Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Ik heb niet zo'n handige week, en een onbenullige puppy helpt ook niet dus ik zit onder de blauwe plekken, echt grote die diepzwart zijn. Toppunt is er 1 op mijn bovenarm, net boven mijn elleboog, die is gitzwart plus alle kleuren die een blauwe plek kan hebben, paars, geel en middenin is hij wit, met deze warmte heb ik dus korte mouwtjes op het werk, ik ben dus inmiddels moe van de zin, euh, Constance gaat het goed thuis? Of heb je het zelf gedaan? En dan knikken naar mijn arm....
Ik heb gewoon een minder handige week! Dat kan toch!
Dus ook gelijk mijn klaag dat ik deze week niet zo handig ben... Ik heb deze week minder nette woorden gebruikt, vaak ook....
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Martine-Tom schreef:;D
wil ik weten waarom? :biggrin2:
Euh? ;D
Nouja ik haat iets tussen mijn tenen, en ik haat (nouja krijg helemaal de kriebels en brrr) lelijke tenen bij andere mensen of kromme tenen, te lange teennagels, of HELP!!!! (ik kan zelf ook niet mijn teennagels lakken wordt ik gek!) :nerves: :uglystupid2: Echt serieus :-[
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Kaio schreef:Euh? ;D
Nouja ik haat iets tussen mijn tenen, en ik haat (nouja krijg helemaal de kriebels en brrr) lelijke tenen bij andere mensen of kromme tenen, te lange teennagels, of HELP!!!! (ik kan zelf ook niet mijn teennagels lakken wordt ik gek!) :nerves: :uglystupid2: Echt serieus :-[
Ohhh dat valt nog mee, zijn best veel mensen die dat hebben hihi. Ik heb me er overheen gezet, kan echt niet tegen warmte en dichte schoenen is niet fijn, dus draag tegenwoordig gewoon teenslippers ondanks lelijke voeten....jammer dan :biggrin2:

Klaagje: Tom heeft de laatste tijd elke keer wat :(
Begon met die bult die verwijderd is, dat ging ontsteken. Daarna een allergische reactie, een teennagel die eruit gerukt werd, hotspot, tussenteenontsteking, last van zijn darmen, oogontsteking, een grasaar in zijn oor en nu heeft ie weer een hotspot door een insectenbeet :(
Het mag nu wel weer ff klaar zijn met het manneke...
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik heb groen dik langdradig snot :(
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

koekje schreef:Ik heb groen dik langdradig snot :(
Los of vast? :biggrin2:

Zonder dollen.... bah! :(
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Martine-Tom schreef:Ohhh dat valt nog mee, zijn best veel mensen die dat hebben hihi. Ik heb me er overheen gezet, kan echt niet tegen warmte en dichte schoenen is niet fijn, dus draag tegenwoordig gewoon teenslippers ondanks lelijke voeten....jammer dan :biggrin2:

Klaagje: Tom heeft de laatste tijd elke keer wat :(
Begon met die bult die verwijderd is, dat ging ontsteken. Daarna een allergische reactie, een teennagel die eruit gerukt werd, hotspot, tussenteenontsteking, last van zijn darmen, oogontsteking, een grasaar in zijn oor en nu heeft ie weer een hotspot door een insectenbeet :(
Het mag nu wel weer ff klaar zijn met het manneke...
Oh zelf kan ik sandalen aan tegenwoordig ;) gelukkig. Maar bij bij een collega die de ene teen over de ander had liggen kreeg ik echt de neiging om dat te fixen. Oftewel ik bleef erna kijken met afgrijzen ::)

Oee dat is niet fijn met Tom, hopelijk gaat alles snel beter, dat hakt er flink in.

Beter dan ' vieze ' tenen :P
Martine-Tom

Kaio schreef: Oee dat is niet fijn met Tom, hopelijk gaat alles snel beter, dat hakt er flink in.
Ja best wel...Vergat de vlooienallergie nog, paar weken geleden had ie en vlo en hij is allergisch :-X Oh en de lintworm die heeft ie ook nog gehad ergens tussendoor.

Nu ff niks meer hoor!
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Ik heb het heel erg benauwd, al de helen dag maar nu word het erge als ik lig :-X
Als ik iets eet of drink krijg ik bijna geen lucht meer, word bijna bang om te eten heb vanavond ook bijna niks gegeten elke keer maar een paar kleinen hapjes en dan weer een tijd niks want anders krijg ik het echt super benauwd :-\
Vind het echt een kut gevoel :-X

Zit nu te twijfelen of ik mijn bed zo zet dat ik zittend slaap of met mijn hoofd bij het voeten eind ga liggen zo dat ik in de frisse lucht stroom lig :-\ zo rot dat ik hier niet echt iets aan kan doen :(
Martine-Tom

Martine-Tom schreef:Ja best wel...Vergat de vlooienallergie nog, paar weken geleden had ie en vlo en hij is allergisch :-X Oh en de lintworm die heeft ie ook nog gehad ergens tussendoor.

Nu ff niks meer hoor!
oh en vorig weekend had ie ineens last van zijn knie, kwetsuur doordat ie in een kuil stapte tijdens het rennen :-X
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

jasmijn schreef:Ik heb het heel erg benauwd, al de helen dag maar nu word het erge als ik lig :-X
Als ik iets eet of drink krijg ik bijna geen lucht meer, word bijna bang om te eten heb vanavond ook bijna niks gegeten elke keer maar een paar kleinen hapjes en dan weer een tijd niks want anders krijg ik het echt super benauwd :-\
Vind het echt een kut gevoel :-X

Zit nu te twijfelen of ik mijn bed zo zet dat ik zittend slaap of met mijn hoofd bij het voeten eind ga liggen zo dat ik in de frisse lucht stroom lig :-\ zo rot dat ik hier niet echt iets aan kan doen :(

Ik herken alles wat jij schrijft van toen ik zwanger was,maar ook van nu zonder zwanger zijn! Benauwd worden van eten,gevoel van knappen,overvol zitten,naar adem snakken! Kleine,echt kleine beetjes blijven eten! Het is warm,heel erg warm en ik denk dat jij nu vocht vasthoudt.En om lucht te krijgen om aan het voeteneind te gaan liggen,heb ik ook gedaan! Ben bijwijze van spreken met mijn hoofd in de ventilator bij de balkondeur gaan liggen!Maar ik zou het ook aangeven bij de verloskundige,of even bellen of een afspraak maken! Ik moest nl zoutloos gaan eten ivm het vocht! Ik at toen al weinig zout,maar alles moest zonde zout incl.brood!
cj

Bericht door cj »

Leuk he kinderen......Als ik op had gepast op mijn kleine neefjes, of kleinkinderen had ik ook standaard weer een gore crechegemuteerde virus.
Saskia
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

:-[ ze hadden regen beloofd....
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Vriendje heeft een nieuwe auto, vanmorgen naar de grote dierenwinkel gereden voor een mooi achterbakkleed voor Jacy. . En ondertussen ook weer terug, na 3 keer omruilen vond ik het genoeg. . Nu dus nog steeds geen kleed voor Jacy in de achterbak...
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Vanmorgen vroeg wakker en de temperaturen waten nog redelijk dus met Zoë gaan fietsen. Komen we ik weet niet hoeveel wielrenners tegen onderweg die hetzelfde idee hadden. Pfff hond weer zwaar over de zeik en ipv met de fiets maar even met de auto naar de beek gereden om haar af te laten koelen. Ze vond het wel heerlijk in de beek.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Lil

Bericht door Lil »

Ach arme zoe, vindt ze andere fietsers eng?

Plaats reactie