Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Kom ik terug van een rondje met Fozzy, zijn er 2 mensen bezig met een paard tegenover bij de manege, eentje met de longeerlijn en een ja nog kind op het paard. Zie dat het al niet lekkertje loopt. Ineens verstijft Fozzy (zijn 6e zintuig zeg maar). Ik kijk achter me is degene met de longeerlijn (denk begeleider/instructeur) bij het hek gaan staan niet kijkend, en dat kind (?) is afgestapt en begint toch te rossen met haar zweep op het paard. Daarnaast ook nog een paar karate kicks tegen de flank van het dier. :-X :-X :-X
Nee daarvan gaat ie het graag voor je willen doen ::)
Nee echt fijn weer zoiets :-X :-X :-X Paardenliefhebbers noemen ze zichzelf dan.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Ik wil nog even een klaagzang van gisteren doen. Gijs loopt nog steeds niet al te best en sloft. Die slofte dus zo een drol van een andere hond in een boogje naar voor, en dat flatste precies tegen mijn voet aan :-X
En zeker niet je kaplaarzen aan ::) :biggrin2:
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Pfff. Ik heb zo de flapoperatie.... Ik stik dus van de zenuwen, draaiende maag en klamme handjes. Kreeg vanmiddag met moeite kopje soep binnen, wel goed voor de lijn dus dit gedoe...
Was het maar 16.00 dan had ik het gehad
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

constance.blokzijl schreef:Pfff. Ik heb zo de flapoperatie.... Ik stik dus van de zenuwen, draaiende maag en klamme handjes. Kreeg vanmiddag met moeite kopje soep binnen, wel goed voor de lijn dus dit gedoe...
Sterkte en succes zometeen
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Angelique schreef:En zeker niet je kaplaarzen aan ::) :biggrin2:
Nope. Witte gympjes. Heb ik met een kakzakje de smurrie naar boven geveegd zodat het niet naar beneden zou zakken :-X

constance.blokzijl schreef:Pfff. Ik heb zo de flapoperatie.... Ik stik dus van de zenuwen, draaiende maag en klamme handjes. Kreeg vanmiddag met moeite kopje soep binnen, wel goed voor de lijn dus dit gedoe...
Ik weet even niet meer wat voor flap, maar het is in ieder geval 16.00 geweest!!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Het is inderdaad 4 uur geweest; tandvlees is open geweest, het is schoon gemaakt, de ontsteking is ook weg gehaald, en nu een dubbele AB kuur erover heen in de hoop dat het echt weg is.....
Of anders raak ik mijn tanden kwijt voor....
Gelukkig heb ik nog solgar van Brutus afgelopen februari, gebruik ik nu maar voor mezelf....
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Sterkte Constance, ik dacht flaporen..... :-[ ::) ;D
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

constance.blokzijl schreef:Het is inderdaad 4 uur geweest; tandvlees is open geweest, het is schoon gemaakt, de ontsteking is ook weg gehaald, en nu een dubbele AB kuur erover heen in de hoop dat het echt weg is.....
Of anders raak ik mijn tanden kwijt voor....
Gelukkig heb ik nog solgar van Brutus afgelopen februari, gebruik ik nu maar voor mezelf....
Gets. Ik hoop echt dat het gaat helpen.
Hoe is het met de pijn? Te doen? En je angst,mwas dat een beetje te behappen?
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Hope schreef:
Gets. Ik hoop echt dat het gaat helpen.
Hoe is het met de pijn? Te doen? En je angst,mwas dat een beetje te behappen?
Behandeling zelf voelde ik niets van, zodra ik dacht wat te voelen spoot hij al bij, hield hij heel goed in de gaten. Maar inmiddels begint het me echt pijn te doen dus hoe ik dat straks met eten doe weet ik nog niet [emoji16]
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Oef, Constance ... Ik hoop voor je dat hiermee alle problemen achter de rug zijn! Beterschap!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ohhh brrrrrrr...!
cj

Bericht door cj »

He naar Constance.
Ik dacht dus ook flaporen...
Saskia
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Klaagtopic

