Hylos schreef:Zucht, Xavi is weer eens verliefd.
Hij was zo braaf de afgelopen weken/maanden.
Altijd als ik me dat bedenk is het vaak vrij snel afgelopen.
Zou hij gedachten kunnen lezen?
Bummer!
Als ie gedachten kan lezen is ie gewoon bang dat jij ook verliefd bent op dezelfde!
OT: er loopt hier sinds kort een veels te schattig frans buldoggen pupje met een heerlijk waggelend kontje. Alleen ik riep iets te hard "oooooh daar is het waggelpuppie!!!!!" Nou vindt het baasje mij niet leuk meer maar ik bedoelde het goed!
Als ie gedachten kan lezen is ie gewoon bang dat jij ook verliefd bent op dezelfde!
OT: er loopt hier sinds kort een veels te schattig frans buldoggen pupje met een heerlijk waggelend kontje. Alleen ik riep iets te hard "oooooh daar is het waggelpuppie!!!!!" Nou vindt het baasje mij niet leuk meer maar ik bedoelde het goed!
Da's wel heel lang. Maar 9 uur is in werkend nederland toch niet heel gek denk ik. Gelukkig hoeft het hier niet.
Gebeurd wel eens dat we ergens op een feestje of in de stad langer blijven hangen dan bedacht, maar dan is het nacht, zijn ze uitgelaten en hebben ze gegeten. Mogen ze erna bij ons slapen of wij slapen bij hen.
Rooie Poek is vandaag niet thuisgekomen. En die is altijd thuis, in tegenstelling tot de zuster die nog wel eens afwezig zijn op etenstijd. Stomme is ook dat hij nooit van het landje afkwam en 'm de prooien graag door de meisjes liet aandragen. Snap er dus geen bal van dat hij nu in ene spoorloos is
Angelique schreef:Rooie Poek is vandaag niet thuisgekomen. En die is altijd thuis, in tegenstelling tot de zuster die nog wel eens afwezig zijn op etenstijd. Stomme is ook dat hij nooit van het landje afkwam en 'm de prooien graag door de meisjes liet aandragen. Snap er dus geen bal van dat hij nu in ene spoorloos is
Oh bah, niet leuk. [emoji20]
Hoop dat rooie Poek zich toch snel weer meld.[emoji8]