Ja hoor zeker. Wel voldoende water drinken indien je ook koorts hebtHope schreef:Zou een dagje vasten ook voor mensen helpen? Zojuist mijn eten weer in het toilet gedeponeerd.
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Nope, geen koorts. Gewoon kotsmisselijk.Kaio schreef:Ja hoor zeker. Wel voldoende water drinken indien je ook koorts hebt
-
Lil
Toen ik maaginfectie had moest ik verplicht vasten, dus dat kan zeker helpen.Hope schreef:Zou een dagje vasten ook voor mensen helpen? Zojuist mijn eten weer in het toilet gedeponeerd.
Pis morgenochtend even tegen een zwangerschapstest aan. Bij twee streepjes gelijk een recept voor emesafene bij HA/gyn/vk regelen. Volgens mij ben je al best lang ziek en dat hoort niet.Hope schreef:Nope, geen koorts. Gewoon kotsmisselijk.
Klein klaagje: mijn vat was zowat onvindbaar, rondwroeten met een dikke naald in je arm is niet heel grappig.
Voor alle grote zorgen en verdriet
geen echte klaag maar moet t even gezegd hebben
mijn vel past me zo verschrikkelijk slecht op t moment.... bah
geen echte klaag maar moet t even gezegd hebben
mijn vel past me zo verschrikkelijk slecht op t moment.... bah
Een reep choco voor too!

En natuurlijk ook voor Karin!

Oooooooh Jammie!!! Dank!koekje schreef:En natuurlijk ook voor Karin!
Kaela schreef:Klein klaagje: mijn vat was zowat onvindbaar, rondwroeten met een dikke naald in je arm is niet heel grappig.
Ieeeks. Nee, niet grappig nee.
Hope schreef:Nope, geen koorts. Gewoon kotsmisselijk.
Moeten we je feliciteren Hope.......?koekje schreef:Pis morgenochtend even tegen een zwangerschapstest aan. Bij twee streepjes gelijk een recept voor emesafene bij HA/gyn/vk regelen. Volgens mij ben je al best lang ziek en dat hoort niet.
Nope.rosmin schreef:Moeten we je feliciteren Hope.......?
dan maar veel beterschap gewenst 
Thx!rosmin schreef:dan maar veel beterschap gewenst