Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Mijn lieve Nelson probeert me op te vrolijken door één voor één al zijn speeltjes op mijn benen te leggen
:smitten:
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Hope schreef:Mijn lieve Nelson probeert me op te vrolijken door één voor één al zijn speeltjes op mijn benen te leggen
:smitten:
Wat lief :smitten:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

eelke schreef:Maar dan ben je aanvullend verzekerd? Waarom niet gewoon de basisverzekering?

Ik betaal 160, maar da's omdat ik wel gebruik maar van dingen, waardoor ik de aanvullende nodig heb. Ik heb net het grootste gedeelte eigen risico betaald, (kwartier geleden ;D ) a 366 euro. Jeuj.
Klopt ik heb me laten naaien. Omdat ik op bijstandsniveau zit mag ik gebruik maken vd minima verzekering. Dacht dat ik daar goed mee zat maar bleek ook een wassen neus te zijn. Alles wat ik nodig heb zit in de basis dus tis ff uitzingen tot ik over kan stappen naar een goedkopere.
Lil

Bericht door Lil »

Vanochtend een hond die niet wilde opstaan en dus maar er gezellig bij ging liggen en oooooo wat kan hij extreem goed knuffelen!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik heb drie maanden reiskosten declaratie gedaan. Ooohh daar heb ik zo'n gruwelijke hekel aan!! Maar, het levert altijd wel een boel op.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Vanmorgen een superlief berichtje van een bp-er. Doet een mens zo goed!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik wilde een hondentrapje zodat Zoë zelf op en af het bed kan komen en nu waren ze en in de aanbieding en mijn moeder kwam toevallig vandaag in de buurt. We zijn dus al druk aan het oefenen geslagen met trapje op en af.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Het geluksmomentje is hier van Harry & Lola; de luchtgedroogde kalfspiemels die nu al 16 dagen in de schuur hangen zijn klaar, en getest [emoji16] dat laatste was natuurlijk het geluksmomentje
rosmin
5-sterren
5-sterren

Bericht door rosmin »

Flink stuk motor gereden, daar word ik zo blij van :D
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Geluksmomentje dat maar door blijft duren, telkens ik mijn gsm activeer:

Sinds gisteren staat deze foto als achtergrond. (Zij het dan wel rechtop ::) )

Afbeelding
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Ineens beseffen dat ik volledig tevreden...ik durf zelfs te zeggen gelukkig ben met mijn leventje.
Niet dat alles ineens perfect is. Maar na een jaar gewenning ben ik helemaal op mijn plekje in Rotterdam. Leuke mensen om me heen. Ik doe leuke dingen en heb geweldige mensen leren kennen. Veel kansen gekregen en gegrepen en er staat nog veel meer te gebeuren.

Life is good! :cool:

Oh en een klein geluksmomentje. Afgelopen weekend heeft Tom samen met een boerboel pubert uit 1 bak gegeten, en dat voor mijn kleine angsthaasje :-*
Klinkt heel stoer (en was het ook) verhaal achter het verhaal is dat bb eten kreeg en Tom erop af dook voor de bb de kans kreeg. En bb is zwaar onder de indruk van dat kleine ding dus die stond er hulpeloos naar te kijken. Uiteindelijk de bb ervan kunnen overtuigen dat het veilig was en dat hij niet opgegeten zou worden en toen durfde hij toch wat dichterbij te komen en zelfs te eten :biggrin2:
Na tig aanvallen is Tom heel onzeker in contact met andere honden geworden en kiest meestal gelijk voor de aanval. Bij alles wat groter is als een kilo of 10 is het mis.
En hem dan op zijn dooie akkertje naast 60 kilo puber hond zien staan doet me even gloeien van trots :)
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Wat fijn Martine!
En stoer van kleine Tom. :-*

Mijn geluksmomentje.
Met Shanti en Boeke naar een losloop gebied hier geweest en ik heb er weer versteld van gestaan hoe prettig Boeke met andere honden om gaat. Vaak wil hij eerst bij het baasje kijken en knuffelen, zo interessant zijn andere honden eigelijk niet. Wanneer hij wel op de andere honden afliep deed hij rustig en na even snuffelen loopt hij vrolijk verder. Ook de hele drukke en beetje bange pup behandelde hij rustig, de blaffende hond negeerde hij en toen er eentje snauwde liep hij zonder brommen weg. :)
En meestal komt hij ook vrij direct terug als we hem roepen terwijl hij bij andere honden is of erheen wil.
Niet wanneer hij bij mensen is trouwens, er was een puppy en het baasje riep die pup heel erg enthousiast. Puppy reageerde niet maar Boeke kwam met een noodvaart op haar afgerend, ze wilde toch aandacht? :D ::) Terug roepen had geen zin wist ik al dus toen hij daar even had kunnen snuffelen en liefde vragen riep ik hem weer eens, geen gehoor. Op mijn "maar ik ben ook heel leuk" kreeg ik wel een reactie. Van het baasje en de persoon ernaast, die mij uitlachten. :biggrin2:
cj

Bericht door cj »

Meer geluksmomentje van de week. Net gescheiden, nu op vakantie in mijn geliefde Achterhoek. Wat is het hier toch mooi! En de mensen zijn aardig! etc. etc.
Saskia
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Ik heb de allerliefste man van de wereld. Zoals die voor me zorgt, bij me komt zitten, het huishouden, de dieren, de stallen en zijn eigen werk doet is ongelooflijk.
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Hope schreef:Ik heb de allerliefste man van de wereld. Zoals die voor me zorgt, bij me komt zitten, het huishouden, de dieren, de stallen en zijn eigen werk doet is ongelooflijk.
Super!!
Je verdient het ook! ;)

Bandit heeft een geluksmoment dat lang duurt. De nieuwe hond van de buren blaft als hij uitgelaten wordt en piept als hij in de tuin moet zitten. Om Bandit stil te houden, krijgt hij steeds iets lekkers (gedroogd eten) als de hond geluid maakt. (Bandit is wat onzeker en blaft als hij een nieuwe hond hoort. Hij moet nog even wennen.)
Oh, vindt meneertje niet zo erg geloof ik. ;D

Plaats reactie