hannabelgje schreef:Bij het Zoë naar de auto dragen na de wandeling stapte ik in een kuil en ben ik gevallen. Ook Zoë viel. Gelukkig kan ze goed vallen en rolt ze dan mooi door. Ze mankeerde gelukkig niks en was daarna ook niet bang voor me.
Ik heb een kapotte knie, pijnlijk been en pijnlijke hand. Mijn knie is ook aardig stijf aan het worden. Als je geen 18 meer bent moet je zulke dingen blijkbaar niet meer doen. [emoji53]
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Auw.
En dan ben jij misschien geen 18 meer, maar nog wel een blom. Moet je zo'n geintje eens uithalen na je veertigste. Dan ben jij degene die doorrolt.
We hebben familieweekend in september; manlief zit ook in de organisatie. Nu moesten met name wij continu toegeven; normaal is de datum juli/augustus maar dat was niet handig ivm vakanties; dus september, dat wij vakantie hadden was dan pech. Zo is dat met veel dingen, dus we hadden al niet zo heel veel zin... Krijg ik net bericht dat het hondenzwemmen in het zwembad van Kampen die zaterdag is..... Had me zo leuk geleken om daar met Harry naar toe te gaan...
Mijn vakantie is nu ook écht voorbij ik heb wel nog even uitgeslapen tot half 10 en als troost gaat het geloof ik de hele dag regenen, maar ik moet zo toch echt gaan inloggen...
Ik heb nog 13 dagen om aan een minor te beginnen en deze in te leveren. Ik moet vijf wervende toeristische teksten van 600 woorden schrijven, de teksten zijn in het Nederlands en als bron moet ik Duitse websites gebruiken.
Ik probeer al sinds een maand te beginnen en heb sinds afgelopen donderdag vrij, maar kan mezelf er niet toe zetten om nu écht eens te beginnen. Het zijn de laatste loodjes van dit collegejaar. Tot op één minor na, die nog moet worden beoordeeld, heb ik alles gehaald. Ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten. Ik voel me lusteloos en heb geen energie, laat me snel afleiden en vind altijd wel weer een excuus om iets anders te doen
Mowgli schreef:Ik heb nog 13 dagen om aan een minor te beginnen en deze in te leveren. Ik moet vijf wervende toeristische teksten van 600 woorden schrijven, de teksten zijn in het Nederlands en als bron moet ik Duitse websites gebruiken.
Ik probeer al sinds een maand te beginnen en heb sinds afgelopen donderdag vrij, maar kan mezelf er niet toe zetten om nu écht eens te beginnen. Het zijn de laatste loodjes van dit collegejaar. Tot op één minor na, die nog moet worden beoordeeld, heb ik alles gehaald. Ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten. Ik voel me lusteloos en heb geen energie, laat me snel afleiden en vind altijd wel weer een excuus om iets anders te doen
Heel herkenbaar. Helpt het als ik zeg: ik wil vrijdagochtend de eerste tekst in m'n mailbox hebben? Dat je wat druk voelt?
Je mag ook hier komen werken als je wilt, kunnen we elkaar met de zweep geven!
Anne in Duitsland schreef:Heel herkenbaar. Helpt het als ik zeg: ik wil vrijdagochtend de eerste tekst in m'n mailbox hebben? Dat je wat druk voelt?
Je mag ook hier komen werken als je wilt, kunnen we elkaar met de zweep geven!
Succes in ieder geval.
Lief van je Ik had eigenlijk gepland om zaterdag 2,5 teksten af te hebben. Helaas houdt de Arbeitsagentur mij gegijzeld zolang ik nog niet de hele papierwinkel heb afgehandeld (ik wacht nog op een belangrijk formulier van mijn ex-werkgever), en zolang ik nog niet de arbeidsovereenkomst met mijn nieuwe werkgever heb ondertekend
Thessa en Shanti schreef:Wat zijn studieboeken duur.
Ik heb geen idee of ze nog dezelfde boeken gebruiken als 15 jaar geleden, maar anders kan je die van mij wel overnemen. Ik heb een paar internistische en chirurgische naslagwerken die ik wil houden, maar de rest kijk ik nooit meer in.
Spikkelneus schreef:Ik heb geen idee of ze nog dezelfde boeken gebruiken als 15 jaar geleden, maar anders kan je die van mij wel overnemen. Ik heb een paar internistische en chirurgische naslagwerken die ik wil houden, maar de rest kijk ik nooit meer in.
Bedankt voor het aanbod!
Ik heb ze nu nieuw besteld omdat ik dan zeker weet dat het de juiste uitgave is en dat ze er goed aan toe zijn maar volgend jaar wil ik er misschien wel wat overnemen als ik heb kunnen navragen welke uitgaves nog goed zijn en die van jouw daar onder vallen.