Ik hoop dat je je hierdoor weer een stuk beter en geruster gaat voelen
Nelson. Hoera voor cytopoint!
Moderator: Lizzy
Re: Nelson, nog een diepere dip
Dat klinkt heel goed Marloes! Super fijn, zo'n arts die de tijd neemt al je twijfels, vragen en gedachten met je doorspreekt. Ik geef je groot gelijk dat je voorlopig apoquel gaat geven, rust voor Nelson, rust voor jullie. Neemt de druk er even af en dat is zo belangrijk als je zoveel zorg om je hond hebt.
voor jou en Nelson!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Klinkt goed! Fijn
Fijn dat je gehoor en duidelijkheid hebt gekregen. En natuurlijk de erkenning dat jullie goed bezig zijn. Hopelijk keert de rust weer snel terug.
Je doet het inderdaad super Marloes!
Ook fijn dat dr Vroom bevestigd naar de hond te kijken en niet naar geld
Ook fijn dat dr Vroom bevestigd naar de hond te kijken en niet naar geld
ivm die koksolie in z'n vacht smeren.....kan je niet wat oplossen in warm water en hem daarmee spoelen als met een conditioner. Ik durf wel 's een spraytjes vachtolie over een natte hond doen na de conditioner en nog 's lichtjes afspoelen. De haren zijn dan iets vettiger en niet zo pluizig (vooral fijn in de winter tegen het klitten) Misschien kan je de kokosolie in warm water ook wel sprayen. Succes
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad vandaag bij de DA! Altijd fijn dat je goed bezig bent en Nelson dus geen zorg ontzegd.
Zij heef ons ook geholpen met Qadir, echt een top mens!! ( maar is ze alweer aan het werk, ik weet dat ze er een poos eruit is geweest.....)eelke schreef:Dat klinkt al fijn!
Ik ga naar Dian Wagemakers van de Silverlinde. Zit bij Breda.
Ja ik ben er de 18e nog geweest. Ze heeft nu nog wel even vakantie.
Water en kokosolie mengt niet en ik wil niets gebruiken behalve kokosolie.inni schreef:ivm die koksolie in z'n vacht smeren.....kan je niet wat oplossen in warm water en hem daarmee spoelen als met een conditioner. Ik durf wel 's een spraytjes vachtolie over een natte hond doen na de conditioner en nog 's lichtjes afspoelen. De haren zijn dan iets vettiger en niet zo pluizig (vooral fijn in de winter tegen het klitten) Misschien kan je de kokosolie in warm water ook wel sprayen. Succes
Het ging goed trouwens hoor. Je wil het ook echt op de huid, niet op de dekharen. Maar thx voor het idee!
Hier sluit ik me helemaal bij aan!Kaela schreef:Dat klinkt heel goed Marloes! Super fijn, zo'n arts die de tijd neemt al je twijfels, vragen en gedachten met je doorspreekt. Ik geef je groot gelijk dat je voorlopig apoquel gaat geven, rust voor Nelson, rust voor jullie. Neemt de druk er even af en dat is zo belangrijk als je zoveel zorg om je hond hebt.
Ik hoop dat je je hierdoor weer een stuk beter en geruster gaat voelenvoor jou en Nelson!
Ik ook,sluit me hier ook bij aan!pluk schreef:
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Kaela schreef:Dat klinkt heel goed Marloes! Super fijn, zo'n arts die de tijd neemt al je twijfels, vragen en gedachten met je doorspreekt. Ik geef je groot gelijk dat je voorlopig apoquel gaat geven, rust voor Nelson, rust voor jullie. Neemt de druk er even af en dat is zo belangrijk als je zoveel zorg om je hond hebt.
Ik hoop dat je je hierdoor weer een stuk beter en geruster gaat voelenvoor jou en Nelson!
Hoera, er is een plan!
Nou hopen dat alles weer een beetje tot rust komt voor jullie allemaal
Nou hopen dat alles weer een beetje tot rust komt voor jullie allemaal
Hope schreef:Water en kokosolie mengt niet en ik wil niets gebruiken behalve kokosolie.
Het ging goed trouwens hoor. Je wil het ook echt op de huid, niet op de dekharen. Maar thx voor het idee!
Ik had niet geprobeerd of het in water lukte maar wel fijn dat het op z'n huid zit nu....'t zal hem vast deugd doen.
Wat is apoquel toch eigenlijk een wondermiddel.
Vandaag een blije hond zonder jeuk!

Re: Nelson, gaat goed!
Ahhh heel fijn zeg!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Fijn! Houwe zo!Hope schreef:Wat is apoquel toch eigenlijk een wondermiddel.