Gisteren aten we spinazie, gebakken krieltjes en gehaktballetjes. Ik vond het niet geweldig lekker, maar meneer had uitvoerig klachten
Bij spinazie horen geen gebakken krieltjes, maar gekookte piepers of puree.
Spinazie is volgens hem een wintergroente. Ik vroeg wat dan een zomergroente was en hij zei: "slaai". Dus er krijgt iemand de komende 6 weken alleen slaaiblaadjes te eten.
koekje schreef:Spinazie is volgens hem een wintergroente. Ik vroeg wat dan een zomergroente was en hij zei: "slaai". Dus er krijgt iemand de komende 6 weken alleen slaaiblaadjes te eten.
Ik zou het precies zo aanpakken. NIet mee eens??? Moet ie zelf maar koken (of geen commentaar meer leveren)
Mowgli schreef: Ik zou het precies zo aanpakken. NIet mee eens??? Moet ie zelf maar koken (of geen commentaar meer leveren)
+1
Ik had geen behoefte aan warm eten vandaag dus vriendlief heeft op de weg naar huis susie bij de XL AH gehaald.
Ik heb weer genoten van een fruit salade dus ook helemaal blij
Haku heeft 1 susie gekregen die vriendlief niet lekker vond, was er een met zalm en avocado in het midden en dan inplaats van zeewier sla om de buiten kant.
Haku heeft hem bijna helemaal opgegeten behalven 1 ding, mogen jullie 3 keer raden wat
Ik had geen behoefte aan warm eten vandaag dus vriendlief heeft op de weg naar huis susie bij de XL AH gehaald.
Ik heb weer genoten van een fruit salade dus ook helemaal blij
Haku heeft 1 susie gekregen die vriendlief niet lekker vond, was er een met zalm en avocado in het midden en dan inplaats van zeewier sla om de buiten kant.
Haku heeft hem bijna helemaal opgegeten behalven 1 ding, mogen jullie 3 keer raden wat
De zalm!
Haku zou Haku niet zijn als ie dat zou opeten [emoji6]
Wij aten tagliatelle met sperziebonen, bimi, hamreepjes en pesto met heel veel parmezaan.
Met de complimenten van de Appie box[emoji2]
Wij hadden gisteren rundvlees reepjes met broccoli uit de slowcooker. Ben er echt nog steeds zoooooo blij mee
+/- 500 gr. Riblappen in dunne reepjes gesneden. +/- 650 gr broccoli roosjes. 125 ml rundbouillion. 2dessertlepels honing, 125 ml soyasaus, een stuk verse gember fijngehakt en 4 tenen knoflook geperst. Zout, peper en chilivlokken. Ooooh en een appeltje geschild en in dunne streepjes gesneden. +/- 4 uur op low dan de broccoli erbij en nog 30 min. op low. Heb het vervolgens nog een uur op de warmhoudstand laten staan omdat we wat uitliepen. Was lekker
Vanmorgen granola gemaakt naar het recept van de lentedetox van Vegadutchie. Boekweit korrels, hazelnoten (rauw), cashewnoten (rauw), honing, kokosrasp en kokosolie. Snufje keltisch zeezout en cacao poeder. Mjummiemjummie