+1!Borke schreef:Jij bent gewoon een bijzndere vrouw en bijkbaar krig jij ook een bijzondere zwangerschap. Daar jij ook een bijzondere man hebt, slaan jullie je hier samen wel doorheen en maakt het de band alleen maar nog veel sterker. Wat een bofkont is jullie kindje om bij zulke ouders geboren te mogen worden.
Nelson proudly presents. Update
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Nelson proudly presents. Update: weer in zkh
Borke schreef:Wauw dat klinkt heel goed Marloes![]()
Knapen verstandig dat je kijkt naar waar je vandaan komt - gevaarlijk ondervoed - en nu reden voor optimisme ziet! Dat lijkt me ook terecht.
Jij bent gewoon een bijzndere vrouw en bijkbaar krig jij ook een bijzondere zwangerschap. Daar jij ook een bijzondere man hebt, slaan jullie je hier samen wel doorheen en maakt het de band alleen maar nog veel sterker. Wat een bofkont is jullie kindje om bij zulke ouders geboren te mogen worden.
Geniet van de echo en ik geniet van jouw berichten![]()
+ nog 1
-
nikèdog2000
- 5-sterren

marloes en husband
ik wil jullie ook feliciteren met de zwangerschap
het begint niet zo heel fijn zo te lezen
maar als het kindje straks in je armen ligt dan vergeet je deze ellende snel
ik wil jullie ook feliciteren met de zwangerschap
het begint niet zo heel fijn zo te lezen
maar als het kindje straks in je armen ligt dan vergeet je deze ellende snel
Marloes en man gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Fijn te lezen dat het weer wat beter gaat.
Geniet van de echo en hoop dat je morgen of maandag weer naar huis mag.
Fijn te lezen dat het weer wat beter gaat.
Geniet van de echo en hoop dat je morgen of maandag weer naar huis mag.
Ik hoop op een mooie echo en hoop dat het elke dag ietsje beter gaat ! 
Wat zijn jullie lief!
Het helpt ook. Relativeren noemen ze dat geloof ik, haha. Een tijd zo chemisch eten was zo tegen mijn principes maar het kan niet anders en het is fijn om te beseffen dat het niet erg is. Zoals Koekje al zegt, gezond eten komt wel weer.
De uk doet het top. Dat wordt nauwkeurig in de gaten gehouden vanwege de ondervoeding. Maar het groeit goed, ontwikkeld goed (jee, met 8 weken al iets van armen en benen, bizar toch?!), beweegt goed en heeft een krachtige hartslag vol ritme. Vliezen zijn mooi ontwikkeld en er is mooi vruchtwater. Dus lekker zo doorgaan en dan komt die kleine echt niets tekort. Ooooh, echt, ik ben er van opgeknapt, van die echo. Samen met manlief echt even genoten en beseft: hier doen we het voor.
Het helpt ook. Relativeren noemen ze dat geloof ik, haha. Een tijd zo chemisch eten was zo tegen mijn principes maar het kan niet anders en het is fijn om te beseffen dat het niet erg is. Zoals Koekje al zegt, gezond eten komt wel weer.
De uk doet het top. Dat wordt nauwkeurig in de gaten gehouden vanwege de ondervoeding. Maar het groeit goed, ontwikkeld goed (jee, met 8 weken al iets van armen en benen, bizar toch?!), beweegt goed en heeft een krachtige hartslag vol ritme. Vliezen zijn mooi ontwikkeld en er is mooi vruchtwater. Dus lekker zo doorgaan en dan komt die kleine echt niets tekort. Ooooh, echt, ik ben er van opgeknapt, van die echo. Samen met manlief echt even genoten en beseft: hier doen we het voor.
Wat fijn dat het zo goed met de kleinen gaat!
Het is zo geweldig om het mee te maken en die kleinen dan te zien
Ik snap ook echt heel goed dat het je weer moed geeft, elke keer als ik er weer door heen zit en mijn kleinen damen begint te bewegen en te schoppen weet ik weer waar ik het voor doe
Dat helen kleinen wondertje in je buik wat zo verschrikkelijk bijzonder is
in het begin had ik echt een soort van verbaast en verwonder besef dat ik echt iets aan maken was wat er eerst nog niet was
ergens kon ik bijna niet met mijn hoofd bij. Ik hoop niet dat het als een beledingen of zo over komt maar ik voelden me een heel klein beetje een "god" door dat ik bezich was leven te maken uit het niks.
Gaf mij elken keer wel een soort van kracht als ik dat besefte, ook al klinkt het misschien heel raar
Het is zo geweldig om het mee te maken en die kleinen dan te zien
Ik snap ook echt heel goed dat het je weer moed geeft, elke keer als ik er weer door heen zit en mijn kleinen damen begint te bewegen en te schoppen weet ik weer waar ik het voor doe
Dat helen kleinen wondertje in je buik wat zo verschrikkelijk bijzonder is
in het begin had ik echt een soort van verbaast en verwonder besef dat ik echt iets aan maken was wat er eerst nog niet was
Gaf mij elken keer wel een soort van kracht als ik dat besefte, ook al klinkt het misschien heel raar
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hartstikke fijn voor jullie! En goed om te lezen dat het knuffeltje het goed doet, ondanks mama's problemen!Hope schreef:Wat zijn jullie lief!
