Medicijn inname
Moderator: Lizzy
Re:Medicijn inname
ben nou met Barfje dit soort dingen al aan het oefenen dus als ze ooit iets toegediend moet krijgen hoop ik dat het goed gaat en dat ze niet moeilijk doet. Bij de dierenarts is ze ook al geweest en dat vond ze supergezellig, lag gewoon op de behandeltafel te kwispelen

-
''Lenie...
- 1-ster

- Contacteer:
Inderdaad als je even streng bent dan gaat het beter heb ik ook wel gemerkt, ik deed eerst te zoetsappig en dan wil het gewoon niet.
Heb natuurlijk ook weer even wat informatie in gewonnen
Geachte mevrouw Berends,
het beste is inderdaad met wat water, maar als dat erg problematisch wordt kunt u de druppels ook geven met wat vla of desnoods met een sapje.
Met vriendelijke groet,
A.Vogel Gezondheidslijn
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Hij heeft ook redelijke hanglippen, toch? Kan je het niet op een lepeltje gieten, rustig wachten tot hij lekker slaapt, lip optillen en het naarbinnen mikken?
-
Femke
- 5-sterren

hahahaha ja dat heb ik hier ook geprobeerd. Tot er één hoestend, proestend en kokhalzend wakker schrok (en het was maar en halve milliliter) en mij zo vernietigend aankeek dat ik het bijna in mijn broek deed!!geer schreef: Hij heeft ook redelijke hanglippen, toch? Kan je het niet op een lepeltje gieten, rustig wachten tot hij lekker slaapt, lip optillen en het naarbinnen mikken?
Nee Loebas vindt het geloof ik fijner als hij zijn 'borreltje' krijgt als hij wakker is
-
''Lenie...
- 1-ster

- Contacteer:
Bij mijn hondjes gaat dat prima ( gelukkig )