Hihi, Sas, doet ook vast zeer maar heeft gelukkig niet zoveel consequenties... De paradontoloog was helaas niet heel superoptimistisch. Hij heeft er zelfs een rommeltje ingespoten wat ze niet snel doen omdat het heel duur is, de 5 ml die hij nu bij mij heeft ingespoten kost €150, maar hij dacht dat het zou helpen bij de genezing voornamelijk van de ontsteking. Ging hij niet in rekening brengen omdat je dit normaal bij deze operatie niet doet. Ontsteking was aan het uitbreiden zei hij, hij dacht en hoopte dat hij de volledige ontsteking weg had kunnen halen en daarom adviseerde hij ook heel erg de dubbele zware antibioticakuur aan. Tja, ik wil met mijn 39 jaar toch nog wel graag en poosje verder met mijn eigen tandjes en ook mijn eigen onderkaak dus doen we maar... Maar eerlijk, ik kreeg wel de keuze of ik die 2 kuren wilde hebben.
Ik heb gewoon de pech dat ik erfelijk belast ben met ernstige parodontitis, zover als het bij mij is zie je normaal bij eind vijftigers/zestigers en dan nemen ze de moeite die ik nu dus wel krijg niet, dan halen ze de tanden er gewoon uit. Bij mij liever nog niet, ook omdat het kaakbot dan slinkt en ik dan dus over 20 jaar een heel ander probleem heb.....
We gaan het zien, ik ga maar weer vol aan de paracetamol. En ik mag van mezelf coca cola.... Dus ik heb lekker 2 (!) flessen gehaald.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

constance.blokzijl schreef:Hihi, Sas, doet ook vast zeer maar heeft gelukkig niet zoveel consequenties... De paradontoloog was helaas niet heel superoptimistisch. Hij heeft er zelfs een rommeltje ingespoten wat ze niet snel doen omdat het heel duur is, de 5 ml die hij nu bij mij heeft ingespoten kost €150, maar hij dacht dat het zou helpen bij de genezing voornamelijk van de ontsteking. Ging hij niet in rekening brengen omdat je dit normaal bij deze operatie niet doet. Ontsteking was aan het uitbreiden zei hij, hij dacht en hoopte dat hij de volledige ontsteking weg had kunnen halen en daarom adviseerde hij ook heel erg de dubbele zware antibioticakuur aan. Tja, ik wil met mijn 39 jaar toch nog wel graag en poosje verder met mijn eigen tandjes en ook mijn eigen onderkaak dus doen we maar... Maar eerlijk, ik kreeg wel de keuze of ik die 2 kuren wilde hebben.
Ik heb gewoon de pech dat ik erfelijk belast ben met ernstige parodontitis, zover als het bij mij is zie je normaal bij eind vijftigers/zestigers en dan nemen ze de moeite die ik nu dus wel krijg niet, dan halen ze de tanden er gewoon uit. Bij mij liever nog niet, ook omdat het kaakbot dan slinkt en ik dan dus over 20 jaar een heel ander probleem heb.....
We gaan het zien, ik ga maar weer vol aan de paracetamol. En ik mag van mezelf coca cola.... Dus ik heb lekker 2 (!) flessen gehaald.
Die kuur ab, ik zou daar een second opinion op vragen. Mondproblemen zijn erg slecht behandelbaar met ab werd mij verteld door de kaakchirurg. En je krijgt er een droge mond van wat je tandvlees doet terugtrekken.
Ik wil je niet ontmoedigen maar het zou ook zo jammer zijn als je darmen straks naar de gallemiezen zijn en de ontsteking er nog steeds zit.

Als je het wel neemt zou ik extra spoelen met speciaal mondwater en direct starten met probiotica die geschikt is om te gebruiken tijdens ab.
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

constance.blokzijl schreef:We gaan het zien, ik ga maar weer vol aan de paracetamol. En ik mag van mezelf coca cola.... Dus ik heb lekker 2 (!) flessen gehaald.
Eerlijk? Als je zuinig wilt zijn op je eigen tandjes kun je die cola beter laten staan en een glas thee (zonder suiker) nemen...

Beterschap.

Plaats reactie