Helemaal mis met Snuf
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Helemaal mis met Snuf
Tja.... Het moet niet gekker worden.....!
We komen net van de DA vandaan. Geen suikerziekte. Geen nierproblemen. En ook de DA was absoluut 200% met me eens dat ze veel beter loopt (alles behalve perfect, maar ze loopt). Haar reflexen zijn nog steeds niet best overigens.
Maar goed, ik zet haar net op het bedje op de bank (daar ligt ze al een paar dagen omdat dat de enige plek is waar ze wil liggen), springt madameke van de bank en gaat door het huis lopen keutelen!! Nou ja, nu is ze dan weer gaan liggen, maar mevrouwtje begint steeds zelfstandiger te worden en kan zichzelf ook weer een beetje wassen!
Helaas kon de DA ons niet zeggen of dit nu werkelijk goed nieuws is en of we het ergste gehad hebben. Er is gewoon niet zoveel bekend over deze ziekte/afwijking.... Maar, we zijn toch positief gestemd! Want voorlopig is ze mooi niet achteruit gegaan!
We komen net van de DA vandaan. Geen suikerziekte. Geen nierproblemen. En ook de DA was absoluut 200% met me eens dat ze veel beter loopt (alles behalve perfect, maar ze loopt). Haar reflexen zijn nog steeds niet best overigens.
Maar goed, ik zet haar net op het bedje op de bank (daar ligt ze al een paar dagen omdat dat de enige plek is waar ze wil liggen), springt madameke van de bank en gaat door het huis lopen keutelen!! Nou ja, nu is ze dan weer gaan liggen, maar mevrouwtje begint steeds zelfstandiger te worden en kan zichzelf ook weer een beetje wassen!
Helaas kon de DA ons niet zeggen of dit nu werkelijk goed nieuws is en of we het ergste gehad hebben. Er is gewoon niet zoveel bekend over deze ziekte/afwijking.... Maar, we zijn toch positief gestemd! Want voorlopig is ze mooi niet achteruit gegaan!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
wow zeg, niet te entousiast wezen, maar het klinkt echt heel positief 
ik blijf duimen hoor.
en zoals ik al eerder zei smoke van ons knapte ook op na paar dagen en heeft nog jaren geleefd.
het ziet er echt goed uit voor snuf hoor
ik blijf duimen hoor.
en zoals ik al eerder zei smoke van ons knapte ook op na paar dagen en heeft nog jaren geleefd.
het ziet er echt goed uit voor snuf hoor
Er is in gelukkig verbetering, Rara snuf
Ga weer verder met duimen hoor
Laatst gewijzigd door Truus op ma 23 mei 2005, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Heel voorzichtig is er een beetje hoop!
Ik blijf wel doorduimen!
Ik blijf wel doorduimen!
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
Voorzichtig positief dus... we duimen verder!
Goh wat vervelend voor jullie..
Heel veel sterkte!
Reiki zal haar zeker helpen, fijn dat ze dat wil ontvangen.(Mijn hond helaas niet)
Sterkte!
Heel veel sterkte!
Reiki zal haar zeker helpen, fijn dat ze dat wil ontvangen.(Mijn hond helaas niet)
Sterkte!
-
Femke
- 5-sterren

That's the spirit girl!!!Lizzy schreef: Maar, we zijn toch positief gestemd! Want voorlopig is ze mooi niet achteruit gegaan!
Fijn om te horen dat ze een beetje opknapt (in ieder geval niet achteruit gaat, waar ik echt hartstikke bang voor was
Ik blijf duimen!!!
Helaas pindakaas... het gaat vandaag echt behoorlijk wat minder goed met Snuf. Ze is geestelijk een beetje in de war. Ze zit alsmaar de miauwen en ik kan haar nergens blij mee maken. Verder loopt ze veel slechter als gisteren.... Ik hoop dat dat komt doordat ze een terugslag van het DA bezoek heeft en dat het morgen weer beter is.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
oLizzy schreef: Helaas pindakaas... het gaat vandaag echt behoorlijk wat minder goed met Snuf. Ze is geestelijk een beetje in de war. Ze zit alsmaar de miauwen en ik kan haar nergens blij mee maken. Verder loopt ze veel slechter als gisteren.... Ik hoop dat dat komt doordat ze een terugslag van het DA bezoek heeft en dat het morgen weer beter is.
ik zal blijven duimen.
Hè, dat is nou jammer. We duimen gewoon verder!
O, dat is minder goed nieuws
ik duim voor haar 
-
Femke
- 5-sterren

he, sjips.....ik hoop dat ze morgen weer een stuk beter is!
Ga je ng beginnen met acupunctuur? Of is het daar nog te vroeg voor?
Wat een verhaal zeg, nou, ik duim heel hard mee, hopen dat het morgen wel weer wat beter gaat 
Vervelend is dat, als je niet precies weet wat er aan de hand is.
Vervelend is dat, als je niet precies weet wat er aan de hand is.
Nou, om je eerlijk de waarheid te zeggen zie ik het helemaal niet zitten. Niet vanwege de acupunctuur maar wel vanwege de ongelofelijke stress die ze heeft van het auto rijden. Ze vindt het doodeng, zit kotsend in de auto en ik heb het idee dat haar dat helemaaaaaal geen goed doet. En het ritje naar de DA is 10 minuutjes, hooguit....Femke schreef: he, sjips.....ik hoop dat ze morgen weer een stuk beter is!