Gefelisiteerd met het vooruitzicht op zo veel klein grut, lijkt me echt geweldig 2 nestjes
Pups op komst!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Pups op komst!
O verschrikkelijk nog meer schattige pupie foto's
hoe moet ik dat gaan overleven
Gefelisiteerd met het vooruitzicht op zo veel klein grut, lijkt me echt geweldig 2 nestjes
Gefeliciteerd! Wat leuk!
Heel erg bedankt allemaal!
Dat was ik niet hihi, ik was er rond 13.30 met alleen mijn meisje voor een uitstrijkje, het progesteron prikken begint zaterdag.Jantina schreef:Nou.... Wij gingen rond 13 uur weg en toen zag ik wel een auto met Goldens aankomen!
Laatste weekend van september worden ze verwacht. Nina op vrijdag en Saar op zondag. Maar Saar was vorige keer ook wat vroeger (de PBGV bevalt eigenlijk altijd eerder).
Maar leuk joh, 2 nestjes zo dicht op elkaar! Wel druk
- Border Bandit
- 5-sterren

Oh, wat leuk!
Gefeliciteerd met de zwangerschappen.
Dat word een gezellige drukke boel strakjes.
Gefeliciteerd met de zwangerschappen.
Dat word een gezellige drukke boel strakjes.
Het valt wel mee hoor, een Teckel + Petit nestje is bij elkaar niet meer dan een nestje van een grotere hond. Met 10 pups totaal zijn we er wel hoor is de verwachting!
Ooohhhh, dat is een leuk vooruitzicht!
Hartelijk gefeliciteerd!
Wil je wel zorgen voor een heel duidelijke waarschuwing voor ubercute foto's in het topic?
Ik word altijd zo mega broeds van pups van rassen in de categorie 'klein van stuk maar groots in gedrag".
En ik mag geen tweede [emoji35]
Dus een stukje zelfbescherming [emoji6]
Hartelijk gefeliciteerd!
Wil je wel zorgen voor een heel duidelijke waarschuwing voor ubercute foto's in het topic?
Ik word altijd zo mega broeds van pups van rassen in de categorie 'klein van stuk maar groots in gedrag".
-
Marjolijn1080
- 2-sterren

Leuk leuk leuk!
We gaan echt een keertje afspreken met die bende van ellende hoor, lijkt me zo leuk!
We gaan echt een keertje afspreken met die bende van ellende hoor, lijkt me zo leuk!
Hahaha, nou gelukkig een hele grote wachtlijst en daar kan echt niemand meer bij!pluk schreef:Ooohhhh, dat is een leuk vooruitzicht!
Hartelijk gefeliciteerd!
Ja leuk!!!Marjolijn1080 schreef:Leuk leuk leuk!
Leuk! Dat wordt genieten op Barfplaats 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd met je zwangerschappen!!!
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles voorspoedig
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
He, is het voor jou ook eindelijk zo ver? Succes!!Kinnie schreef:Dat was ik niet hihi, ik was er rond 13.30 met alleen mijn meisje voor een uitstrijkje, het progesteron prikken begint zaterdag.
Maar leuk joh, 2 nestjes zo dicht op elkaar! Wel druk
Oh wat ontzettend leuk joh! Van harte alvast.