Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Mijn werk-mailbox is leeg :o :o :o
#eindelijkopgeruimd :cool:
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Net met vriendlief opgestaan en daarna met haku half purmerend door gestruind :cool:
Nu is hij moe en ik ook een beetje stuk, 1,5 uur lopen word toch echt een beetje te veel van het goede ::)
Gelukkig kan ik nu nog gewoon terug mijn bed in kruipen :biggrin2:

Was wel weer een helen leuke route die haku had gekozen, sinds ik hem laat bepalen waar we heen gaan lopen we elken keer routers die ik nou nooit bedacht zou hebben maar dus echt heel leuk zijn :)

Alleen wie gezecht heeft dat als je de hond zelf laat kiezen hij aan 500 meter snuffen genoeg heeft kent haku niet ::) heb meer het gevoel dat ik een Huskie heb of zo beest kan blijven lopen ::) :biggrin2:
Het is dat ik op een bepaald moment hem richting huis stuur maar als het aan hem lag liepen we nu nog :P ;)

Wat trouwens echt humo is is dat hij soms echt verdomme eigenwijs kan zijn, geef ik hem een keuzen rechtdoor of rechtsaf wil hij persee links ::)
En dat meerderen keren in een wandeling, maargoed ik moet ook maar leren dat meneer weet wat hij wil en daar niet van af te brengen is :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

Yeah de apotheek een oplossing voor elke wond: ze snapte mij en nu heb ik kleine pleisters die rondom plakken en waterdicht zijn ipv lastig verband en veel te grote gaasjes. Kan nu weer normaal handen wassen en zo. Yeah!!!! Soms kunnen normale dingen even heel kostbaar zijn als je ze een tijdje niet kon doen.
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Daarnet in de tuin een prachtig staaltje kattentaal gezien tussen Cuzco en een buurtkatje/ zwerfpoesje. Elk aan 1 kant van de draadafsluiting.
De tuin was voorheen haar territorium maar het zag ernaar uit dat ze zelfs zonder de schrikdraad te voelen in hem haar meerdere ging erkennen. Ze was erg onder de indruk.
Beter voor allebei zo natuurlijk dat er niemand probeert overheen te klimmen.

Nooit gedacht dat Cuzco nog territotiaal gedrag zou vertonen. Hij is thuis echt de onderdanig van de 3. Hij zit duidelijk beter dan ooit in zijn vel en heeft veel zelfvertrouwen. Echt een kater in de fleur van zijn leven. :)
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

We namen een andere afslag dan gepland omdat Spot DAAARHEEN moest om te snuffelen en ik er niet op voorbereid was. Lees; bijna languit in een weiland.
Meneer wordt weer steeds meer zichzelf geloof ik :biggrin2:

Daarbij heeft hij de vreugde van het bankhangen ontdekt; gezellig saampjes middagdutje gedaan

En oh ja, ik heb weer een snufje meer energie.
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Met Ilan en verrekijker de ochtendwandeling in het bos gedaan. Beetje vogeltjes gekeken dus ik zag koolmezen en roodborsten en toen ineens een zwarte specht!
Heel mooi om te zien. Loop ik na een tijdje kijken weer verder zie ik een ree wegspringen :D Mooi begin van de dag :)
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Mijn knappe puppy was voor het eerst naar puppycursus vanmorgen!

In de auto was nog steeds wel eng (kwijlen, het piepen is al wel minder geworden), maar gelukkig was het maar een kwartiertje. Hij heeft heerlijk los gespeeld met een sheltie en een korthaar collie :) Tussendoor nog zijn voorpootjes op een krukje gezet voor een snoepje, en een paar keer door een tunnel gelopen. Was ontzettend fijn en relaxed voor alle partijen. Over 2 weekjes gaan we weer :)

Nog een geluksmomentje, het pupje slaapt nu de rest van de middag :cool:
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Fijn he, zelfs ettehounen kunnen goed moe worden. :cool:
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Net mijn nieuwe tweedehands vries kist aan gezet :D

Het was een gedoe om een goede hier in de buurd te vinden en ook nog te zorgen dat de oude eigenaar meer dan 1 keer reagerden of na accoord gaan met je bod je hun aders stuurden zo dat je het ook kon ophalen ::)

Maar het is gelukt en het is een fijne :cool:
Zo blij nu kan ik eingelijk weer wat groter in kopen voor haku :)
En voor ons ook want hij bestaat uit 2 vakken dus de grooste is voor ons en de kleinste is voor haku, wat gelijk 4 keer zo veel ruimte is als dat ik nu voor hem heb :D
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Ik heb een handige man, 3 jaar geleden heeft hij al mooie voerbakken gemaakt, aangezien we nu de woonkamer opknappen inclusief een nieuwe vloer wilden we ook andere benches, niet de standaard draadbench meer. Dus hij gaat deze maken
Afbeelding
Lil

Bericht door Lil »

Gave bench!

Als je geen kat meer hebt, zie je schattige muisjes in je tuin. Hij/zij rende braaf richting gazon/ einde van de tuin en daar mogen ze gerust zijn van mij.
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag

Bericht door Fenixjuh »

constance.blokzijl schreef:Ik heb een handige man, 3 jaar geleden heeft hij al mooie voerbakken gemaakt, aangezien we nu de woonkamer opknappen inclusief een nieuwe vloer wilden we ook andere benches, niet de standaard draadbench meer. Dus hij gaat deze maken
Afbeelding
Wauw, wat een prachtige bench!! Je boft maar mooi met een man die zoiets voor je maakt!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Fenixjuh schreef: Wauw, wat een prachtige bench!! Je boft maar mooi met een man die zoiets voor je maakt!
Hij vind het leuk om dit soort dingen te doen, dit is het plaatje wat we gevonden hebben.
Dit heeft hij dus gemaakt voor voerbakken;
Afbeelding
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

constance.blokzijl schreef:Ik heb een handige man, 3 jaar geleden heeft hij al mooie voerbakken gemaakt, aangezien we nu de woonkamer opknappen inclusief een nieuwe vloer wilden we ook andere benches, niet de standaard draadbench meer. Dus hij gaat deze maken
Afbeelding
Leen je je man ook wel eens uit? :biggrin2:
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

frodo quin schreef:
Leen je je man ook wel eens uit? :biggrin2:
Laten we eerst eens afwachten wat hij er van brouwd, plaats tegen die tijd wel een foto van het resultaat [emoji16]

Plaats reactie