Ja hallo Koek, tis wel je roeping hè, dan kun je niet even de andere kant op kijkenkoekje schreef:
Ik keek per ongeluk even de andere kant uit
O wat heerlijk om te zien dat die draken van mij niet de enige kinderen zijn die dit doen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ja hallo Koek, tis wel je roeping hè, dan kun je niet even de andere kant op kijkenkoekje schreef:
Ik keek per ongeluk even de andere kant uit
Of zelf je luier uitdoen en het behang lekker onder de stront smerenKim_S schreef:Ja hallo Koek, tis wel je roeping hè, dan kun je niet even de andere kant op kijken![]()
O wat heerlijk om te zien dat die draken van mij niet de enige kinderen zijn die dit doen

Of mijn jongste draakje, die met een huis vol verjaardagsvisite vertelde dat papa wel eens GVD zegt. Echt waar oma, GVD. En papa mag niet GVD zeggen hè oma? Want GVD is een vies woord. Het is niet netjes om GVD te zeggen hoor. Jij zegt toch ook nooit GVD oma?smulpaap schreef:Of zelf je luier uitdoen en het behang lekker onder de stront smeren
En tijdens het afruimen van de tafel ... even het kuipje boter pakken .... kijk eens mam ik ben punk , haren onder de boter![]()
En -en - en ..... als ze eenmaal groot zijn kan je een boek schrijven![]()
Maar dan komen ze als groter kind bij opa en oma ... en dan is het .. hmm weet je wat ik allemaal over jouw heb gehoord

ja dat was een ondernemend heerschap , de jongste was gelukkig andersCindyMayella schreef:Uhhhh.... Echt waar????? Luier uit doen en dan poep op de muren smeren????? Wat heb ik verkeerd gedaan, dat de dames van mij dat echt nog nooit hebben gedaan????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mmmm.... Enige wat mn oudste ooit heeft gedaan, is, een bakje appelmoes over dr hele gezicht en door dr haar gesmeerd in een restaurant
...... Ben stiekem wel blij dat die van mij nog nooit zulke dingen hebben gedaan
.....

*Gabriëlle* schreef:Hier is het leven ook zo slecht, was nergens anders meer plaats dus moesten we wel een mini mandje delen![]()
Kitty (=de hond) en Biggles spelen zelfs af en toe met elkaar, die 2 hebben elkaar helemaal gevonden. Helaas voor hem gaat ze volgende week weer terug naar Zweden, samen met de andere logeerhondjes.

Ahhh lief!!Siberienne schreef:Ik had harig ochtendje; nachthokken, kussens, dekentjes onthaard en de heren gekamd en geblazen. Die worden daar blijkbaar ook moe van

dank jeHope schreef:Prachtige foto Sibrienne!

Krijg er slaap vanSpikkelneus schreef:Na een flinke wandeling is het goed rusten..... (door de zon in de kamer zijn ze wat overbelicht, maar ze lagen allemaal zo heerlijk rustig)