Helemaal mis met Snuf

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re:Helemaal mis met Snuf

Doedels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Doedels »

Lizzy schreef: We hebben zelf het idee dat het vandaag iets beter gaat met Snuf als gisteren. Ze is lekker 'bij' en ze heeft vanmorgen een paar pasjes geprobeerd te lopen. Dat ging nog niet goed, daar niet van, maar ze heeft het wel geprobeerd. Ze geeft aan wanneer ze wil eten, drinken of op de bak wil. Verder ligt ze uren op mijn buik te pitten en Reiki te krijgen. Dat vind ze wel lekker. Hoewel ze zojuist ook aan gaf dat ze er even genoeg van had. Al met al duimen en hopen we driftig door dat het goed komt me haar. Aangezien er weinig bekent is over de aandoening bij katten, weet ik ook niet zo goed wat het verloop is en waar ik rekening mee moet houden en wat echt positieve signalen zijn.
Hoe is het er nu mee? Heb je het idee dat het nog steeds iets beter gaat dan gisteren? We duimen voor jullie.
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Snuf heeft het toch maar goed bij jullie zeg, heerlijk op je buik liggen en reiki krijgen, dat is een weldaad voor Snuf en wij blijven duimen....dat is ook positieve energie ;)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Dank je Syl :-*. Ja, we houden ook van haar hoor. Van onze kleine drammer ;D. Ze vindt al die aandacht helemaal geweldig trouwens.

Vandaag hetzelfde als gisteren. Geen achteruitgang en geen vooruitgang. Waar ik me wel zorgen over maak is dat ze al 3 dagen niet heeft gepoept.... Ze eet wel (en graag ook!).

Overigens Dory, we weten dat onze dame al een respectabele leeftijd heeft. En daarom maken we het beste ervan, genieten we iedere dag dat ze nog bij ons is. Maar als het over is, dan houden we ons vast aan het feit dat ze een geweldig leven heeft gehad. Ze heeft altijd precies gedaan waar zij zin in had ;D!
casangio
2-sterren
2-sterren

Bericht door casangio »

Jeetje, Lizzy, ik lees het nu pas. Heel veel sterkte toegewenst en beterschap voor de poes.
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Hoi Lizzy, hoe is het nu met Snufje? Wil je geen valse hoop geven, maar moet toch even vertellen dat wijlen mijn oude kater Tim iets dergelijks heeft gehad op ongeveer dezelfde leeftijd. Hij is er bovenop gekomen en is bijna 18 jaar oud geworden. Wel heeft hij na dat voorval altijd gelopen als een dronkeman. Maar ja, als dat alles is he, er zijn erger dingen denk ik dan maar. ik duim voor jullie dat het goed afloopt met Snuf. Sterkte! :-*
202spots

Bericht door 202spots »

Lizzy schreef: Overigens Dory, we weten dat onze dame al een respectabele leeftijd heeft. En daarom maken we het beste ervan, genieten we iedere dag dat ze nog bij ons is. Maar als het over is, dan houden we ons vast aan het feit dat ze een geweldig leven heeft gehad. Ze heeft altijd precies gedaan waar zij zin in had ;D!
Precies wat ik bedoel Lizzy! 1 dag tegelijk.
En wanneer Snuf genoeg heeft... dan zal ze je 't wel laten weten denk ik.
jeanne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door jeanne »

dikke kus voor Snuf

en voor jullie natuurlijk :-*

ik duim
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Sinds vanmorgen is Snuf ineens, heel wankel maar toch, aan de wandel! Ze moet heel voorzichtig lopen en ze valt soms nog wel om, maar ze liep zojuist. Ik vind het allemaal raar... En heb daarom vanmiddag toch even een afspraak bij de DA. Ik wil toch (voor mijn eigen gemoedsrust) bloed laten prikken want ik begin te denken dat ze toch misschien iets van suikerziekte heeft ofzo.
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

fijn toch dat ze weer wandeld. :D
ik denk dat ze weer op zal knappen, want dit is een goed teken.(zo ging het met onze smoke ook)
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Lizzy schreef: Sinds vanmorgen is Snuf ineens, heel wankel maar toch, aan de wandel! Ze moet heel voorzichtig lopen en ze valt soms nog wel om, maar ze liep zojuist. Ik vind het allemaal raar... En heb daarom vanmiddag toch even een afspraak bij de DA. Ik wil toch (voor mijn eigen gemoedsrust) bloed laten prikken want ik begin te denken dat ze toch misschien iets van suikerziekte heeft ofzo.
Lizzy, ik lees het nu pas :-[
Jeetje, jullie leven al een paar dagen tussen hoop en vrees. Hier wordt vanaf nu heel hard meegeduimd en ik hoop, dat je vanmiddag iets meer te weten komt.
Heel veel sterkte :-* :-* :-*
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Heel veel sterkte met dit oude beesje; hoop dat ze er nog goed bovenop gaat komen. :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Lizzy schreef: Sinds vanmorgen is Snuf ineens, heel wankel maar toch, aan de wandel! Ze moet heel voorzichtig lopen en ze valt soms nog wel om, maar ze liep zojuist. Ik vind het allemaal raar... En heb daarom vanmiddag toch even een afspraak bij de DA. Ik wil toch (voor mijn eigen gemoedsrust) bloed laten prikken want ik begin te denken dat ze toch misschien iets van suikerziekte heeft ofzo.
Dat is, heel voorzichtig gezegt, goed nieuws :-*
Ik zou idd. ook even bloed laten prikken, gewoon nierwaardes, suiker e.d. na laten kijken....
En, ik zat zo te denken, vergiftiging valt af vertelde je want ze komt de tuin niet uit...Is het misschien een kleine mogelijkheid dat er toch iets in de tuin terecht gekomen is?!
Hier duimen we verder voor Snuf :-*
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Het geeft in ieder geval hoop en ga je gevoel achterna Lizzy, meestal heb je het bij het rechte eind ;).
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik hoop eigenlijk ook dat ik heel voorzichtig optimistisch mag zijn.... Maar ik wacht (voordat ik ga juichen) mijn bezoekje aan de DA even af om eventuele teleurstellingen voor te zijn.

Vergiftigingen leek de DA echt onmogelijk omdat ze dan veel meer andere verschijnselen erbij zou hebben gehad (zoals misselijkheid, braken, schuimbekken, ogen draaien, etc).

Ik houd jullie op de hoogte!
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

EN? EN?...............?

Plaats reactie