Kaio schreef:Ik liet foto's altijd nemen in Eersel, zijn er bekwaam in, kan dus zonder roesje, ook met het inschatten van wat er te zien is op de foto zijn ze bekwaam. Ook meerdere DA's om te kijken eventueel.
Tja het kost je meestal een consult en rontgenfoto oef weet het niet precies meer iets tussen de 50-80 euro als ik me niet vergis. Ligt er denk ik aan hoe veel hoe lang en hoe precies. Maar goed denk dat het apparaat gebruiken de hogere kosten zijn dan de hoeveelheid foto's.
Geen idee wat je verder kunt rontgenen voor je beer, achterpoot was het he? Hak of knie? Je zou knie,hak en heup kunnen doen. Dan weet je dat de pijn in een deel van de poot niet door ontlasting van een ander deel van de poot komt.
Ja dat zeker! Maar ik dacht meer nog aan rug, nek, ellebogen, omdat ie er dan toch ligt?
Ze moeten op hun rug ofzo ergens in liggen toch? Denk niet dat hij dat nu zonder roesje zal doen... hij niest nog steeds wat na van de kennelhoest...
He gets. Ik wordt er toch wel zenuwachtig van zeg. Opereren gaat echt gedoe geven...