Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pearlsofpassion
- Moderator
Re: Klaagtopic
Het is gewoon vreselijk.
Je kan maar niet vatten hoe een leven zomaar kan stoppen.
Zomaar...
Je kan niet geloven dat hij niet terugkomt en dat hij werkelijk gestopt is met leven...
Je kan maar niet vatten hoe een leven zomaar kan stoppen.
Zomaar...
Je kan niet geloven dat hij niet terugkomt en dat hij werkelijk gestopt is met leven...
Wat vreselijk PoP. Zo jong nog zo uit het leven gerukt. Sterkte 
- Charlie Angel
- Moderator
Wat vreselijk zeg, heel veel sterkte.
Oooooooh jemig PoP wat vreselijk! Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Vreselijk, heel veel sterkte.
Hier een vriend van manlief overleden. Woensdag onwel geworden, opgenomen in het ziekenhuis, vrijdag mocht hij naar huis. Hij kreeg medicatie mee voor zijn hart. Vanmorgen in het bijzijn van zijn twee kleine kindjes op de oprit van zijn huis in elkaar gestort en ter plaatse overleden. Hij was nog geen 40.
Hier een vriend van manlief overleden. Woensdag onwel geworden, opgenomen in het ziekenhuis, vrijdag mocht hij naar huis. Hij kreeg medicatie mee voor zijn hart. Vanmorgen in het bijzijn van zijn twee kleine kindjes op de oprit van zijn huis in elkaar gestort en ter plaatse overleden. Hij was nog geen 40.
Jemig wat vreselijk! Die kindjes.........
Voor jullie ook gecondoleerd en heel veel sterkte!
Voor jullie ook gecondoleerd en heel veel sterkte!
Jeetje PoP en hoop gecondoleerd, wat verschrikkelijk om zo iemand te moeten missen zo uit het leven gescheurd
Heel veel sterkte er mee!
Heel veel sterkte er mee!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Jemig Marloes, ook al zo'n afschuwelijk verhaal... En dan ook nog twee kleine kindertjes... Jullie ook heel veel sterkte gewenst.
-
frodo quin
- 5-sterren

Hope, veel sterkte voor jou en je man. Zo'n jonge man nog en dan nog voor de ogen van zijn kleine kinderen dood neergevallen, echt afschuwelijk. Hadden ze in het ziekenhuis trouwens een inschattingsfout gemaakt of was dit niet te voorzien?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Veel sterkte POP en Hope en meneer Hope! Hier even weinig te klagen. Nou ja vanmorgen om 6 uur wakker gemaakt. Maar dat was helemaal niet erg. Zal het straks maar delen in het gelukstopic. [emoji3]
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- pearlsofpassion
- Moderator
Oh, das ook zo erg!Hope schreef:Vreselijk, heel veel sterkte.
Vreselijk. Kom daar maar eens overheen...
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Jeetje Pop & Hope, gecondoleerd en veel sterkte. Allebei nog zo jong....
-
Shanti en co
- 5-sterren

Gecondoleerd Hope en PoP, wat verschrikkelijk om op die manieren iemand te verliezen.
Klein klaagmomentje, Utrecht is best wel druk en maakt best veel geluid, de hele dag en nacht en ik wilde slapen.
Dat went vast wel maar nu ben ik moe.
Klein klaagmomentje, Utrecht is best wel druk en maakt best veel geluid, de hele dag en nacht en ik wilde slapen.
-
Martine-Tom
OordoppenThessa en Shanti schreef:Gecondoleerd Hope en PoP, wat verschrikkelijk om op die manieren iemand te verliezen.