Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Dreetje schreef:vanmiddag om 17.00 uur......
Heel de dag keihard met z'n 2en gewerkt....waar we normaal met 7 personen zitten hebben
we dat vandaag met z'n 2en gedaan.
Morgen in ieder geval weer 1 collega terug van vakantie en hopelijk 1 die weer komt werken na 2 dagen ziek (???) zijn.
Aai, dat was dus aanpoten. Dat moet niet te lang duren.
Tja ziek zijn met dit weer, het kan. Ik heb ooit hoog zomer 2 weken lang bed gehouden vanwege een keelontsteking. En lekker weer dat het was... maar daar had ik helemaal geen kl*te aan, vond die warmte verschrikkelijk terwijl ik koortsig in bed lag. Tegen de tijd dat ik me weer wat beter voelde, was het mooie weer verdwenen... Het was de eerste en laatste keer dat ik zo'n erge keelontsteking had, daarvoor en daarna, was het altijd slechts enkele dagen.
Dreetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dreetje »

src_esther schreef:Aai, dat was dus aanpoten. Dat moet niet te lang duren.
Tja ziek zijn met dit weer, het kan. Ik heb ooit hoog zomer 2 weken lang bed gehouden vanwege een keelontsteking. En lekker weer dat het was... maar daar had ik helemaal geen kl*te aan, vond die warmte verschrikkelijk terwijl ik koortsig in bed lag. Tegen de tijd dat ik me weer wat beter voelde, was het mooie weer verdwenen... Het was de eerste en laatste keer dat ik zo'n erge keelontsteking had, daarvoor en daarna, was het altijd slechts enkele dagen.
We zijn het wel gewend, deze persoon is op de meest onmogelijke momenten ziek.....of niet aanwezig (ik zeg niet dat het niet kan maar heb weleens
m'n twijfels)
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

De wei uitmesten en dan steeds de neus van Tess in mijn nek krijgen
:smitten:
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Via MP een minivriezertje gekocht voor straks....als de bouwkeet af is :D Want dat is iets wat niet kan ontbreken natuurlijk in ons "boshuis" :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

Een fotoshoot gehad met mijn beste vriendin en mijn honden. Was leuk!

En Jones deed het ondanks de stress heel goed. Was ook heel leuk. Ik pak ze uit de auto terwijl fotograaf en zijn vrouw (goede bekenden van mij, maar vreemd voor Jones) naast de auto staan en Jones zei onmiddellijk jullie zijn ok. Hooooiiii ik gekke Jones! En ik maar denken hij houdt niet van vreemden hihi. Heeft nu al vier keer anders bewezen. Dadelijk heb ik geen enge hond meer.... Kimba was als altijd lief haha. Ok ik had haar opgetild en oooo wat vond ze dat vreselijk en dat laat mevrouwtje dan ook weten hahaha.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

De eerste beelden gezien van De Reünie van komenden zondag. Het gaat over de Paralympische Spelen van Sydney in 2000.
Zó grappig om die man van mij te zien als jong ventje :biggrin2:

Hij was 17 toen. En hij kwam gewoon thuis met zilver en brons en dat na alles wat er mis ging in de training (zoals 1 dag voor de wedstrijd van je paard af d*nderen omdat die schrikt van harde muziek). Hij won dan misschien zilver en brons, maar ik won goud toen hij op mijn pad kwam :smitten:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Hope schreef:De eerste beelden gezien van De Reünie van komenden zondag. Het gaat over de Paralympische Spelen van Sydney in 2000.
Zó grappig om die man van mij te zien als jong ventje :biggrin2:

Hij was 17 toen. En hij kwam gewoon thuis met zilver en brons en dat na alles wat er mis ging in de training (zoals 1 dag voor de wedstrijd van je paard af d*nderen omdat die schrikt van harde muziek). Hij won dan misschien zilver en brons, maar ik won goud toen hij op mijn pad kwam :smitten:
Oh wat leuk , komt hij ook op tv ?
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat leuk Marloes, zal er eens op letten!
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

smulpaap schreef:Oh wat leuk , komt hij ook op tv ?
Hij zat niet in "de klas" bij de Reunie (ik denk dat ze alleen de gouden medaille winnaars hebben uitgenodigd) maar hij komt wel in beeld op archiefbeelden. Joop Stokkel zit er wel, dat was Gert zijn teamgenoot. Hij won goud in de kür op muziek.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

De meneer waar ik zondag over schreef is helemaal bij en helder!
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Charlie Angel schreef:De meneer waar ik zondag over schreef is helemaal bij en helder!
Wauw, wat een geweldig nieuws!! Zo supertop gehandeld! O0 Spoedig herstel gewenst voor de meneer!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Charlie Angel schreef:De meneer waar ik zondag over schreef is helemaal bij en helder!

Fantastisch! Jullie hebben gewoon een mensenleven gered! Steengoed dat je zo alert was en meteen de juiste actie hebt ondernomen. Petje af! :-*
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Anne in Duitsland schreef:Fantastisch! Jullie hebben gewoon een mensenleven gered! Steengoed dat je zo alert was en meteen de juiste actie hebt ondernomen. Petje af! :-*
+1!
Wat een heerlijk nieuws!

Net met Nelson in de buitenbak wat gehoorzaamheid geoefend. Hij deed alles perfect. Zo leuk om te zien hoeveel lol hij dan heeft!
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Wat goed!!!!!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Anne in Duitsland schreef:Fantastisch! Jullie hebben gewoon een mensenleven gered! Steengoed dat je zo alert was en meteen de juiste actie hebt ondernomen. Petje af! :-*
+1, echt geweldig!

Plaats reactie