Lil schreef:Nou, vandaag wederom! Het feest kan niet op dit weekend!![]()
![]()
![]()
Heerlijk he, dat soort momenten
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Lil schreef:Nou, vandaag wederom! Het feest kan niet op dit weekend!![]()
![]()
![]()

Jones !Lil schreef:
Nou, vandaag wederom! Het feest kan niet op dit weekend!![]()
![]()
![]()
Het moet niet gekker wordenLil schreef:Nou, vandaag wederom! Het feest kan niet op dit weekend!![]()
![]()
![]()

Ja, het zijn eigenlijk allemaal grijstinten, met 5% antraciet erdoor (de donkere spikkels) dat leek me wel handig als er eens modder geschud wordt [emoji16] vallen die spetters niet zo op dan bij een egale vloerKaio schreef:Vloerstaaltje ziet er leuk uit!
De algehele kleur wordt grijs/licht grijs?
Jones !![]()
Oo hier zijn alle 3 de beren te lam. Van gisteren dan, wat hebben ze hun best gedaan bij het waterwerkenDan mag je de dag erna de lamme tak uithangen he!
ML is de nieuwe BBQ in elkaar aan het zetten, die gaan we straks inwijden.
Nee precies! Dan word ik bang.Kaela schreef:Het moet niet gekker worden![]()
Ah , zo liefMartine-Tom schreef:
Behoeft geen woorden denk ik, dat snoetje
Van harte welkom hoor!Lil schreef:ikke wil ook!
Wat ontzettend lief! Maar is wel wat erg warm om die reis te maken. Ik mag van mijzelf langs de supermarkt als ik dadelijk de honden ga uitlaten.Kim_S schreef:Van harte welkom hoor!
Tis wel een stukje tuffen jaLil schreef:Wat ontzettend lief! Maar is wel wat erg warm om die reis te maken. Ik mag van mijzelf langs de supermarkt als ik dadelijk de honden ga uitlaten.
Ik vind hem erg mooi, precies zoiets wil ik hier ook ooit!!!!constance.blokzijl schreef:Ja, het zijn eigenlijk allemaal grijstinten, met 5% antraciet erdoor (de donkere spikkels) dat leek me wel handig als er eens modder geschud wordt [emoji16] vallen die spetters niet zo op dan bij een egale vloer
BBQ ze! Het is er heerlijk weer voor!