Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Ik wilde vandaag lekker een dagje met z'n allen op stap.
Manlief griep, hij halve nacht niet geslapen en zo brak als ik weet niet wat
Ik loop de tuin in vanochtend en stap bijna in een enorme vieze stinkende flats poep met slijm. Ook is er twee keer gebraakt. Ik denk "Spot natuurlijk". Gaan we wandelen, is Shadow ook aan de diarree... Stond ik vanochtend alweer rijst en vis te koken voor de heren.

Affijn, mijn zondagochtend bestond verder dus uit tuin schrobben. Meteen potplanten water geven, wat onkruid uittrekken etc. ik vind frotten in de tuin op zich heerlijk Ik denk kom, laat ik even in de voortuin wat klussen. Zijn mijn salvia's echt totaal opgegeten door de slakken. Gewoon niks van over. Grrrr.

We hebben voor de rest maar een rustig dagje rundumhause. Ik ruik de stank nog steeds. Manlief niet. Ik vrees dat het in mijn neus hangt.

PS Arme Zoe... het is ook wat, elke keer van die veelkoppige zoefmonsters die op je af komen vliegen...
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Lotje heeft Nelson een verrotte muis gegeven en Nelson heeft die uitgekotst op de houten vloer in de huiskamer.
>:(
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Met Atz in de kar helemaal (20 minuten) in de brandende zon naar het watertje gelopen om hem te laten zwemmen, zijn we daar eindelijk aangekomen, staat daar een of andere troela te roepen dat het verboden voor honden is >:( Hij zat snotverdorie gewoon nog vast in zijn kar, maar ik mocht niet eens met de kar naar het water rijden om hem even nat te maken, want ze maakte geen enkele uitzondering, want dat zou toch wat worden zeg...
Grrrrrrrr >:(
Dus gauw het hele stuk weer naar huis gelopen en een emmer water omgekiept op het pupseltje. Die is nu gelukkig weer helemaal zen.

Nou ga ik heul veul ijs eten >:(
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Volgende keer haar een zetje geven.
Lil

Bericht door Lil »

koekje schreef:Volgende keer haar een zetje geven.

Mijn idee. :P
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

koekje schreef:Volgende keer haar een zetje geven.
Ze was met nog 10 niet aardig uitziende mensen :-\

Maar volgende keer... :knuppel2:
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Dat je denkt dat je zo aan de beurt bent bij iedere willekeurige afhaal chinees of frietkot maar dan blijkt dat half nederland nog voor is omdat ze telefonisch besteld hebben...
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ok ok,
Vrijdag zou het de hele dag regenen en onweren, geen drup. Zaterdag zou het de hele dag regenen en onweren smiddags, geen drup. Vandaag zou het droog blijven. Steekt men net de BBQ aan, begint het te druppelen :uglystupid2:
Naja zal wel niet veel zijn HOOP IK!
Kim_S schreef: Ze was met nog 10 niet aardig uitziende mensen :-\

Maar volgende keer... :knuppel2:
oja vandaar want ik dacht dat je een trol wel alleen aankunt :biggrin2:
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Had een rustige dag gepland maar dat liep anders. Beneden achter de flat viel een man met hartstilstand van zijn fiets. Vrouw ernaast gillen. Lang verhaal kort, ambulance gebeld, benedenbuurman met reanimatiepapieren gebeld en naar beneden gerend om hem te assisteren. (Had alle papieren maar al lang geleden laten verlopen). Man is uiteindelijk met een hartslag de ambulance in gegaan. Ik duim snoeihard voor hem maar we hebben onze twijfel. [emoji22]
Hoe anders kan een dag voor iemand verlopen. Fijn samen een fietstocht maken en dan gebeurd zoiets.
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Charlie Angel schreef:Had een rustige dag gepland maar dat liep anders. Beneden achter de flat viel een man met hartstilstand van zijn fiets. Vrouw ernaast gillen. Lang verhaal kort, ambulance gebeld, benedenbuurman met reanimatiepapieren gebeld en naar beneden gerend om hem te assisteren. (Had alle papieren maar al lang geleden laten verlopen). Man is uiteindelijk met een hartslag de ambulance in gegaan. Ik duim snoeihard voor hem maar we hebben onze twijfel. [emoji22]
Hoe anders kan een dag voor iemand verlopen. Fijn samen een fietstocht maken en dan gebeurd zoiets.
Goede actie van jou!!!!
Dat is wel schrikken he, als dat zo dichtbij gebeurt.
Maar dankzij jou leeft hij waarschijnlijk nog.
Klasse!!!
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Wat een schrik! :bigarmhug:
En wat goed dat je zo cordaat en koelbloedig kon handelen! Ik was mee gaan gillen denk ik :-[
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Charlie Angel schreef:Had een rustige dag gepland maar dat liep anders. Beneden achter de flat viel een man met hartstilstand van zijn fiets. Vrouw ernaast gillen. Lang verhaal kort, ambulance gebeld, benedenbuurman met reanimatiepapieren gebeld en naar beneden gerend om hem te assisteren. (Had alle papieren maar al lang geleden laten verlopen). Man is uiteindelijk met een hartslag de ambulance in gegaan. Ik duim snoeihard voor hem maar we hebben onze twijfel. [emoji22]
Allemachtig, wat heftig! Wel een strakke actie van jullie allemaal :-* . Ik duim mee.
Lil

Bericht door Lil »

Wat onwijs goed dat jullie kunnen reanimeren. Nu heeft die man nog een (kleine) kans.

Lijkt mij giga heftig; sterkte! :-*
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Heftig Angelique! Heel doortastend gehandeld! Mijn chef heeft 2 jaar geleden na een fiets tocht ook een hart stilstand gehad toen hij net thuis was. Gelukkig kon zijn vrouw reanimeren en hij heeft het overleefd dus ik hoop dat het voor deze man ook zo goed uitpakt! Het kan dus wel!
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Lil schreef:Wat onwijs goed dat jullie kunnen reanimeren. Nu heeft die man nog een (kleine) kans.

Lijkt mij giga heftig; sterkte! :-*
+1

Plaats reactie