Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Klaagtopic
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Bah, wat naar allemaal, sterkte Koekje!!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
- Pauline
- 5-sterren

Ach Koek toch..., wat *$^^&(&(.koekje schreef:Ik ben donderdag gecuretteerd na bijna 12 weken zwangerschap. Weer niet goed. Bloedverlies wordt al veel minder, maar ik voel me nog steeds zo zielig![]()
Ik wil me helemaal niet zielig voelen. Ik wil gewoon een nieuwe baby. En chocola.
Een infuus prikken met neuropatische pijn is k*t. Eigenlijk is in het ziekenhuis liggen hoe dan ook k*t.
Ik wil gewoon thuis zijn

Ik wil gewoon thuis zijn
Sjee koek wat klote
Heel veel sterkte
Ook voor Marloes een
Ook voor Marloes een
@hope: emla-crème?
Helpt helaas niks. Verdoving werkt bij mij gewoon niet. Bij de tandarts bijvoorbeeld ook niet. De fout zit in de hersenen, die geven ontzettend snel signalen af dat ze je vermoorden gaankoekje schreef:@hope: emla-crème?
Maar goed, het zit en ik heb er nu geen last meer van.
In de categorie kleiner leed: ik ben moe. En ik word er schijt chagrijnig van dat ik dan elke keer snachts uren wakker lig of vanaf een uurtje of vijf. Ik heb meer dan genoeg tijd om te ontspannen en te slapen, maar dat naar het plafond liggen staren helpt geen zak. En nou ben ik nog verkouden ook. Terwijl er een hittegolf is, super stom 
Melatonine! Helpt hier tegen zulke nachtelijke wakker uren.
Ik heb weer beneden geslapen. Ik vond het te zielig voor Gijs, een hele nacht met zijn kap om met die warmte. Die is dus ook nog wel onrustig geweest, hijgen (=ik wakker). Tegen de ochtend werd Joep misselijk. Dan slaap je ook niet.
Onrustig nachtje dus.
Ik heb weer beneden geslapen. Ik vond het te zielig voor Gijs, een hele nacht met zijn kap om met die warmte. Die is dus ook nog wel onrustig geweest, hijgen (=ik wakker). Tegen de ochtend werd Joep misselijk. Dan slaap je ook niet.
Onrustig nachtje dus.
-
Martine-Tom
Dan kunen we elkaar een handje geven, ik lag tot nabij 4en plafond te stareneelke schreef:Melatonine! Helpt hier tegen zulke nachtelijke wakker uren.
Onrustig nachtje dus.
Fuk net een vlooi van haku af geplukt en niet kunnen doden omdat hij uit mijn handen glipte
Baal echt want vroeger had hij nooit vlooien maar nu we naast een vlooien kweker wonen werkt zelf gif dus niet meer voldoenden
Baal hier echt van want kan er niks aan doen aangezien de oorzaak niet bij mij ligt maar bij de buren
Baal echt want vroeger had hij nooit vlooien maar nu we naast een vlooien kweker wonen werkt zelf gif dus niet meer voldoenden
Baal hier echt van want kan er niks aan doen aangezien de oorzaak niet bij mij ligt maar bij de buren
-
sella
Kan je dan niet via de gemeente iets regelen?
@ koek, heel veel sterkte.
Tis niet niks, geen beeb in je buik meer en nog wel de hormonen.
@ koek, heel veel sterkte.
Tis niet niks, geen beeb in je buik meer en nog wel de hormonen.
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Gisteren de splints laten verwijderen. Mijn god dat was pijnlijk
Ben zelfs onderuit gegaan van de pijn
Kan nog niet super ademen maar al wel beter als met die rotdingen in, verder zit er nog veel bloedrotzooi wat nog weg moet.
Elke dag een beetje beter
Kan nog niet super ademen maar al wel beter als met die rotdingen in, verder zit er nog veel bloedrotzooi wat nog weg moet.
Ja da's echt ellendig he. Het zien alleen al vond ik al een dramaChantalKrijn schreef:Gisteren de splints laten verwijderen. Mijn god dat was pijnlijkBen zelfs onderuit gegaan van de pijn
![]()
Hopelijk nu wel lekker snel door naar herstel!