Het is er al een met doorzettingsvermogen
Jammer dat het misselijk zijn blijft dat maakt het genieten net wat lastiger. Gelukkig blijft de nutridrink er in en hopelijk blijft dat zo. Lijkt me heel veel energie schelen als je niet steeds alles er uit gooit
Voordeel van deze tijd is dat je vaker een echo kunt laten maken. Dus zit je er nog eens door.... dan kan je een extra echo laten maken om weer helemaal te smelten voor jullie wokkeltje
En wat zal Nelson blij zijn om zijn vrouwtje weer te zien
Jammer dat het misselijk zijn blijft dat maakt het genieten net wat lastiger. Gelukkig blijft de nutridrink er in en hopelijk blijft dat zo. Lijkt me heel veel energie schelen als je niet steeds alles er uit gooit
Voordeel van deze tijd is dat je vaker een echo kunt laten maken. Dus zit je er nog eens door.... dan kan je een extra echo laten maken om weer helemaal te smelten voor jullie wokkeltje
Tja, wij willen liefst alleen echo's laten maken indien nodig. Er zijn nog altijd geen onderzoeken die zeggen dat een echo (of nouja, meerdere) geen kwaad kunnen. Men denkt van niet maar het blijft een medisch hulpmiddel waar we bewust mee willen en zullen omgaan.Aprilsnow schreef:Het is er al een met doorzettingsvermogen![]()
Jammer dat het misselijk zijn blijft dat maakt het genieten net wat lastiger. Gelukkig blijft de nutridrink er in en hopelijk blijft dat zo. Lijkt me heel veel energie schelen als je niet steeds alles er uit gooit![]()
Voordeel van deze tijd is dat je vaker een echo kunt laten maken. Dus zit je er nog eens door.... dan kan je een extra echo laten maken om weer helemaal te smelten voor jullie wokkeltje![]()
Geniete, neuhj, dat is het niet. Ik val nu niet meer af op de nutridrink maar ben nog steeds meerdere uren per dag zo ziek dat stilletjes op bed liggen het enige is dat gaat.
Nelson zal wel blij zijn, ja. En ik misschien nog wel blijer om hem weer te kunnen knuffelen!
Ahhhhhh meis meen je dat nou? Ik heb bij beiden iedere gelegenheid aangegrepen om te spieken hoor! Niet te streng zijn voor jezelf, als het zien van dat kleine wurmpje je kracht geeft, kijken dan! Niet overal te moeilijk over denken, jezelf ook wat gunnen hoor... Ik geloof dat de geestelijke gesteldheid van moeder ook van heeeel grote invloed is op de foetus, niet alleen de lichamelijke!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mijn schoonzus heeft bij de laatste twee zo ontzettend veel echo's gehad. Beide kindjes lijken toch redelijk normaal te zijn. [emoji16]
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Even spieken hoe jullie echo was.... Maar het was goed dus. Heerlijk voor jullie, die kleine zorgt wel voor zichzelf 
Nou Marloes, dat lijkt een ouderwets deftige zwangerschap voor jou te worden. Zoals deftige dames in vroeger tijden niets meer deden en zich volledig in de watten lieten leggen. Sommigen als volleerde drama queens. Anderen omdat het gewoon nodig was, net zoals bij jou.
Probeer lekker te genieten. Mooie gedachten te denken. Rustig en kalm alles te ondergaan. Net wat Jantina zegt, jouw geestesgesteldheid beinvloedt ook de ontwikkeling van jullie baby.
Je lichaam te verzorgen als de tempel die het is en waar jullie kleine knuffel in groeit. Je gewicht koesterend en alles tot je te nemen wat maakt dat je niet afvalt, of mooier nog aankomt.
Jij bent altijd zo actief en ondernemend, dat staat in schril contrast met nu. Maar acht het is nog "maar" 7 maanden en daarna kan je de rest van je leven weer doen wat je wilt. Tegelijkertijd genietend van jullie kind
Probeer lekker te genieten. Mooie gedachten te denken. Rustig en kalm alles te ondergaan. Net wat Jantina zegt, jouw geestesgesteldheid beinvloedt ook de ontwikkeling van jullie baby.
Je lichaam te verzorgen als de tempel die het is en waar jullie kleine knuffel in groeit. Je gewicht koesterend en alles tot je te nemen wat maakt dat je niet afvalt, of mooier nog aankomt.
Jij bent altijd zo actief en ondernemend, dat staat in schril contrast met nu. Maar acht het is nog "maar" 7 maanden en daarna kan je de rest van je leven weer doen wat je wilt. Tegelijkertijd genietend van jullie kind
Jeetje, het zit je echt niet mee... Maar wat een positiviteit en kracht straal je weer uit, respect.
Een echo is niks anders dan geluidsgolven, niets medisch aan an sich. Geen stralingen oid. Als het je gerust stelt, zeker gewoon doen!
Een echo is niks anders dan geluidsgolven, niets medisch aan an sich. Geen stralingen oid. Als het je gerust stelt, zeker gewoon doen!