joel schreef:Gefeliciteerd! Wat een prachtige pup!! Oosterlingen zijn idd net wat anders van karakter, maar super slim, als ze niet luisteren is het niet omdat ze je niet begrijpen hoor
Geniet van haar!!
Haha, nee idd. Maar dat gedrag ken ik al van de Chihuahua
Wat een droppie.
Heb er vroeger 1 gekend vreselijk lief maar ook vreselijk omgehoorzaam.
Als ze de kans kreeg ging ze zelf wel ff een uur door de polders rennen.
En als je haar toevalg zag ontsnappen dan was ze echt oostindisch doof.
Geen sloot was haar te breed. en na een uur of 2 kwam ze weer vrolijk thuis alsof ze ff een rondje in de tuin had gemaakt.
Thea schreef:Wat een droppie.
Heb er vroeger 1 gekend vreselijk lief maar ook vreselijk omgehoorzaam.
Als ze de kans kreeg ging ze zelf wel ff een uur door de polders rennen.
En als je haar toevalg zag ontsnappen dan was ze echt oostindisch doof.
Geen sloot was haar te breed. en na een uur of 2 kwam ze weer vrolijk thuis alsof ze ff een rondje in de tuin had gemaakt.
veel plezier met haar.
Ja zo ken ik ze ook zit wat is dat? Riep je mij? Neuh geen zin. Ik vind dat heerlijk om te horen of zien bij anderen. Zeker omdat het bloedmooie honden zijn, maar bij mij past dat niet. Dus ik geniet altijd bij anderen.
Maaaaammm... Wanneer komt er weer een husky..... Zoooooo leuk!!! ( maar durf ik zelf ook niet aan).
Ja, die mooie Zahra, laat het nu een kleinkind zijn van mijn Zahra.Trouwens een achterkleinkind van mijn Harrie en Joshua op de avatar.
En dat ik het een lekker ding is heb ik ook meegemaakt. Geniet van je schone prinses, hoop haar nog regelmatig te mogen zien.