Hope schreef:
Die kuur ab, ik zou daar een second opinion op vragen. Mondproblemen zijn erg slecht behandelbaar met ab werd mij verteld door de kaakchirurg. En je krijgt er een droge mond van wat je tandvlees doet terugtrekken.
Ik wil je niet ontmoedigen maar het zou ook zo jammer zijn als je darmen straks naar de gallemiezen zijn en de ontsteking er nog steeds zit.
Als je het wel neemt zou ik extra spoelen met speciaal mondwater en direct starten met probiotica die geschikt is om te gebruiken tijdens ab.
Ik moet 4x spoelen met perio-aid, na elke maaltijd en voor t slapen omdat ik het stuk wat nu behandeld is niet mag poetsen tot de hechtingen eruit zijn.
Deze ontsteking wordt veroorzaakt door een bacterie, en dit is (vaak) goed behandelbaar met ab. En de paradontoloog heeft probiotica aangeraden [emoji6] vooral de maximale dosis gebruiken zei hij
constance.blokzijl schreef:Ik moet 4x spoelen met perio-aid, na elke maaltijd en voor t slapen omdat ik het stuk wat nu behandeld is niet mag poetsen tot de hechtingen eruit zijn.
Deze ontsteking wordt veroorzaakt door een bacterie, en dit is (vaak) goed behandelbaar met ab. En de paradontoloog heeft probiotica aangeraden [emoji6] vooral de maximale dosis gebruiken zei hij
Super! Mocht je schrik hebben: perio-aid, de sterkste variant en onverdund is heerlijk bij hechtingen. Ik vond het echt verzachtend!
src_esther schreef:
Dat is ook waar. Enne, dat eten, ik vrees soep uit zo'n peuter drinkbeker?
Voorzichtig met een lepel ging ook gelukkig , maar inderdaad wel soep, en niet een lekker broodje erbij.. Afhappen was al lastig en pijnlijk, dus dat laat ik nu even. Kreeg als waarschuwing mee dat de tanden na dit tijdelijk (nog) losser zitten... Dus opletten met harde broodjes en dergelijke. Maar eigengemaakte paprika-tomaatsoep was lekker en gaat morgen ook mee naar het werk als lunch [emoji16]
MillyMol schreef:Zoooo, nog weer 4 weken gipscorvee gekregen. Dan is het eind juni en zit het er 12 weken om. Ik weet het: er zijn ergere dingen, maar: gadverdamme!!
Ik heb destijds geschreven dat ik best graag met je zou willen ruilen. Mag ik daar nog op terugkomen?
Ik ga zo naar het ziekenhuis om een foto van mijn voet te laten maken. Gisteravond bij het uitlaten omgezwikt, toen ging het nog wel, maar vanmorgen kon ik er niet meer op staan. Dus maar even checken of alles nog heel is
Ik ga maar liften naar Zweden denk ik. Autorijden zit er ook niet in zo...
Verbandje heb ik al verwijderd. Zat ook niet strak of zo, dus had er niks aan qua steun. Was alleen voor de vorm denk ik, als dank voor 3 uur in de wachtkamer zitten
O ziekmelden, goed idee. Moet ik dan niet alsnog computerwerk doen? Want dat kan ik nu wel natuurlijk... Dan heb ik liever nog even vakantie (nog 1,5 week).