Sterkte en beterschap!
BPWR Balou ziekte van Lyme update pag.9
Moderator: Lizzy
Re: BPWR Balou oververhit
Wat een zorgen
Sterkte en beterschap!
Sterkte en beterschap!
Ik duim dat Balou zich snel weer beter voelt! Sterkte!
Inmiddels hebben we de vakantie afgebroken en zijn thuis. Hier naar onze DA gegaan en AB injectie gegeven en injectiespuiten AB en injectiespuiten met een soort metacam meegekregen. Hij heeft nog steeds 40.4 en ik ben nog steeds bezig met koelen. Wel ligt hij nu op de koude tegelvloer waarvan ik hoop dat hem dat ook wat af zal koelen.
Bah wat een zorgen. Fijn om bij de eigen DA en de eigen omgeving te zijn. Heel veel beterschap voor Balou 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Beterschap voor Balou! Wij duimen mee.
-
Lil
Wat goed dat jullie je welverdiende vakantie hebben opgeven, maar ook wel sneu voor jullie.
Heel veel sterkte en beterschap!
Heel veel sterkte en beterschap!
Op de camping was het een onmogelijke taak om hem koel te krijgen. Liever mijn vakantie afbreken dan een hond die onder mijn handen sterft omdat ik wil blijven.
Nu ben ik binnen 10 minuren bij de DA als het moet, kan hij op de koele tegels liggen in zijn vertrouwde omgeving en heb ik alles bij de hand.
Nu ben ik binnen 10 minuren bij de DA als het moet, kan hij op de koele tegels liggen in zijn vertrouwde omgeving en heb ik alles bij de hand.
-
frodo quin
- 5-sterren

Veel sterkte voor jou en veel beterschap voor Balou. Ik duim dat hij er snel weer helemaal boven op is.
We hebven ook nog bloed laten prikken. Gelukkig lever en nieren goed. Ze dacht eerst nog zijn hart en wilde foto's van zijn longen maken. 2e DA laten komen maar dit hebben we vooralsnog uitgesteld tot maandag.
Wat vervelend dat jullie vakantie weer in duigen is gevalleb. Maar op de camping is het inderdaad heel lastig als je met een zieke hond zit. Sterkte met Balou, ik duim dat het allemaal mee gaat vallen en hij snel weer de oude is 
tt-tjes schreef:We hebven ook nog bloed laten prikken. Gelukkig lever en nieren goed. Ze dacht eerst nog zijn hart en wilde foto's van zijn longen maken. 2e DA laten komen maar dit hebben we vooralsnog uitgesteld tot maandag.
Al een hele geruststelling dat dat in orde is . Ik ga voor jullie duimen , en hopelijk is hij weer snel de oude
Inmiddels is de koorts weer gezakt naar 39.3
Het slapen op de tegels en het koelen hebben toch wat gedaan en hopelijk ook de medicijnen.
Hij kwam net uit zichzelf wat eten. Blikvoer met een plons water voor het vocht.
Het slapen op de tegels en het koelen hebben toch wat gedaan en hopelijk ook de medicijnen.
Hij kwam net uit zichzelf wat eten. Blikvoer met een plons water voor het vocht.
Hier wordt hard geduimd
Zijn eigen vertrouwde omgeving zal hem ook wel goed doentt-tjes schreef:Inmiddels is de koorts weer gezakt naar 39.3
Fijn dat ie wat gegeten heeft
Koorts blijft aanhouden. Vanmorgen 39.3 en nu net alweer 39.7.
Even laten plassen en poepen en toen zag ik dat er een stukje hout tussen zat.
Hout was hij vorige week woensdag op lag te eten op de camping, ik wist alleen niet hoeveel hij opgegeten had.
In de tussenliggende tijd kwam er telkens wel iets mee met zijn ontlasting dus ik dacht dat hij dat inmiddels wel kwijt was.
Ik ga zo meteen ff de DA bellen of dat niet de oorzaak van alle ellende kan zijn.
Eten wil hij weer niet.
Even laten plassen en poepen en toen zag ik dat er een stukje hout tussen zat.
Hout was hij vorige week woensdag op lag te eten op de camping, ik wist alleen niet hoeveel hij opgegeten had.
In de tussenliggende tijd kwam er telkens wel iets mee met zijn ontlasting dus ik dacht dat hij dat inmiddels wel kwijt was.
Ik ga zo meteen ff de DA bellen of dat niet de oorzaak van alle ellende kan zijn.
Eten wil hij weer niet.