Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Lil schreef:+ 2

Been there, done that.

Echt heb daar zoooooo spijt van! Uiteindelijk is je baas helemaal niet happy als je uitvalt, maar jijzelf ook niet en dat duurt ontzettend lang voordat dat weer beter wordt (vrees na al die jaren goedkomen gaat hem niet meer worden. Ik functioneer "normaal" maar iets is toch echt definitief stuk. Zo zonde!)
+3

Hier ook zoeen, inmiddels 10 jaar geleden, ik functioneer, maar de oude, nee dat word ik nooit meer, ik heb door mijn burnout blijvend beperkingen opgelopen die mijn leven op een aantal vlakken echt heel moeilijk maakt. Na 10 jaar worstel ik er nog dagelijks mee....
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Kaela schreef:Leuk verhaal, maar je benadrukt alleen maar het belang van Ziek = Ziek.

Jij bent overspannen, je twee collega's staan op omvallen. Waarom? Omdat het werk wel gedaan moet worden zeg je. Ik ben ook in die valkuil getrapt, tot ik mijzelf gerealiseerd heb, dat als het werk écht gedaan moet worden en écht zo belangrijk is, je werkgever dat heus wel op zal lossen. Het is niet jou probleem en door het wel jou probleem te maken ben jij overspannen. Uiteindelijk zit jij straks met een burnout thuis en neemt je werkgever fluitend een ander aan die het werk gaat doen. Want zonder jou gaat het echt ook wel opgelost worden, maar als je niet oppast is het voor jou te laat.

Echt lieverd, bespaar jezelf een burnout en kies voor jezelf.

Tja, wij vinden het belangrijk. Mijn "baas" kan het niet schelen: als de financiële cijfers maar kloppen. Volgens mij weet hij nauwelijks wat ik nou echt doe. Wij vinden kwaliteit belangrijk, hij kijkt alleen naar het geld.

Ja, je hebt gelijk hoor, dat ik op mezelf moet letten. Ben niet zo goed in voor mezelf zorgen. Dank ook aan alle anderen die me effe helpen om dat wel op de eerste plaats te zetten nu.

Ik vind het gewoon moeilijk: ik vind de inhoud van mijn vak zo leuk, maar mijn tijd en energie worden opgeslokt door alle geneuzel er omheen. Stomme regels, financiele puinzooi, mislukte fusies.... het is gewoon niet zo leuk nu in de zorg ...

Affijn, morgen een half dagje, dan lekker weer weekend.
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Het leven is oneerlijk!
En nog geen klein beetje ook!

:boo:

:'( :'( :'(
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

pearlsofpassion schreef:Het leven is oneerlijk!

:bigarmhug:
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Zoveel toekomstplannen, caravan gekocht, en dan valt het toch in duigen. Na 3,5 jaar op zoek naar eigen woonruimte voor mij en de drie poezels. Als iemand een idee heeft? Nog net geen 23 dus zit ook nog vast aan de grens van 409 euro voor huurtoeslag, bah. :-[ :'(
Lil

Bericht door Lil »

pearlsofpassion schreef:Het leven is oneerlijk!

Hele dikke knuffel!
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Aah Ligaa das altijd klote :bigarmhug:
Waar zou je willen wonen?
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Too schreef:Aah Ligaa das altijd klote :bigarmhug:
Waar zou je willen wonen?
Ik zou het liefst in de buurt van Hardenberg wonen, of omgeving Twenterand (Den Ham/Vroomshoop/Beerzerveld/Brucht etc.) op een rustig plekje. Maar dat is niet zo eenvoudig. :(
Lil

Bericht door Lil »

Waarom was ik vanmiddag nog blij een bottle buddy bemachtigd te hebben??? ::)
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Ligaa schreef:Ik zou het liefst in de buurt van Hardenberg wonen, of omgeving Twenterand (Den Ham/Vroomshoop/Beerzerveld/Brucht etc.) op een rustig plekje. Maar dat is niet zo eenvoudig. :(
Zijn er daar mogelijkheden om [tijdelijk] een vakantiewoninkje te huren -maar of huursubsidie dan mogelijk is-,
anti-kraak [maar dan zijn huisdieren vaak een dingetje maar niet geschoten is altijd mis!]
Huis dat te koop staat...
En hoe lang duurt het voordat je 23 bent, zou iets duurder voor korte tijd te behappen zijn?

Succes
Laatst gewijzigd door Too op vr 05 aug 2016, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Dubbel hoeft niet :biggrin2:
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Too schreef:Zijn er daar mogelijkheden om [tijdelijk] een vakantiewoninkje te huren -maar of huursubsidie dan mogelijk is-,
anti-kraak [maar dan zijn huisdieren vaak een dingetje maar niet geschoten is altijd mis!]
Huis dat te koop staat...
En hoe lang duurt het voordat je 23 bent, zou iets duurder voor korte tijd te behappen zijn?

Succes

Vakantiewoningen hier in de omgeving zijn vrij prijzig helaas. :( Maar daar kijk ik ook naar inderdaad! Zou een goede optie zijn mits de poezels mee kunnen. Ze zitten prima waar ze nu zitten dus ik neem ze alleen mee als het echt kan.

Dat duurt nog 7 maanden en ik heb zelf geen vaste baan (student) dus dat is best moeilijk. :(
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Is regio Nijmegen te ver voor je Ligaa?

Balen voor je :-\
:-*
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic

Bericht door hannabelgje »

Lil schreef:Waarom was ik vanmiddag nog blij een bottle buddy bemachtigd te hebben??? ::)
Een wat?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ligaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ligaa »

Kim_S schreef:Is regio Nijmegen te ver voor je Ligaa?

Balen voor je :-\
:-*
Ja jammer genoeg wel. Zowel i.v.m. werk als school en familie (ouders, oma). :(

Plaats reactie