Heel erg bedankt voor alle reacties
pearlsofpassion schreef:Wat heb je van vis al geprobeert? Misschien lust hij een ander visje wel...
makreel, zalm en een kvv met een mix van allerlei soorten vis. Ik zou wel sardientjes of tonijn ofzo kunnen proberen.
frodo quin schreef:Vis is geen natuurlijke voeding voor een kat, dus hoeft niet in een menu te zitten. De reden waarom het vaak wordt gegeven is omdat veel mensen een groot deel industrievlees voeren en dan kom je omega 3 te kort. Als je volledig wild geeft of wild en deels bio dan is het dus niet nodig, lukt dat niet, dan zou ik wel omega 3 bijvoeren. Ik vind de hoeveelheid moeilijk te zeggen omdat ik niet weet wat de verhouding omega 3/6 is in je kvv. De ideale verhouding (zit in wild) zou 1/1 zijn, dus als je het kunt achterhalen zou ik de rest bij passen. Anders lijkt mij een capsule voor humaan gebruik per week wel een goede gok. Bij de visolie voor katten staat de dosering er op en dan zou ik die richtlijn volgen.
ik zou graag een combi van wild en bio voeren, maar helaas zal dat in iedergeval voorlopig nog even niet lukken. De kvv die hij momenteel krijgt is haaksbarf omdat dat hier overal te krijgen is bij de dierenwinkels. Ze verkopen hier ook wel wat carnibest maar daar zit helaas rijst bij in en gezien dat eigenlijk alleen vulling is voer ik liever een merk met 100% vlees. Binnenkort als we een extra vriezer hebben wil ik ook wat andere merken als dinapet en kiezebrink gaan bestellen.
Ik zal de tip van pearls of passion even proberen en mocht dat niet lukken denk ik dat die capsules wel een goede zijn, ik had er eigenlijk nooit aan gedacht dat ik m die ook kon geven.
Nogmaals heel erg bedankt! Hier moet ik wel wat mee kunnen

ik zal even wat dingen proberen en dan plaats ik nog even een update.