1x daags 10 mg, 's ochtends 8.00 uur. Er is heel specifiek gezegd dat ik hem 's ochtends de prednoral moest geven.
ZIjn eten gaat verdeeld over 5 hapjes. Plusminus ongeveer 9.30 - 12.00 - 15.00 - 18.00 - 21.00
Leversparend dieet
Moderator: Lizzy
Re: Leversparend dieet
Chendo krijgt zijn pred ook voor 9.00 uur 's morgens, hij krijgt 4x daags te eten. Dit om zijn lever geen overuren te laten draaien.
We waren vanmiddag bij de dierenarts, en ze vond Pike vrolijker dan de vorige keer. Klopte ook wel, hij heeft de hele praktijk aan een grondig onderzoek onderworpentt-tjes schreef:Chendo krijgt zijn pred ook voor 9.00 uur 's morgens, hij krijgt 4x daags te eten. Dit om zijn lever geen overuren te laten draaien.
Dat hij in de ochtend veel slaapt en/of niets doet komt volgens de da omdat de prednison dan nog niet op de plaats is aangekomen waar hij moet wezen. In elk geval blijft hij de komende 2 weken nog op 10 mg per dag staan, dan is de da terug van vakantie en gaan we kijken of we met Lisette Overduyn kunnen kortsluiten.
Chendo werd ook zo mager op zijn gekookte leverdieet. Die kreeg op een gegeven moment 600 gram per dag en kwam geen gram aan. Gewoon meer voeren dus.
Pike krijgt nu ook 600 gram. En daar valt hij dus mee af. Morgen gaat het inderdaad flink omhoog, anders houd ik een gratenpakhuis over vrees ik