Maar toch zie ik in al deze foto's de liefde van een baasje voor zijn vriend. Kan ik echt van genieten
Laat die foto's maar komen dus
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Dat dusGerard46 schreef:Jawel hoor, je mag natuurlijk je mening geven maar waarom deze topic verpesten en dat is nog niet zo erg, gaat meer op de manier waarop. Je kan iets zeggen en iets zeggen. Trouwens ik zou zelf het al nooit in mijn hoofd halen om een trotse eigenaar van zijn hond die in een eigen gemaakte topic wat foto's plaats die afkrakende mening neer te zetten. Dan zwijg ik uit beleefdheid. Ik reageer toch ook niet in een topic van jou als je trots bent op je hond(en) door ze af te kraken en te zeggen wat een lelijk beest. Ik zwijg dan liever. Noemen ze Beleefdheid. Zo ben ik in ieder geval opgevoed. Prettige avond.
En dit ook.Kaela schreef:
Serieus? In een topic van een trotse eigenaar ga jij zeuren over het algemene voorkomen van de sharpei? Terwijl je zelf caveliers hebt met gezondheidsproblemen van hier tot Tokiyo???
In een topic als dit draait het echt nul om jou mening. Het draait 100% om een trotse eigenaar die van zijn eigen hond houdt. Kwestie van fatsoen.

+ 1. Er is een moment voor alles, en zo'n topic is geen moment om je mening te verkondigen, althans niet op die toon. Zeg dan: de sharpei is niet mijn ding, maar wat een leuke foto's, oid. Of hou helemaal je mond.pluk schreef:Dat dus
En dit ook.

Gerard46 schreef:Zo is het, alleen ik persoonlijk zou een topic hiermee niet bevuilen maar dat ben ik, met alle respect.
Geef je 100% gelijk
Is dit het nest waar Rebble uit komt?Gerard46 schreef:Rebble is een Sharpei reu inmiddels 6 jaar jong.
Mijn allergroorste vriend.
Zeer eigenwijs en vooral Liefdevol.
Een hond met een zeer eigen karakter wat hem tevens ook bijzonder maakt.
![]()
Klopt helemaal, Rebble ligt helemaal onderaan.Aprilsnow schreef:Is dit het nest waar Rebble uit komt?

Nou, inderdaad. Ik loop hier toch al een flink aantal jaren rond en dit gebeurt gelukkig bijna nooit.Angelique schreef:Ik ook niet. En het is eerlijk gezegd ook niet echt gebruikelijk hier om ongevraagd zo op andermans hond te reageren.
Welkom Gerard en ik ben het helemaal met jou eens (En de rest)Gerard46 schreef:Jawel hoor, je mag natuurlijk je mening geven maar waarom deze topic verpesten en dat is nog niet zo erg, gaat meer op de manier waarop. Je kan iets zeggen en iets zeggen. Trouwens ik zou zelf het al nooit in mijn hoofd halen om een trotse eigenaar van zijn hond die in een eigen gemaakte topic wat foto's plaats die afkrakende mening neer te zetten. Dan zwijg ik uit beleefdheid. Ik reageer toch ook niet in een topic van jou als je trots bent op je hond(en) door ze af te kraken en te zeggen wat een lelijk beest. Ik zwijg dan liever. Noemen ze Beleefdheid. Zo ben ik in ieder geval opgevoed. Prettige avond.
leuke foto's van een zeker lieve hond. Eigenlijk ook niet mijn ras vanwege het hoofd, zie graag wat meer oog en minder plooien los van het feit dat dit zo moet van de standaardnikèdog2000 schreef:Ik vind de sharpij lelijk
Dat is niet wat je schreef, beetje respectvoller mag ook wel, zeker aangezien je zelf een ras hebt wat nou ook niet echt blaakt van gezondheid en wat in mijn ogen ook wel eens flink aangepakt mag worden...nikèdog2000 schreef:Mag ik hier mijn mening niet zeggen.?
De sharpei van nu lijkt niet op de sharpei van vroeger