Mowgli schreef: voor Ligaa! Ik wens je hele veel sterkte en duim heel hard dat je snel een geschikt eigen stekkie hebt gevonden, zodat je de poezels weer lekker bij je hebt.
Charlie Angel schreef:Heel veel sterkte en succes. Ik hoop dat je snel een fijn eigen stekkie vind!
Bedankt dames! Het maakt het wel makkelijker dat hij zelf gewoon niets meer van zich laat horen, terwijl hij me vorige week nog elke dag miste. Mannen.. ik denk dat ik eens een vrouw ga proberen.
Ligaa schreef:Bedankt dames! Het maakt het wel makkelijker dat hij zelf gewoon niets meer van zich laat horen, terwijl hij me vorige week nog elke dag miste. Mannen.. ik denk dat ik eens een vrouw ga proberen.
Als dat op katten slaat
Ja die vrouwen vind ik persoonlijk een aanrader! (Bij honden ben ik juist van de heren).
Vrouwen zijn ook zeker leuk
Alleen krijg je wel dat de maandelijkse tijd zich op elkaar afsteld dus dan heb je even een intense week met zijn 2e
Kan heel leuk zijn gezellig met een bak ijs onder een dekentje tranen trekkende films kijken maar je kan elkaar ook de tent uit vechten
Ik heb toch maar voor een man gekozen die zijn namelijk wel lekker stabiel
Je weet wat je aan ze hebt
nee hoor ik werd gewoon helemaal verlieft op vriendlief en hij is echt mijn zieles verwante, als hij een vrouw was geweest dan was ik nu met een vrouw
Hope schreef:Ga je in de vakantie met manlief en hond ergens een ijsje eten, lopen er drie grote honden los op het terrein.
Stond op de website nog wel dat honden, aangelijnd, welkom zijn. Laat je eigenste drie dan niet loslopen
Zonder ijsje naar huis dus. Ze waren wel lief hoor, die honden. Maar ze kwamen met z'n drieeën begroeten en dat was wat teveel van het goede voor Nelson (en mij).
Doet me denken aan de keer dat ik vroeg of we welkom waren op een kleine natuurcamping in Frankrijk; ja, mits we onze honden aangelijnd hielden, ook ivm schapen -ok- maar ze moesten ook altijd vriendelijk zijn naar de loslopende honden vd eigenaar die overal liepen.. Uh... Laat maar - die garantie kon ik niet geven...
Iemand heeft vrijdagavond voor vertrek naar de boerderij de koelkastdeur niet goed dichtgedaan....
Gelukkig lag er niet zoveel in, maar Pummeke zag met lede ogen haar ontdooibak met daarin hazenkop en pens in een vuilniszak verdwijnen.....
Gelukkig was de bak idd goed luchtdicht (beetje dom om die dan toch nog even te openen )
Kom je terug van een kei leuk etentje, heeft je hond zijn poten kapot gebeten en stikt hij van de jeuk. Net terug van de da. Arme lieve Nelson. Shitzooi.
Jimmy kwijt. Overal gezocht, geroepen, onder en tussen gekeken.
Ligt meneer in de zadelkamer te pitten. Zit ik me een beetje zorgen te maken om een slapende kat
Hope schreef:Jimmy kwijt. Overal gezocht, geroepen, onder en tussen gekeken.
Ligt meneer in de zadelkamer te pitten. Zit ik me een beetje zorgen te maken om een slapende kat
Haha, ja zo gaat dat met katten. Keek hij je nog verstoord aan toen je hem eindelijk vond en wakker maakte?
Spierpijn en blauwe plekken van een weekendje Ardennen met klimmen, abeilen, speleologie met kruipen, klimmen en abseilen en een highropes parcours.