ik iets langer loop dus haku heeft ook wat te klagen want die krijgt nu elke keer kleinen k*t rondjes
Heb zelf pijn in mijn longen als ik loop
Ben nog steeds ziek en heb het helemaal gehad er mee, zwanger zijn alleen is al zwaar genoeg hoef daar niet nog een een verkoudheid overheen
En mijn buik doet de laaste 3 dagen pijn als ik iets langer loop dus haku heeft ook wat te klagen want die krijgt nu elke keer kleinen k*t rondjes
- pearlsofpassion
- Moderator
Je hebt van die banden om je buik te ondersteunen. Niet van die rekkers zoals in de broeken want dat helpt niets, maar een dikke band met velcro die je rond de onderzijde van je buik over je heupen kan plakken. Dat helpt echt heel erg als je wil wandelen. Ik heb hem ook weer in gebruik. Ik zou echt niet zonder kunnen.jasmijn schreef:Ik heb het benauwd![]()
Heb zelf pijn in mijn longen als ik loop![]()
Ben nog steeds ziek en heb het helemaal gehad er mee, zwanger zijn alleen is al zwaar genoeg hoef daar niet nog een een verkoudheid overheen![]()
En verder rustig wandelen zodat je niet te veel harde buiken krijgt, buikspieren zo weinig mogelijk belasten.
Ik heb deze: https://www.dreambaby.be/e/nl/db/carriw ... lcro-zwart
Ze zeggen dat hij voor de rug te ontlasten is maar ik vind hem dus vooral goed in het ondersteunen van de buik waardoor die niet zo zwaar hangt en je veel aangenamer en verder kan stappen zonder dat je buik protesteert of heel zwaar gaat voelen.
Dank je voor de tip ik heb hem meteen besteldpearlsofpassion schreef:Je hebt van die banden om je buik te ondersteunen. Niet van die rekkers zoals in de broeken want dat helpt niets, maar een dikke band met velcro die je rond de onderzijde van je buik over je heupen kan plakken. Dat helpt echt heel erg als je wil wandelen. Ik heb hem ook weer in gebruik. Ik zou echt niet zonder kunnen.
En verder rustig wandelen zodat je niet te veel harde buiken krijgt, buikspieren zo weinig mogelijk belasten.
Ik heb deze: https://www.dreambaby.be/e/nl/db/carriw ... lcro-zwart
Ze zeggen dat hij voor de rug te ontlasten is maar ik vind hem dus vooral goed in het ondersteunen van de buik waardoor die niet zo zwaar hangt en je veel aangenamer en verder kan stappen zonder dat je buik protesteert of heel zwaar gaat voelen.
Mijn man heeft al jaren lowa renegades gtx, gaan ong. die 700 km mee. Heb ze zelf ook gehad, bij mij waren de naden op een gegeven moment niet waterdicht, maar het leer viel dus wel mee, en ik deed er niks aan, af en toe wassen en met schoenspuitspray voor goretex behandelen. Volgens mij mag je goretex toch niet met vet insmeren???
Ik ben overgestapt op meindl ohio gtx, omdat ik die nog net beter vindt zitten, nog sportiever. En volgens mij gaan ze idd wat langer mee.
Ik ben overgestapt op meindl ohio gtx, omdat ik die nog net beter vindt zitten, nog sportiever. En volgens mij gaan ze idd wat langer mee.
-
Lil
700 km... dat is ook maar 70 dagen....Kaio schreef:Mijn man heeft al jaren lowa renegades gtx, gaan ong. die 700 km mee. Heb ze zelf ook gehad, bij mij waren de naden op een gegeven moment niet waterdicht, maar het leer viel dus wel mee, en ik deed er niks aan, af en toe wassen en met schoenspuitspray voor goretex behandelen. Volgens mij mag je goretex toch niet met vet insmeren???
ok ik loop niet altijd 10 km per dag dus 90 dagen.
- Pauline
- 5-sterren

Eddie loopt ook op Meindl, helaas is zijn model niet meer leverbaar, dus wordt het zoeken naar een alternatief model Meindl. Want... hoorde ik hem zeggen: volgend jaar weer Vierdaagse Nijmegen en de 80 km van Hengelo...., denk dat er maar direct 2 paar moet komen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic
De buitenkant is van leer en er is mij vertelt dat je dat moet behandelen met ledervet.Kaio schreef:Mijn man heeft al jaren lowa renegades gtx, gaan ong. die 700 km mee. Heb ze zelf ook gehad, bij mij waren de naden op een gegeven moment niet waterdicht, maar het leer viel dus wel mee, en ik deed er niks aan, af en toe wassen en met schoenspuitspray voor goretex behandelen. Volgens mij mag je goretex toch niet met vet insmeren???
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Lil schreef:700 km... dat is ook maar 70 dagen....
ok ik loop niet altijd 10 km per dag dus 90 dagen.
nouja voor zoveel was dat gegarandeerd. Hier gaan ze in ieder geval een jaar mee, of 2. Eerlijk gezegd voor dat geld zou je langer willen, maar ja er wordt ook ontzettend veel op gelopen
Re: RE: Re: Klaagtopic
Ik dacht dat aan de buitenkant op het leer ook niet mocht omdat je dan het leer afsluit en dan de gortex ook geen zin meer had. Kan me vergissen, ben ook geen expert schoenverzorging hoorhannabelgje schreef:De buitenkant is van leer en er is mij vertelt dat je dat moet behandelen met ledervet.
ook niet op het www?Pauline schreef:Eddie loopt ook op Meindl, helaas is zijn model niet meer leverbaar, dus wordt het zoeken naar een alternatief model Meindl. Want... hoorde ik hem zeggen: volgend jaar weer Vierdaagse Nijmegen en de 80 km van Hengelo...., denk dat er maar direct 2 paar moet komen.
Ja K is dat, ik heb ook alleen dat ene model van meindl dat ik perfect vind zitten anderen vind ik ook vaak 3x niks. Het is maar wie wat fijn vind idd.
Idd meteen 2 doen!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Volgens de winkel waar ik ze gekocht heb moest ik ze gewoon invetten.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Mij vertelden ze dat niet te doen, omdat inderdaad de goretex membraan dan verstopt. Ik gebruik altijd dit spul: http://www.vrijbuiter.nl/schoenen/schoe ... GwodenkF-whannabelgje schreef:Volgens de winkel waar ik ze gekocht heb moest ik ze gewoon invetten.
Van de website van de zwerfkei in Woerden:
Welk schoonmaakmiddel is het meest geschikt voor mijn schoenen?
Na het schoonborstelen, is het verstandig om leren schoenen te impregneren met een wax op waterbasis. Gebruik liever geen ledervet. Dit in verband met verlies van ademend vermogen van het Gore-Tex® membraan. Bij Zwerfkei adviseren wij de middelen van Nikwax en Grangers. Wanneer u deze middelen gebruikt, kunt u dit direct na het schoonmaken van de schoen doen. Omdat dit middel op waterbasis is, trekt dit ook in het leer wanneer het nat is. Dit is niet het geval bij ledervet. Wanneer u uw schoenen wilt invetten, zullen de schoenen eerst goed droog moeten zijn.
Het is overigens altijd beter voor uw schoenen om deze te laten drogen voordat u er weer mee loopt. Dit geldt voor zowel Gore-Tex® als leer gevoerde schoenen.