Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Geef je die honden een Kong met kvv, kijken ze er een uur naar. En net nu ik wil gaan slapen en mn bed opmaak, is t weer interessant. En het liefst willen ze op die Kong kluiven terwijl ze op mn bed liggen. Jaaa doooeeegg!
eelke schreef:Geef je die honden een Kong met kvv, kijken ze er een uur naar. En net nu ik wil gaan slapen en mn bed opmaak, is t weer interessant. En het liefst willen ze op die Kong kluiven terwijl ze op mn bed liggen. Jaaa doooeeegg!
Arme guppen! Ze mogen ook niks 
Ze hebben er tot half 12 op liggen kluiven! Dat slaapt niet.
En nu ben ik ook al wakker want meneer had zijn wekker ipv een half uur later, een half uur vroeger gezet.
En nu ben ik ook al wakker want meneer had zijn wekker ipv een half uur later, een half uur vroeger gezet.
- Spikkelneus
- 5-sterren

Nou heb ik al 2 honden in de lappenmand
Dali is nog steeds kreupel, maar die weigert rustig aan te doen.
En Milou is knettersloom, dus net getemperatuurd heeft ze 39,4. Verder geen enkel verschijnsel, kan ook echt niks bedenken waar ze last van kan hebben. Niks raars gegeten, geen teek gehad. Maar even aankijken of ze vanzelf weer opknapt of dat er actie ondernomen moet worden. Stom.
En Milou is knettersloom, dus net getemperatuurd heeft ze 39,4. Verder geen enkel verschijnsel, kan ook echt niks bedenken waar ze last van kan hebben. Niks raars gegeten, geen teek gehad. Maar even aankijken of ze vanzelf weer opknapt of dat er actie ondernomen moet worden. Stom.
ik geloof dat ik vandaag met je meedoeHope schreef:Nope, geen koorts. Gewoon kotsmisselijk.
He dat hebben ze bij mij ook eens gedaan, toen zat ik en viel bijna om na ik weet niet hoe lang en sindsdien moet ik altijd gaan liggen bij bloedprikkenKaela schreef:Klein klaagje: mijn vat was zowat onvindbaar, rondwroeten met een dikke naald in je arm is niet heel grappig.
Beterschap voor de beestjesSpikkelneus schreef:Nou heb ik al 2 honden in de lappenmand![]()
En oja hier is opa beer nog eens hartstikke verliefd, piepen huilen etc
Flauwvallen gelukkig geen last van. Wel gaat het altijd super langzaam bij mij. Gister ook weer vijf kwartier bezig geweest om mijn zakje plasma vol te krijgen. Volgende keer maar eens de andere arm proberen, misschien gaat dat beter. Want ik vind het niet zo erg dat het langzaam gaat, maar de machine wel en dan gaan de dames dus klieren met de naaldKaio schreef:He dat hebben ze bij mij ook eens gedaan, toen zat ik en viel bijna om na ik weet niet hoe lang en sindsdien moet ik altijd gaan liggen bij bloedprikken![]()
![]()
Vantevoren nooit een probleem geweest, maar nu krijg ik altijd een moment van flauwte dus
![]()
-
Lil
Toch niet iets als blaas of nierbekkenontsteking? Daar merk ik vaak ook weinig van bij de honden.Spikkelneus schreef:Nou heb ik al 2 honden in de lappenmand![]()
-
Lil
Niet leuk!Kaela schreef:Flauwvallen gelukkig geen last van. Wel gaat het altijd super langzaam bij mij. Gister ook weer vijf kwartier bezig geweest om mijn zakje plasma vol te krijgen. Volgende keer maar eens de andere arm proberen, misschien gaat dat beter. Want ik vind het niet zo erg dat het langzaam gaat, maar de machine wel en dan gaan de dames dus klieren met de naald
Ik mag geen donor zijn.... ze kunnen mij in beide armen niet meer prikken, dus nu moet ik altijd op afspraak gaan prikken.
Ze doen het nu in de pols (geen probleem), enkel of lies en dat laatste vind ik dus minder om daar zo te liggen eh nou juist.... dacht niet dat lies een optie is op zo'n bloedprikbalie! Doe maar lekker in de pols (nou ja lekker, dat doet goed zeer, want eigenlijk zijn de naalden daarvoor te dik).
Oef, dat is laaaaang!Kaela schreef:Flauwvallen gelukkig geen last van. Wel gaat het altijd super langzaam bij mij. Gister ook weer vijf kwartier bezig geweest om mijn zakje plasma vol te krijgen. Volgende keer maar eens de andere arm proberen, misschien gaat dat beter. Want ik vind het niet zo erg dat het langzaam gaat, maar de machine wel en dan gaan de dames dus klieren met de naald
- Angelique
- 5-sterren

Spikkelneus schreef:Nou heb ik al 2 honden in de lappenmand![]()
Idd stom ja
- Spikkelneus
- 5-sterren

Milou´s probleem gevonden. Nou de oorzaak nog.... hele dikke rode neus aan 1 kant, komt bloederig vocht uit. Zou zwelling van een insectenbeet kunnen zijn, maar het is pas dik aan het worden sinds halverwege de ochtend en ze was gister al zo duf als een konijn. Da´s toch raar zo´n late reactie?

Kweet niet. Toen ik door een wesp gestoken was had ik die avond gewoon een bult, en de volgende ochtend een arm a la popaye...
Toch maar even langs de DA?
eelke schreef:Kweet niet. Toen ik door een wesp gestoken was had ik die avond gewoon een bult, en de volgende ochtend een arm a la popaye...
Zo gaat dat bij mij ook!