Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Diego
4-sterren
4-sterren

Bericht door Diego »

Alles is nat van de hoge luchtvochtigheid hier in huis. Het is altijd aan de hoge kant, maar nu met dit weer om te janken.
De tegels op de vloer in de w.c., de badkamer, de hal, de bijkeuken zijn gewoon echt nat, net of ik aan het dweilen ben geweest. De houtenvloer staat bol, de plinten knappen los en de deuren willen niet meer dicht en gordijnen, keukenrol...echt alles voelt klam aan.
Gatverderrie wat heb ik daar een grote pesthekel aan.
We hebben een ontvochtiger, dat ding draait overuren en kan er niet tegen werken.
Lekker gezond in huis zo ... .pfffff
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ja het is smerig he? Wel bedankt voor je bericht. Ik had namelijk net het plan om te gaan dweilen, maar bij nader inzien bedenk ik me dat dat toch niet droogt en dus toch geen nut heeft... morgen kan het vast weer!
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Diego schreef:Alles is nat van de hoge luchtvochtigheid hier in huis. Het is altijd aan de hoge kant, maar nu met dit weer om te janken.
De tegels op de vloer in de w.c., de badkamer, de hal, de bijkeuken zijn gewoon echt nat, net of ik aan het dweilen ben geweest. De houtenvloer staat bol, de plinten knappen los en de deuren willen niet meer dicht en gordijnen, keukenrol...echt alles voelt klam aan.
Gatverderrie wat heb ik daar een grote pesthekel aan.
We hebben een ontvochtiger, dat ding draait overuren en kan er niet tegen werken.
Lekker gezond in huis zo ... .pfffff

Vreselijk hé! Ik heb het dweilen deze week overgeslagen want dan wordt het hier ook te hoog. Ramen openzetten werkt ook niet.
Heb je de afzuigkap aanstaan? Dat werkt hier altijd best goed. Hij staat dan echt wel een uurtje of 4 aan hoor.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Ja, echt smerig. Zei het net ook al in het weertopic. De was hangt binnen maar gaat niet snel drogen. ::)
Diego
4-sterren
4-sterren

Bericht door Diego »

Hope schreef:Vreselijk hé! Ik heb het dweilen deze week overgeslagen want dan wordt het hier ook te hoog. Ramen openzetten werkt ook niet.
Heb je de afzuigkap aanstaan? Dat werkt hier altijd best goed. Hij staat dan echt wel een uurtje of 4 aan hoor.
Wat een goed idee, afzuigkap staat aan nu!

Nee, ga maar niet dweilen Eelke..blijft nat dan.
Op dagen als deze sla ik dat ook echt over.

En wat in de droger kan gaat in de droger en de rest was ik nu niet, want het blijft klam en nat inderdaad anders.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Diego schreef:Wat een goed idee, afzuigkap staat aan nu!

Nee, ga maar niet dweilen Eelke..blijft nat dan.
Op dagen als deze sla ik dat ook echt over.

En wat in de droger kan gaat in de droger en de rest was ik nu niet, want het blijft klam en nat inderdaad anders.

Tip 2:
Laat je droger nog een half uur dicht nadat hij klaar is. Anders komt er alsnog een hoop vocht mee je huis in.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Hope schreef:Tip 2:
Laat je droger nog een half uur dicht nadat hij klaar is. Anders komt er alsnog een hoop vocht mee je huis in.
Dat gebeurt hier meestal vanzelf :P ;D

Ik kan alleen maar klagen dat het me allemaal te snel achteruit gaat op het moment bij Kaio :'(
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Kaio schreef:
Ik kan alleen maar klagen dat het me allemaal te snel achteruit gaat op het moment bij Kaio :'(
:'( :bigarmhug:
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Kaio schreef:Ik kan alleen maar klagen dat het me allemaal te snel achteruit gaat op het moment bij Kaio :'(
:'( :-*
Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Spikkelneus »

Kaio schreef:

Shit he. Hier hetzelfde met Dunya. Dacht ik eerst dat ze nog wel een paar maanden mee zou kunnen, toen al bijgesteld naar een paar weken. Nu denk ik dat het met een paar dagen wel op houdt... :'(

Jij ook veel sterkte met Kaio.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Kaio schreef:Dat gebeurt hier meestal vanzelf :P ;D

En als ik jouw klaag dan lees dan lijkt de mijn wel heel ienemienie..

:bigarmhug: :bigarmhug:

Ok, in de categorie klein leed; mijn enkel doet zeer. Stomme schaafplek van stomme actie met lijn. Trekt als een idioot, kan bijna niet normaal lopen AU
Lil

Bericht door Lil »

Kaio schreef:Dat gebeurt hier meestal vanzelf :P ;D

:'( :-* :-*
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Kaio schreef:
O wat naar heel veel sterkte er mee :'( :bigarmhug:

Klein klaagje: haku is weer eens niet lekker :-\
Hij heeft buikpijn en diaree en wilt eigenlijk niet echt iets eten :(
Heb net gelukkig wel wat gekookte sperzieboontjes bij hem naar binnen gekregen, gelukkig wel een goed teken als hij zijn lievelings eten wel eet.
Als dat niet zo was hadden we wel bij de da gezeten, nu kijk ik het even veder aan.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Dankjulliewel :-*
Ik hoop gewoon dat ie nog wat opkrabbelt. Maar het is de afgelopen weken zo mega snel naar beneden gestort. Tuurlijk ging ie al achteruit en steeds sneller maar ineens zo heftig had ik me nooit kunnen bedenken. Maar het is niet onmogelijk dat ie wat opkrabbelt.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Knuf voor wie het kan gebruiken! :-*
En dat zijn er veel zo te lezen... :-\

Klacht van Atz:
We kregen visite! Zo leuk visite! En ze had een koffer bij zich, maar ik mocht niet kijken wat er in zat :( Ik heb haar natuurlijk besprongen en afgelebberd, zoals dat hoort volgens het puppy-protocol. Toen ging ze ineens mijn poot stevig vasthouden, en voor ik het wist stak ze er gewoon een naald in :o
Nou, toen vond ik haar meteen een stuk minder leuk, en mocht ze voor straf niet in mijn oren kijken. Dat zal haar leren >:(

Ik hoop dat vrouwtje vanavond in het geluksmomentjes-topic kan melden dat de titers hoog genoeg zijn, anders moet dat mens me binnenkort nog een keer prikken :-X

Plaats reactie