BPWR: Netelroos en JEUK!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: BPWR: Netelroos en JEUK!
Haver inderdaad. In een washand of in bad. Werkte perfect bij mijn schoonzus.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
hannabelgje schreef:Haver inderdaad. In een washand of in bad. Werkte perfect bij mijn schoonzus.
Gebruik je dan havervlokken of zemelen ?
Ok dat is een idee (geen havermout, maar haver dus? )
hannabelgje schreef:Haver inderdaad. In een washand of in bad. Werkte perfect bij mijn schoonzus.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Haverzemelen of vlokken. Dus de gedroogde vorm. Dat maak je dan nat en dat helpt tegen de jeuk.
Reactie komt van binnenuit, dus ik zou proberen het van binnenuit op te lossen... en dus een goede homeopaat vragen !
(ik dacht dat urtica hierbij helpt, maar weet het niet zeker, dus beter iemand vragen met verstand ervan !)
(ik dacht dat urtica hierbij helpt, maar weet het niet zeker, dus beter iemand vragen met verstand ervan !)
Ik heb toen ik vorig jaar gek werd van je jeuk van een of andere allergische reactie vermoed ik (zat helemaal onder de jeukende bultjes van de ene op andere dag) dit spul gebruikt:
http://www.hollandandbarrett.nl/shop/pr ... e-60092520
Ik werd snachts ook gek van de jeuk werd er wakker van etc. Koud douchen hielp, maar dit spul dus ook, dat koelde ook lekker als de ziekte.
http://www.hollandandbarrett.nl/shop/pr ... e-60092520
Ik werd snachts ook gek van de jeuk werd er wakker van etc. Koud douchen hielp, maar dit spul dus ook, dat koelde ook lekker als de ziekte.
Re: RE: Re: BPWR: Netelroos en JEUK!
Ja vroeger altijd met jeuk bij hond met Urtica gewerkt. Maar moet eerst kijken of ik niet allergisch ben voor urticamiik schreef:Reactie komt van binnenuit, dus ik zou proberen het van binnenuit op te lossen... en dus een goede homeopaat vragen !
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Ice packs rond de jeukend huid leggen, werkte bij mij heel goed