Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Shanti en co
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
Gezellig met mijn moeder naar de Blauwe vinger dag in Zwolle geweest, niet zoveel gekocht maar het was wel erg gezellig en in de bus was airco. 
In mijn 1tje was het ook heerlijk,maar ik kreeg onverwachts
een bezoekje van een vriendin die haar bikini al aan had en dat is heeeeeel gezellig! Wijntje,hapje en voor mij weer een biertje erbij,zucht!! hoe decadent zo door de weeks als huisvrouw zijnde
maar o zo..........
Binnenkort gaat jacuzzi met oudste mee(is van hem),heeft afgelopen vrijdag met vriendin de sleutel van hun stulpje gekregen!
Binnenkort gaat jacuzzi met oudste mee(is van hem),heeft afgelopen vrijdag met vriendin de sleutel van hun stulpje gekregen!
Ik zit met mijn arm op een ijspack een halve meloen leeg te lepelen
Na een half bakje kersen leeg gegeten te hebben, life is good
Na een half bakje kersen leeg gegeten te hebben, life is good
Ik word net pas wakker 
Mijn schoonouders zijn hier de hele dag. Het zijn zo'n lieve mensen!
Aanschouw hier de gelukkigste kater van de buurt...

Sinds Noa er niet meer is mag hij ook in het gedeelte van de tuin wat geen kattenren is en daar is hij zielsgelukkig mee. Noa kon daar de tuin uit en daarom mochten ze toen ze nog met z'n 2-en waren bijna nooit aan die kant in de tuin. Nu Noa er niet meer is staat de buitendeur dus vaak open en mag Tobias lekker overal zijn ding doen. (En dat neemt tie heel letterlijk gezien het feit dat tie gisteren in het gras zat te piessen
)

Sinds Noa er niet meer is mag hij ook in het gedeelte van de tuin wat geen kattenren is en daar is hij zielsgelukkig mee. Noa kon daar de tuin uit en daarom mochten ze toen ze nog met z'n 2-en waren bijna nooit aan die kant in de tuin. Nu Noa er niet meer is staat de buitendeur dus vaak open en mag Tobias lekker overal zijn ding doen. (En dat neemt tie heel letterlijk gezien het feit dat tie gisteren in het gras zat te piessen
-
frodo quin
- 5-sterren

Wat een gelukzalig snoetje 
-
Lil
Haha de katten piesten hier ook altijd op het gras.
Ook vandaag een rondje over het industrieterrein kunnen sjokken met de hondjes. Is meteen iedereen een stuk tevredener.
Ook vandaag een rondje over het industrieterrein kunnen sjokken met de hondjes. Is meteen iedereen een stuk tevredener.
- Angelique
- 5-sterren

Die geniet wel heel erg van zijn nieuwe privileges. 
Een heel fijn zwemplekje gevonden hier in de buurt, waar Nelson fijn even kon zwemmen zonder dat er andere honden in de buurt waren. Hij heeft zo intens genoten.
-
Lil
Super!Hope schreef:Een heel fijn zwemplekje gevonden hier in de buurt, waar Nelson fijn even kon zwemmen zonder dat er andere honden in de buurt waren. Hij heeft zo intens genoten.
Hier vanochtend een Jones die tijdens losloopwandeling aandacht voor mij had en steeds om knuffels kwam vragen of stukjes tegen mij aangedrukt naast mij liep. Echt zo genieten! Als hij los kan doet hij namelijk nigo graag zijn eigen ding. Luistert wel, maar verder is het ieder voor zich. Aangelijnd doet hij dit iets vaker.
Vandaag een mailtje gehad van mijn verloskundigen dat de glucose toreantie test goed was
Ik heb dus geen zwangerschaps suiker en hoef dus ook geen ander dieet te doen of zo
Had het al een beetje verwacht want ondanks mijn over gewicht eet ik heel erg gezond, dus amper snoep en veel groenten en fruit.
Maar altijd fijn om je gevoel bevestigt te hebben
Ik heb dus geen zwangerschaps suiker en hoef dus ook geen ander dieet te doen of zo
Had het al een beetje verwacht want ondanks mijn over gewicht eet ik heel erg gezond, dus amper snoep en veel groenten en fruit.
Maar altijd fijn om je gevoel bevestigt te hebben
Super vroeg op vanmorgen om mijn wederhelft weg te brengen. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om door een uitgestorven landschap hard te gaan lopen met Oscar. Op een fietspad langs een water, mooi hoog dijkje met brede sloten, dus Oscar kon ook nog even los. De stukken aan de lijn was ie super braaf en we hebben heerlijk gelopen. Nu is hij in dromenland.

Hier ook vroeg op pad met de soos . Ik ben weer even vreemd gegaan
Met een ander hondje , een ruwharige JRT . waar ik helemaal verliefd op ben
Een reutje van zes jaar . Kom hem wel vaker tegen . Zijn baas moest weer even geduldig wachten
Kontje kriebel - buikje kriebel - lekker wat lebbers
Wat een schatje . Hij zag mij natuurlijk alweer van verre
Een reutje van zes jaar . Kom hem wel vaker tegen . Zijn baas moest weer even geduldig wachten
Wat een schatje . Hij zag mij natuurlijk alweer van verre
-
Lil
Nou, vandaag wederom! Het feest kan niet op dit weekend!Lil schreef:Super!![]()
Hier vanochtend een Jones die tijdens losloopwandeling aandacht voor mij had en steeds om knuffels kwam vragen of stukjes tegen mij aangedrukt naast mij liep. Echt zo genieten! Als hij los kan doet hij namelijk nigo graag zijn eigen ding. Luistert wel, maar verder is het ieder voor zich. Aangelijnd doet hij dit iets vaker.