Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Het weer
best lekker nu.
zo raar vanochtend! Hier was alles droog en 5 meter achter het bord van de grensovergang grote plassen water op de autosnelweg. Alsof er een liniaal langsaf was gelegd.
zo raar vanochtend! Hier was alles droog en 5 meter achter het bord van de grensovergang grote plassen water op de autosnelweg. Alsof er een liniaal langsaf was gelegd.
- -Annemarie-
- 5-sterren

We hebben een wolkbreuk gehad, gisteravond. Wc blank, straat blank, hozen bij de buurvrouw.
De ergste buien zouden bovenlangs gaan.
Dus bbq aan, onder de tarp dat wel. Voor de zekerheid.

Uiteindelijk viel er toch iets meer water dan verwacht.
Wel lekker zelfmaakpizza van de bbq gegeten!
De ergste buien zouden bovenlangs gaan.

Uiteindelijk viel er toch iets meer water dan verwacht.
Ojee natte BBQ. Hier wilde ik onze nieuwe zondag inwijden maar inmiddels staat er voor die dag ook een druppel gemeld
Kan alleen in het weekend want ml.is blijkbaar als het mooi weer is altijd op.reis
En voor de rest ook niet te plannen om een grote te houden
maci vindt overigens dat er onweer in de lucht hangt, Bleef aan me plakken bij de wandeling en heeft had met geen zin in speelknuffel. En kroop weer onder het buro. Toch niks op buienradar maar hij zal het wel aanvoelen dat iedwr moment iets kan.ontstaan
En voor de rest ook niet te plannen om een grote te houden
maci vindt overigens dat er onweer in de lucht hangt, Bleef aan me plakken bij de wandeling en heeft had met geen zin in speelknuffel. En kroop weer onder het buro. Toch niks op buienradar maar hij zal het wel aanvoelen dat iedwr moment iets kan.ontstaan
Heerlijk helder weer met een zonnetje
Wat een lekkere avond, tenminste niet meer zo benauwd. Heb net een rondje met de motor gereden, en onderweg weer eens een paar achtjes geprobeerd. Lukte ook nog na wat onwennige korte draaitjes.
Regen, regen en nog eens regen....
-
Mandarijn
- 5-sterren

Regen???dinky89 schreef:Regen, regen en nog eens regen....
Hier is het nu grijs, maar valt er niks. De natuur heeft echt water nodig.
Ik geloof dat sinds Eelke in de buurt is geweest er geen druppel is gevallen
Laatst gewijzigd door Mandarijn op wo 27 jul 2016, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier in het noorden veel regen ja
maar koelt wel lekker af zo 
-
Lil
Heerlijk vandaag! Overwegend bewolkt, af en toe een zonnestraaltje, net boven de 20 graden en droog. Top!
Klopt. Eelke, breng eens wat regen terug!Mandarijn schreef:Regen???
Hier is het nu grijs, maar valt er niks. De natuur heeft echt water nodig.
Ik geloof dat sinds Eelke in de buurt is geweest er geen druppel is gevallen
-
Lil
Is er niet nog genoeg over van de moessonperiode?Hope schreef:Klopt. Eelke, breng eens wat regen terug!
-
Mandarijn
- 5-sterren

Dat water is al helemaal verdampt!!!! Het is nu weer gortdroogLil schreef:Is er niet nog genoeg over van de moessonperiode?
Nee. We zijn volop aan het beregenen. Eerst was het gras te nat en nu groeit het niet omdat het te droog isLil schreef:Is er niet nog genoeg over van de moessonperiode?
-
Mandarijn
- 5-sterren

Nog eventjes en het gras is een savanne ipv een moeras!!Hope schreef:Nee. We zijn volop aan het beregenen. Eerst was het gras te nat en nu groeit het niet omdat het te droog is
Ik kan het ook nooit goed doen he!