BPWR Balou ziekte van Lyme update pag.9
Moderator: Lizzy
-
nikèdog2000
- 5-sterren

Re: BPWR Balou oververhit
sterkte hoor
Wat naar allemaal zeg! Heel veel beterschap voor Balou!
-
Lil
O jee dat is niet goed als er hout vast zou zitten. Duimen draaien.tt-tjes schreef:Koorts blijft aanhouden. Vanmorgen 39.3 en nu net alweer 39.7.
Even laten plassen en poepen en toen zag ik dat er een stukje hout tussen zat.
Hout was hij vorige week woensdag op lag te eten op de camping, ik wist alleen niet hoeveel hij opgegeten had.
In de tussenliggende tijd kwam er telkens wel iets mee met zijn ontlasting dus ik dacht dat hij dat inmiddels wel kwijt was.
Ik ga zo meteen ff de DA bellen of dat niet de oorzaak van alle ellende kan zijn.
Eten wil hij weer niet.
DA gebeld. Zij vond het onwaarschijnlijk omdat hij tot vrijdagavond gewoon gegeten heeft en ontlasting heeft gehad. Balou heeft natuurlijk die verzakking in de darm waar de ontlasting blijft hangen dus het kan een laatste restje geweest zijn.
Net temp gemeten en die was 39.1
Morgenmiddag weer terug naar de DA, eventueel toch een rofo en nieuwe spuiten halen.
Morgenmiddag weer terug naar de DA, eventueel toch een rofo en nieuwe spuiten halen.
-
Lil
Klinkt goed! Temperatuur is ook "mooi" nu.tt-tjes schreef:DA gebeld. Zij vond het onwaarschijnlijk omdat hij tot vrijdagavond gewoon gegeten heeft en ontlasting heeft gehad. Balou heeft natuurlijk die verzakking in de darm waar de ontlasting blijft hangen dus het kan een laatste restje geweest zijn.
Voor Balou is 38 normaal. Chendo zit zelfs altijd rond de 37,5
Jeetje ik lees dit nu pas. Hoe gaat het nu? Het wordt vandaag eindelijk weer even gewoon 20 graden, dat zal vast heel fijn zijn voor Balou!
ik weet niet wat ik zeggen moet, volg het topic, kijk elke keer direct hier hoe het gaat met Balou......... Ik wil jullie heel veel sterkte wensen

Beterschap en sterkte 
Tjee zeg wat een zorgen zeg! Sterkte, en beterschap!
Zo meteen terug naar de DA. Koorts blijft op en af gaan, maar nu loopt hij ook bijna niet meer en heeft duidelijk pijn. Ik heb het idee dat het ter hoogte van zijn nieren zit. Eten gaat mondjesmaat en drinken doet hij ook niet genoeg. Iets in mijn achterhoofd roept nierbekkenontsteking. Dit heeft hij een paar jaar geleden ook gehad zonder dat er iets in de urine te vinden was. Vooral ook omdat hij ter hoogte van zijn nieren pijn heeft.
De medicijnen heb ik hem vanmorgen weer gespoten maar doen nog steeds niet veel.
De medicijnen heb ik hem vanmorgen weer gespoten maar doen nog steeds niet veel.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hè toch, wat naar allemaal. Ik hoop dat je gauw weet wat hij heeft en dat hij dan snel weer opknapt!
Oh bah . Dus toch nog steeds die koorts die op en af blijft gaan . Hopelijk weet je gauw wat er nu toch aan de hand is , en natuurlijk op gaat knappen
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
he getver..... weet je inmiddels al wat meer?
Re: BPWR Balou oververhit??/ update pag.5
Net terug van de DA. Longfoto's laten maken maar zijn longen zijn schoon. Rug liet geen spondylose zien. Maar ergens zit een infectie want anders kan hij niet zo'n koorts houden. Alleen weten we nog niet wat, nierbekkenontsteking is een mogelijkheid. Hij loopt als een oud mannetje (wat hij natuurlijk wel is). Nieuwe pijnstilling meegekregen en we switchen van AB. Ik ben een injectie convenia gaan halen in Eersel omdat ze dat hier niet hebben. Die werkt 14 dagen. Hopelijk slaat die aan.
Verder heb ik hem 2 druppels cbd olie gegeven omdat hij morgen pas de injectie convenia mag.
Temperatuur was net 39.6
Verder heb ik hem 2 druppels cbd olie gegeven omdat hij morgen pas de injectie convenia mag.
Temperatuur was net 39.6