Hier had ik even moeite mee
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hier had ik even moeite mee
Veel kijkplezier
Lekker fit ding hoor , levenslustig vooral .....
Ja dat waren ze. Ik vond het echt een soort padden.
Hoe ziek zijn mensen, hoe gek gaat het nog worden. Ik snap helemaal niks van dit soort mensen, maar ook het feit dat het blijkbaar allemaal maar kan en mag. Van dit soort dingen wordt je toch verdrietig. Waarom ...
Zieke dieren is handel voor de DA praktijk...
Blij dat wij een DA hebben die niet zo denkt. Die houdt de dieren die mensen onterecht willen laten inslapen. Die zal dus nooit rijk worden, maar ik wed dat hij wel goed slaapt
Blij dat wij een DA hebben die niet zo denkt. Die houdt de dieren die mensen onterecht willen laten inslapen. Die zal dus nooit rijk worden, maar ik wed dat hij wel goed slaapt
-
Martine-Tom
Van dezelfde kennel als de fb link van Smulpaap:

Fijn die ondergrond waar ze op staan

Fijn die ondergrond waar ze op staan
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik vrees dat die anderen ook goed slapen, degenen die alleen aan het geld denken.Borke schreef:Zieke dieren is handel voor de DA praktijk...
Treurig, die beelden. Iedere keer als ik denk dat de mensheid nu toch wel het dieptepunt moet hebben bereikt qua veroorzaken van dierenleed, duikt er weer iets nieuws op. Niet alleen die padachtige honden kunnen erbij op het lijstje, ook die tralies in de foto van Martine...
-
TomsBorders
- 5-sterren

218,958 likes...

Wait what
Dat zijn geen honden
Wat een verschrikkelijke gedrochten zeg
Idd bewijs dat je geen stamboom nodig hebt om een ras kapot te fokken, dit is niet om aan te zien
Echt super zielig ik snap niet dat mensen dit mooi of leuk vinden, echt puren dieren mishandeling

Dat zijn geen honden
Wat een verschrikkelijke gedrochten zeg
Idd bewijs dat je geen stamboom nodig hebt om een ras kapot te fokken, dit is niet om aan te zien
Echt super zielig ik snap niet dat mensen dit mooi of leuk vinden, echt puren dieren mishandeling
Daarom blijft er dus gefokt worden met dit soort gedrogten. Ik zie ze ook nergens lopen of spelen, ik vraag me ook af of ze het kunnen.TomsBorders schreef:218,958 likes...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus............TomsBorders schreef:218,958 likes...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen zijn echt compleet gestoord.
En in Sleeuwijk zouden ze dit soort fokkers dus een schop onder hun hol moeten geven in plaats van grof geld aan te verdienen
Ja, diegene die aan het geld denken genieten vanavond gewoon fijn van hun jacuzzi buiten en denken niet aan die honden. Ik begrijp alleen niet waarom ze zich niet herinneren wat hen dreef dierenarts te worden. Toen ze zich aanmeldden bij de universiteit hadden ze vast niet de ambitie dit soort beesten op de wereld te gaan zetten.Anne in Duitsland schreef:Ik vrees dat die anderen ook goed slapen, degenen die alleen aan het geld denken.![]()
Treurig, die beelden. Iedere keer als ik denk dat de mensheid nu toch wel het dieptepunt moet hebben bereikt qua veroorzaken van dierenleed, duikt er weer iets nieuws op. Niet alleen die padachtige honden kunnen erbij op het lijstje, ook die tralies in de foto van Martine...Hoe verzinnen ze het toch.
Ik begrijp het niet, echt niet. Niet wat er mooi en leuk is aan zo'n hond, niet waarom een da-praktijk hieraan meewerkt, niet waarom je als mens zo'n stuk vlees in huis wil hebben en je dan ook nog foto's op fb durft te plaatsen. De wereld is gek aan het worden.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
het enige voordeel: ze zullen niet zo snel een andere hond doodbijten; daar kunnen ze niet hard genoeg voor lopen..
En verder; triester dan triest...
Precies , ik gok een levensverwachting van 2 - 3 jaar . Dan stort het dood neerSiberienne schreef:het enige voordeel: ze zullen niet zo snel een andere hond doodbijten; daar kunnen ze niet hard genoeg voor lopen..
En de d.a maakt elk jaar een grandioze mooie reis
Want daar hebben ze ook een strippenkaart