Kim_S schreef:Jammer, je had best in ons oude huis gemogen!
Als je echt niks anders kunt vinden dan laat het maar weten
Aah wat een superlief aanbod. Ik kan voorlopig bij mijn ouders terecht (niet echt ideaal maargoed, veel werken dan maar haha) en we zijn hard op zoek. Wel zonder poezels dus het liefst zo snel mogelijk verhuizen natuurlijk, kan ze niet missen.
voor Ligaa! Ik wens je hele veel sterkte en duim heel hard dat je snel een geschikt eigen stekkie hebt gevonden, zodat je de poezels weer lekker bij je hebt.
Ligaa schreef:Aah wat een superlief aanbod. Ik kan voorlopig bij mijn ouders terecht (niet echt ideaal maargoed, veel werken dan maar haha) en we zijn hard op zoek. Wel zonder poezels dus het liefst zo snel mogelijk verhuizen natuurlijk, kan ze niet missen.
Heel veel sterkte en succes. Ik hoop dat je snel een fijn eigen stekkie vind!
Ik heb net een spitsmuis gevangen in mijn keuken terwijl er drie katten toekeken en geen poot uitstaken om te helpen. Zoë wilde wel helpen maar dat leek me een minder goed idee. Beetje olifant in porseleinkast idee.
hannabelgje schreef:Ik heb net een spitsmuis gevangen in mijn keuken terwijl er drie katten toekeken en geen poot uitstaken om te helpen. Zoë wilde wel helpen maar dat leek me een minder goed idee. Beetje olifant in porseleinkast idee.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Spitsmuizen zijn juk. Dus dat ze die ook niet willen vangen snap ik wel hoor.
Hier vangen ze die wel en leggen ze dan voor de deur
Ja, dat ken ik ook wel. Spitsmuizen vangen en dan in leven laten. Gelukkig wel buiten....
Ooit ook een muis zelf gevangen binnen. De kat zat al weken op de loer bij een keukenkastje en heeft ze dan ook proper aangewezen eens de muis uit haar schuilplaats was, maar er een poot naar uitsteken, ho maar...
Die zat ook echt te kijken van: wat is mij dat?
Je bent natuurlijk een salonkatje of je bent het niet.
Kleintje is haar dochter en bij haar zou je van de muis nog niet eens haar staart te zien krijgen. Zo zie je maar hoe dat kan verschillen...
Denk je een grote wandeling met de honden te maken, wordt je halverwege door hondstout volledig omver getrokken. Mijn goede knie ontzettend dik en pijnlijk en ik moet heel heel heel erg veel doen vandaag, want vanaf dinsdag enkele weken uit de running...
Lil schreef:Denk je een grote wandeling met de honden te maken, wordt je halverwege door hondstout volledig omver getrokken. Mijn goede knie ontzettend dik en pijnlijk en ik moet heel heel heel erg veel doen vandaag, want vanaf dinsdag enkele weken uit de running...
Ga je in de vakantie met manlief en hond ergens een ijsje eten, lopen er drie grote honden los op het terrein.
Stond op de website nog wel dat honden, aangelijnd, welkom zijn. Laat je eigenste drie dan niet loslopen
Zonder ijsje naar huis dus. Ze waren wel lief hoor, die honden. Maar ze kwamen met z'n drieeën begroeten en dat was wat teveel van het goede voor Nelson (en mij).