Dat laatste kan uiteraard alleen als de reden voor de maagneschermers dit toelaat. Persoonlijk heb ik liever blaasontsteking.Fenixjuh schreef:Tijdens het plassen af en toe gaan staan (zoals je bij een benzinepomp boven de wc hangt) en zitten afwisselen, goed uitplassen, elke keer.
Water verzuren met appelazijn.
Gebruik je maagbeschermers? Zo ja, dosering halveren.
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Besluiten niet naar de Veluwe te gaan in je vakantie omdat het voor Nelson teveel van het goede is als er een hond los op hem af kont gevlogen. Geen oppas dus we blijven thuis.
Klein leed, ik weet het, maar ik baal gewoon dat we zo bang zijn geworden.
Klein leed, ik weet het, maar ik baal gewoon dat we zo bang zijn geworden.
Ik vind nergens haar raar. Dat is ook meteen mijn klacht. Zelfs bij andere mensen thuis heb ik nog mn 'eigen' honden haar tussen mn eten soms
Hope je kan toch prima ergens heen gaan waar het niet zo honden geliefd is? Misschien is de dierentuin ook leuk? Daar moeten ze sowieso vast zitten. Wij gaan ook niet naar veel losloop dingen hoor.
Hope je kan toch prima ergens heen gaan waar het niet zo honden geliefd is? Misschien is de dierentuin ook leuk? Daar moeten ze sowieso vast zitten. Wij gaan ook niet naar veel losloop dingen hoor.
Veel dierentuinen mogen honden niet mee. Willen we ergens wandelen moet er een verhard pad liggen voor manlief dus de keus is beperkt. Maar het is nog geen morgen, misschien verzinnen we nog wat leuks.eelke schreef:Ik vind nergens haar raar. Dat is ook meteen mijn klacht. Zelfs bij andere mensen thuis heb ik nog mn 'eigen' honden haar tussen mn eten soms![]()
Ouwehands wel! En daar nog een in de buurt ook. Dat is wel aan te rijden voor jullie toch!Hope schreef:Veel dierentuinen mogen honden niet mee. Willen we ergens wandelen moet er een verhard pad liggen voor manlief dus de keus is beperkt. Maar het is nog geen morgen, misschien verzinnen we nog wat leuks.
Oh en kamp Vught met bijbehorend museum ook. En Kamp Westerbork ook. En het openluchtmuseum (Ellert en Brammert ofzo?). Laatste twee zijn in Drenthe, maar dan kun je toch lekker een b&b erbij boeken ofzo
Dierenpark Amersfoort mogen honden ook mee. En Openluchtmuseum in Arnhem ook! Scott vind t daar geweldigeelke schreef:Ouwehands wel! En daar nog een in de buurt ook. Dat is wel aan te rijden voor jullie toch!
Oh en kamp Vught met bijbehorend museum ook. En Kamp Westerbork ook. En het openluchtmuseum (Ellert en Brammert ofzo?). Laatste twee zijn in Drenthe, maar dan kun je toch lekker een b&b erbij boeken ofzo
Oh ja, die laatste zijn we ook geweest inderdaad!pluk schreef:Dierenpark Amersfoort mogen honden ook mee. En Openluchtmuseum in Arnhem ook! Scott vind t daar geweldig
En Amersfoort bedoelde ik inderdaad, daar moeten we nog eens heen.
Thx voor de tips!!!eelke schreef:Ouwehands wel! En daar nog een in de buurt ook. Dat is wel aan te rijden voor jullie toch!
Bouw je misschien ook wat vertrouwen extra op
en gezien je vriend slecht ter been is (begrijp ik?) wandelstok mee om indien nodig aanstormende honden te blokken? Loop je al een stuk zelfverzekerder!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Paraplu, nog beter, die kun je uitklappen zodat je hond uit het zicht is van de aanvaller.eelke schreef:Bouw je misschien ook wat vertrouwen extra open gezien je vriend slecht ter been is (begrijp ik?) wandelstok mee om indien nodig aanstormende honden te blokken? Loop je al een stuk zelfverzekerder!
Marloes, is het mogelijk eraan te werken, aan die angst? Samen met Nelson? Je kunt toch moeilijk de rest van je leven niet meer op vakantie gaan of kleine rondjes om het huis lopen.
Nelson is niet tegen rabiës geënt neem ik aan? Jammer, anders zou je in september wel een week in ons huis mogen, als wij in Zweden zijn. Leren bank, geen vloerkleden of vloerbedekking, gordijnen zo verwijderd, en eindeloos de ruimte om te wandelen zonder asociale honden in de buurt.
We gaan na de vakantie aan de slag. Ik denk dat het vooral door mij komtAnne in Duitsland schreef:Paraplu, nog beter, die kun je uitklappen zodat je hond uit het zicht is van de aanvaller.![]()
Marloes, is het mogelijk eraan te werken, aan die angst? Samen met Nelson? Je kunt toch moeilijk de rest van je leven niet meer op vakantie gaan of kleine rondjes om het huis lopen.
Nelson is niet tegen rabiës geënt neem ik aan? Jammer, anders zou je in september wel een week in ons huis mogen, als wij in Zweden zijn. Leren bank, geen vloerkleden of vloerbedekking, gordijnen zo verwijderd, en eindeloos de ruimte om te wandelen zonder asociale honden in de buurt.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik ben in de laatste week van augustus in Deurne. Als jullie dan een paar dagen zonder Nelson weg willen, wil ik wel oppassen, als je me dat toevertrouwt.Hope schreef:We gaan na de vakantie aan de slag. Ik denk dat het vooral door mij komtwant bij manlief gaat het beter. Niet goed, wel duidelijk beter. Hij is niet geënt tegen Rabiës maar wel superlief aangeboden!
Anne in Duitsland schreef:Ik ben in de laatste week van augustus in Deurne. Als jullie dan een paar dagen zonder Nelson weg willen, wil ik wel oppassen, als je me dat toevertrouwt.
Ik ga het overleggen hier!
Gewoon Vitamine c verhoogt ook de zuurtegraad, kan je zuiver kopen bij de apotheek.Siberienne schreef:Mijn vaatwasser draait niet goed. Manlief merkte gisteren op dat het eten vd dsg ervoor nog op zijn mes zat. En het poeder spoelt niet goed uit het bakje.
Vandaag sproeier arm schoon gemaakt. Kan iemand mij vertellen hoe daar in godsnaam hondenharen in kunnen komen? En hoe je die er weer uit krijgt???
Daarnaast heb ik weer een blaasontsteking. Grrr. Op zoek naar cranberries. Tips iemand?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, dat klopt maar cranberrie doet nog wat meer: heeft invloed op bepaalde bacterien waardoor ze zich niet aan de blaaswand hechten. Maar eigenlijk zou ik dat gewoon een poosje preventief moeten gebruiken.chandho schreef:Gewoon Vitamine c verhoogt ook de zuurtegraad, kan je zuiver kopen bij de apotheek.
Maar goed, ik zuip wat af op het moment en het wordt als minder pijnlijk. Geen koorts tnt, dus we komen er hopelijk dit keer zonder de antibiootsels.